Gå til innhold

Han lå med en annen han hadde et slags forhold til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Antiviruset skrev (1 minutt siden):

Det gjør hun ikke! Du er jo helt ute!  Hun er litt i sjokk, skuffet og lei seg. Du trenger ingen rakettforsker som forteller deg at en slik mann er et eneste stort vandrende rødt flagg! Starte et forhold på denne måten? Aldri aldri aldri gjør det.

Jeg er jo helt enig i det, og det har jeg også vært tydelig på. 

Men har du lest andre svar, som sier at ‘hvis jeg hadde vært glad i han, så hadde jeg nok bare fortrengt det’?

Det er også blant svarene som trådstarter får. Og hun vet strengt tatt ikke hvem noen av oss er. Så selv om jeg synes jeg selv gir gode råd, og selv om jeg synes at du gir gode råd, så synes jeg likevel ikke det er riktig å spørre oss, all den tid hun ikke vet hvem vi er.

Hva skjer neste gang hun havner i trøbbel da?

For det gjør hun, hvis hun fortsetter slik.

Skal hun da også spørre helt tilfeldige mennesker og så gjøre som de sier?

Det hun behøver er en helhetlig plan for hvordan hun ønsker å leve sitt liv. Hun behøver å vite hva som er 100% lurest å gjøre i hvert enkelt tilfelle av tvil. Og så bør hun følge denne planen, til punkt og prikke.

Har hun ikke det, blir det som å tråkke på en boble under en duk. Den popper opp et annet sted.

Og de mannfolkene hun ender opp med da? Det er bermen.

 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er vel litt streng nå? 

Anonymkode: 454b8...1fa

Jeg er streng, men det skulle bare mangle. De mannfolkene som folk forteller om her, forteller i grunn det meste om hva man kan forvente av rådgiving.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i akkurat samme situasjon, ganske nøyaktig likt. Veldig kort fortalt, jeg valgte satse på han, etter mange samtaler om hvorfor det hadde skjedd, og hva vi ville framover. Nå, snart 5 år etter, er vi fortsatt sammen, og jeg kan garantere at han ikke har hatt sex med andre på den tiden. (Kan selvfølgelig ha skjedd på jobb, men da ville det mest sannsynlig vært med en mann, siden de bare er menn der..)

Anonymkode: 5791a...392

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å advare, sikkert. 

Anonymkode: ee8fb...434

Mer tenkelig at hun ønsker han for seg selv, og stikke kjepper i hjula for alle andre som prøver seg på han.

Jeg var også singel en periode og datet rundt, lå rundt, hadde meg med ganske mange samtidig. Ingen forpliktelser til noen,  sendte heller ingen signaler til de jeg lå med at vi skulle ha vært et par. Det var lek, det var moro. Ikke noe mer. 

Likevel så mente et par av disse damene at jeg behandlet de dårlig og i sinne ønsket de å fortelle hele verden at jeg lå med flere andre.. 

Tåpenskap å gjøre noe ut av dette når man ikke har hatt "praten" om at det er seriøst.  

Anonymkode: 19455...efe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mer tenkelig at hun ønsker han for seg selv, og stikke kjepper i hjula for alle andre som prøver seg på han.

Jeg var også singel en periode og datet rundt, lå rundt, hadde meg med ganske mange samtidig. Ingen forpliktelser til noen,  sendte heller ingen signaler til de jeg lå med at vi skulle ha vært et par. Det var lek, det var moro. Ikke noe mer. 

Likevel så mente et par av disse damene at jeg behandlet de dårlig og i sinne ønsket de å fortelle hele verden at jeg lå med flere andre.. 

Tåpenskap å gjøre noe ut av dette når man ikke har hatt "praten" om at det er seriøst.  

Anonymkode: 19455...efe

Henger ikke helt med. Har du lest hele tråden? Den andre dama har BLOKKERT han. 

Anonymkode: 454b8...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi hadde datet 1-2 mnd. Han var veldig på at det var oss to nå da dette skjedde … 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Ja noen menn er veldig "på". De er grådige og vil ha både i pose og sekk!

Anonymkode: 60ae1...06b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke brydd meg noe særlig etter kun 1-2 mnd med dating. Men det innebærer at han er ærlig deretter. 

Dating og i et forhold er for meg to ulike ting. Men kun du vet hva som er riktig. 

Anonymkode: 267f6...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogsalv

Det virker som at du vil gi ham benefit of the doubt.  Fordi han overbeviser deg på en eller annen måte og gir deg trygghet og glede. ? 

