Gå til innhold

Er det noe vits å fortsette å møte han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 23.40):

hvordan går det, ts? har du funnet ut av det?

Anonymkode: 0f47c...69f

Han er jo helt forelska tror jeg.. eller han har vel egentlig sagt det 😔 jeg merker fortsatt ingenting selvom jeg har vært med han hver dag. Jeg blir kjempe lei meg av det, men jeg tror jeg må avslutte for han sin del. Jeg kan ikke drive å bygge opp følelsene hans enda mer når jeg mest sannsynlig ikke får dem... hadde vi vært på samme stadie kunne jeg gjerne prøvd litt til, for han er en veldig fin fyr. Men han sier f.eks sånne ting som "Hvordan skal jeg klare meg i 3 dager uten deg da?" At han aldri har hatt det så fint som nå og han har behov for å kose og pjuske på meg hele tiden.. prøvde også å holde meg i hånda når vi gikk ute igår. 

Jeg har vært ærlig og sagt at jeg ikke kjenner noe, og at han ikke må ha forhåpninger, men at hvis jeg kunne valgt hvem jeg skulle ha fått følelser for så hadde det vært han for jeg tror ikke det finnes noe bedre egentlig. Og da sa han "neei, og det er derfor du må bli forelska i meg!" Han vil vise meg til vennene sine og sier at de hadde elsket meg, og at moren hans hadde elsket meg.... huff ja.... 

Det svir i hjertet... men jeg kan ikke bygge dette mer opp for han altså.... 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 10/12/2021 at 6:52 PM, AnonymBruker said:

Ja men.... jeg lurer på: KAN HAN BLI MIN TYPE. Har noen opplevd å plutselig falle for noe helt annet

Jeg har vanligvis kun falt for veldig høye, veldig muskuløse og "maskuline" menn. Nå er jeg gift med en helt gjennomsnittlig høy, slank (på grensen til tynn) mann, og jeg har aldri hatt det bedre. Jeg var i tvil i starten, men angrer ikke et sekund på at jeg ga det en sjanse.

Anonymkode: 1a0a8...a6c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har vanligvis kun falt for veldig høye, veldig muskuløse og "maskuline" menn. Nå er jeg gift med en helt gjennomsnittlig høy, slank (på grensen til tynn) mann, og jeg har aldri hatt det bedre. Jeg var i tvil i starten, men angrer ikke et sekund på at jeg ga det en sjanse.

Anonymkode: 1a0a8...a6c

Hvir lenge var du i tvil ? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvir lenge var du i tvil ? 

Tenker det at så lenge du er i tvil, så er det verdt å prøve.

Anonymkode: f5eaf...437

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...