Gå til innhold

Verdier, bli gravid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kan uttale seg om mine verdier. Hvordan ser det ut i forhold til mulig graviditet: 

Syklusdag 2-3: 

LH: 6

FSH 8,3

Østradiol: 0,17

AMH: 30,6

Ei uke før mens ca: 

FSH 5,4

Progesteron: 73

østradiol: 0,40

Anonymkode: 57cd1...484

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen? 
ser progesteron er gandkd høyt. Er det positivt eller kan det bli for høyt? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvor gammel er du?

Anonymkode: d37fa...865

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dette må du vel nesten ta med legen/gynekologen som rekvirerte prøvene? Tilfeldige mennesker på internett kommer neppe til å ha mer peiling enn de.

Anonymkode: dd9ed...1a7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er du?

35

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dette må du vel nesten ta med legen/gynekologen som rekvirerte prøvene? Tilfeldige mennesker på internett kommer neppe til å ha mer peiling enn de.

Anonymkode: dd9ed...1a7

Legen sier de er bra. Er 35 år. Men ser jeg ligger høyt i progesteron, men akkurat innafor. Bare lurte på om noen kjenner seg igjen.

ts

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Legen sier de er bra. Er 35 år. Men ser jeg ligger høyt i progesteron, men akkurat innafor. Bare lurte på om noen kjenner seg igjen.

ts

om du ligger innenfor normalverdi så er det vel normalt? verdiene er ulik fra person til person

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Progesteron skal være høy etter eggløsning/ før mensen. Det viser bare at du har hatt eggløsning den mnd. 🙂

jeg er ingen lege- så ta dette med en stooor klype salt. Fsh syklusdag 2-3 måles best hvis østradiolen er lav (0,07-0,10) Din er bittelitt høy på 0,17 så da er det ikke sikkert fsh verdien er helt korrekt. 
Men Hvis legen sier alt er bra, så stemmer nok det. Eller så kan du Google litt eller kontakte en fertilitetsklinikk som har ordentlig peiling. 🙂 

Anonymkode: 458f9...f1a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Progesteron skal være høy etter eggløsning/ før mensen. Det viser bare at du har hatt eggløsning den mnd. 🙂

jeg er ingen lege- så ta dette med en stooor klype salt. Fsh syklusdag 2-3 måles best hvis østradiolen er lav (0,07-0,10) Din er bittelitt høy på 0,17 så da er det ikke sikkert fsh verdien er helt korrekt. 
Men Hvis legen sier alt er bra, så stemmer nok det. Eller så kan du Google litt eller kontakte en fertilitetsklinikk som har ordentlig peiling. 🙂 

Anonymkode: 458f9...f1a

Legen sier at hun ikke har så god erfaring med det. Men leser regeranseverdi og der står det opp til 0,20 på østradiolen. 

ts

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...