Kun denne eskapaden som er skåret i gleden.

Du ser rådene du får ifra oss som har erfart useriøse menn. 😄 Alt taler imot....

Men om du vil forsøke : lytt til magefølelsen det neste halve året.  Om han er slik jeg tror,så vil du se at han er en micro cheater på sosiale medier.  Dvs gi oppmerksomhet, likes og hjerter til gamle og nye bekjentskaper der. ( gir oppmerksomhet for å få oppmerksomhet)  Om du går ham i sømmene, så forundrer det meg ikke at han allerede nå holder på slik....

Du bør stalke vennelista hans litt uten å fortelle 😎 Mye info der !! 

Sikkert et par han hjerter opp i mente....just saying.. Prøv så ser du ! 

Jeg håper det beste ( og forventer det verste ) Been there,- done that....

Hvor lenge har dere vært seriøse, og hva har han sagt til sitt forsvar/ samt forespeilet deg ? Ifht fremtiden ,- med deg og han ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mer tenkelig at hun ønsker han for seg selv, og stikke kjepper i hjula for alle andre som prøver seg på han.

Jeg var også singel en periode og datet rundt, lå rundt, hadde meg med ganske mange samtidig. Ingen forpliktelser til noen,  sendte heller ingen signaler til de jeg lå med at vi skulle ha vært et par. Det var lek, det var moro. Ikke noe mer. 

Likevel så mente et par av disse damene at jeg behandlet de dårlig og i sinne ønsket de å fortelle hele verden at jeg lå med flere andre.. 

Tåpenskap å gjøre noe ut av dette når man ikke har hatt "praten" om at det er seriøst.  

Anonymkode: 19455...efe

Lek og moro, fint det. Men da bør du være helt tydelig og klar på overfor disse at du også lå med andre i samme tidsrom. Hvis ikke er det bare ekkelt og dårlig gjort.

Anonymkode: dd7ec...6b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ville ikke brydd meg noe særlig etter kun 1-2 mnd med dating. Men det innebærer at han er ærlig deretter. 

Dating og i et forhold er for meg to ulike ting. Men kun du vet hva som er riktig. 

Anonymkode: 267f6...297

Joa, dating og forhold er ikke akkurat det samme. Men når du dater for å finne noen å danne forhold med, da er det mange (flertallet?) som vil synes at det er ugreit om du fortsatt ligger med pulevenner og andre gamle forbindelser mens du liksom skal være åpen og mottagelig for å finne kjærligheten. 

Anonymkode: dd7ec...6b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Og en ting til : om han var  forelsket i deg den dagen dere hadde sex,etter han hadde sex med henne ....hvor forelsket var han i deg  ?? 

Han er ikke forelsket I noen!!

Forelskede mennesker oppfører seg ikke slik ! INGEN endrer sjela på ett døgn 🙄

Tar du til takke med det ?? Er der nå en konkurranse mellom deg og henne for hovedpremien? Hope not ❣

Han spilte uten regler. Du og hun fortjente så mye bedre. ❤❤❤

 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lek og moro, fint det. Men da bør du være helt tydelig og klar på overfor disse at du også lå med andre i samme tidsrom. Hvis ikke er det bare ekkelt og dårlig gjort.

Anonymkode: dd7ec...6b8

Er det virkelig en regel, at man allerede på første date skal informere om hva som er greit og hvilke forventninger man har til monogami. 

Det er helt ulogisk. Man dater, man har FF, ONS, FWB, - forventninger til eksklusivitet bør ikke være før man har hatt samtalen   

Skogsalv skrev (5 minutter siden):

Og en ting til : om han var  forelsket i deg den dagen dere hadde sex,etter han hadde sex med henne ....hvor forelsket var han i deg  ?? 

Han er ikke forelsket I noen!!

Forelskede mennesker oppfører seg ikke slik ! 

 

 

Selv om du kanskje blir hodestups forelsket på første date så gjelder ikke det alle. Jeg bruker tid på å velge ut rett person før jeg kan la følelsene slippe løs. Derfor kan jeg også fint ligge med andre mens jeg dater en fremtidig kjæreste. 

Anonymkode: 19455...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det virkelig en regel, at man allerede på første date skal informere om hva som er greit og hvilke forventninger man har til monogami. 

Det er helt ulogisk. Man dater, man har FF, ONS, FWB, - forventninger til eksklusivitet bør ikke være før man har hatt samtalen   

 

Selv om du kanskje blir hodestups forelsket på første date så gjelder ikke det alle. Jeg bruker tid på å velge ut rett person før jeg kan la følelsene slippe løs. Derfor kan jeg også fint ligge med andre mens jeg dater en fremtidig kjæreste. 

Anonymkode: 19455...efe

Håper da det er et tema ganske tidlig, du vil jo med det være uaktuell for ganske mange :) Og i alle fall før man ligger sammen. Det da bare god folkeskikk og folkehelsefremmende å opplyse om at man jevnlig ligger med andre før man går til sengs med noen nye.

Blir ikke hodestups forelsket på første date nei, men kan jo se potensialet allerede da. Det er helt utenkelig for meg å drive og ligge med andre mens jeg undersøker om denne nye jeg har møtt er aktuell for noe videre.

Litt nysgjerrig, hvordan reagerer den nye kjæresten din når du forteller at du har ligget med både X og Y etter at dere møttes? Er det virkelig helt uproblematisk?

Anonymkode: dd7ec...6b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er det virkelig en regel, at man allerede på første date skal informere om hva som er greit og hvilke forventninger man har til monogami. 

Det er helt ulogisk. Man dater, man har FF, ONS, FWB, - forventninger til eksklusivitet bør ikke være før man har hatt samtalen   

 

Selv om du kanskje blir hodestups forelsket på første date så gjelder ikke det alle. Jeg bruker tid på å velge ut rett person før jeg kan la følelsene slippe løs. Derfor kan jeg også fint ligge med andre mens jeg dater en fremtidig kjæreste. 

Anonymkode: 19455...efe

Her er det vel ikke snakk om 1.date ??? Hvor drar du det ifra ?? Forstår det ikke slik på TS hvertfall ?

Om du kan ligge med andre mens du dater en fremtidig kjæreste, så er det slik du synes er greit. Jeg kunne aldri gjort det . 

Virker ikke som TS er komfortabel med overlappingen heller.  Derav innlegget . 

Må man absolutt knulle i tiden man manøvrerer bekjentskaper??😄, dersom man ser noe spesielt i et menneske ,som man ønsker i eget liv? Hvorfor ikke avstå i respekt for vedkommende og seg selv?

Personlig hadde jeg aldri tatt en fyr i handa engang dersom han knullet andre 😂🤪 Å date flere,som i å bli kjent er innafor dersom sexen / og kyssing er utelatt....

Shit så gammeldags jeg er 😎 ?! Not really . Har med standard å gjøre for min del . Men er voksen og har barn . Burde gjelde i lik grad for de som ønsker familie og et seriøst forhold.  Dersom det kun er happy go lucky, - kjør på og bruk beskyttelse.  

 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Håper da det er et tema ganske tidlig, du vil jo med det være uaktuell for ganske mange :) Og i alle fall før man ligger sammen. Det da bare god folkeskikk og folkehelsefremmende å opplyse om at man jevnlig ligger med andre før man går til sengs med noen nye.

Blir ikke hodestups forelsket på første date nei, men kan jo se potensialet allerede da. Det er helt utenkelig for meg å drive og ligge med andre mens jeg undersøker om denne nye jeg har møtt er aktuell for noe videre.

Litt nysgjerrig, hvordan reagerer den nye kjæresten din når du forteller at du har ligget med både X og Y etter at dere møttes? Er det virkelig helt uproblematisk?

Anonymkode: dd7ec...6b8

Hvorfor skal hun vite hvor mange jeg lå med i de tre-fire første ukene vi datet? 

Kan se for meg at jeg tar opp den samtalen med henne nå, snart 17 år etter at vi hadde vår første date. Du kjære, du vet den første måneden vi begynte å date. Det var en travel måned for meg, for på det aller meste kunne jeg ligge med opp til tre personer på en helg. Eller i løpet av en uke så lå jeg med deg, Susanne, Mette, Eileen og Anne Britt

Hva tenker du om det?

Skogsalv skrev (5 minutter siden):

Her er det vel ikke snakk om 1.date ??? Hvor drar du det ifra ?? Forstår det ikke slik på TS hvertfall ?

Om du kan ligge med andre mens du dater en fremtidig kjæreste, så er det slik du synes er greit. Jeg kunne aldri gjort det . 

Virker ikke som TS er komfortabel med overlappingen heller.  Derav innlegget . 

Må man absolutt knulle i tiden man manøvrerer bekjentskaper??😄, dersom man ser noe spesielt i et menneske ,som man ønsker i eget liv? Hvorfor ikke avstå i respekt for vedkommende og seg selv?

 

Se svaret ovenfor. Dine påstander er feil. Riktig for deg, men ikke for alle. La folk få oppføre seg slik de føler. 

Han er ikke forelsket I noen!!

Forelskede mennesker oppfører seg ikke slik ! 

Anonymkode: 19455...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor skal hun vite hvor mange jeg lå med i de tre-fire første ukene vi datet? 

Kan se for meg at jeg tar opp den samtalen med henne nå, snart 17 år etter at vi hadde vår første date. Du kjære, du vet den første måneden vi begynte å date. Det var en travel måned for meg, for på det aller meste kunne jeg ligge med opp til tre personer på en helg. Eller i løpet av en uke så lå jeg med deg, Susanne, Mette, Eileen og Anne Britt

Hva tenker du om det?

Se svaret ovenfor. Dine påstander er feil. Riktig for deg, men ikke for alle. La folk få oppføre seg slik de føler. 

Han er ikke forelsket I noen!!

Forelskede mennesker oppfører seg ikke slik ! 

Anonymkode: 19455...efe

Det er yet to be known,i TS sitt tilfelle . Hun har sine standarer.  Eller setter du spørsmål ved det ? Jeg tenker det er en grunn til hennes innlegg uavhengig av hvor frivol DU er 🙂  

Så det du ber meg om ifht oppførsel får du rette mot rett instans . Jeg føler sterkt med henne. Du synes det er innafor å høvle over 2 damer på 2 dager ...??? Bare spør jeg... 

Tror ikke du representerer de fleste jenter som har gått all in i et forhold og får presentert hva TS har blitt. 

I min bok er det veldig viktig å vite hvor mange en date har hatt seg med i innledende fase av mitt forhold til mannen. Én, - er en for mye ! Det burde ikke være tema engang   Spesielt ikke i denne sammenhengen.  Han har kjent den andre her fra way back....

Men han måtte vel bare ...🙄, så unødvendig!! 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa hun det også til deg? At han hadde sagt til henne at det ikke ble noe mer fordi han vil satse på deg? Ikke det, nei...

Han vil satse på deg ETTER hun blokkerte han?

Anonymkode: 1c39b...f5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei alle dere! Helt ny her, men fortvilet. 
Fikk melding fra en dame som har hatt ett slags forhold med han jeg har dater en periode nå. Hun forklarte seg på telefonen og det viser seg at han har prøvd å møte henne ved flere anledninger da hun har vært i området. Sist de møttes var etter noen mnd dating, da hadde de sex. Han bortforklarte dette med engang, men til slutt innrømmet han det, sa han angret og at han hadde avsluttet relasjoner med andre for å satse på oss. Hun sendte screen melding fra sist de to møttes - Var med han dagen etter helt uvitende om dette … Først nå jeg har rukket å bli litt ekstra glad i han. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? 

Anonymkode: f9b9c...dc7

Jeg hadde ledd av vedkommende og gått til neste. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 time siden):

Og en ting til : om han var  forelsket i deg den dagen dere hadde sex,etter han hadde sex med henne ....hvor forelsket var han i deg  ?? 

Han er ikke forelsket I noen!!

Forelskede mennesker oppfører seg ikke slik ! INGEN endrer sjela på ett døgn 🙄

Tar du til takke med det ?? Er der nå en konkurranse mellom deg og henne for hovedpremien? Hope not ❣

Han spilte uten regler. Du og hun fortjente så mye bedre. ❤❤❤

 

 

Skogsalv skrev (1 time siden):

Og en ting til : om han var  forelsket i deg den dagen dere hadde sex,etter han hadde sex med henne ....hvor forelsket var han i deg  ?? 

Han er ikke forelsket I noen!!

Forelskede mennesker oppfører seg ikke slik ! INGEN endrer sjela på ett døgn 🙄

Tar du til takke med det ?? Er der nå en konkurranse mellom deg og henne for hovedpremien? Hope not ❣

Han spilte uten regler. Du og hun fortjente så mye bedre. ❤❤❤

 

Du har faktisk helt rett her! Tusen takk for kloke og gode ord ❤️ 
 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde ledd av vedkommende og gått til neste. 

Der kom voice of reason ❣ En mann med klare meninger og reality check 🙂  

Hør på han her TS ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sa hun det også til deg? At han hadde sagt til henne at det ikke ble noe mer fordi han vil satse på deg? Ikke det, nei...

Han vil satse på deg ETTER hun blokkerte han?

Anonymkode: 1c39b...f5d

Du sier noe der.. 

ts

Anonymkode: f9b9c...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...