AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Del Skrevet 11. oktober 2021 Siden det tar litt tid å telle kalorier og å opprette nye oppskrifter, så spiser man gjerne de samme tingene. Hva spiser du? Jeg spiser for det meste kjøtt/kylling/fisk med tilbehø: f.eks 1 filet kylling, 200 g grønnsaksblanding, 50 g ris og 1 dl saus. Det er fort gjort å måle opp. Har et par oppskrifter på noen gryter (chili con carne og lapskaus) som jeg koker opp og fordeler i tre bokser, da har jeg middag i tre dager og vet ca. kalorier i hver porsjon. Anonymkode: 771d9...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Del Skrevet 11. oktober 2021 Middag er ganske greit; kjøtt og grønnsaker. Liker rosenkål, aspargesbønner eller evt. mos av gulrot eller blomkål. Stekker kylling, entrecote eller strimlet svinekjøtt. Lunsj er alltid mer komplisert siden vi får det servert på jobben... Anonymkode: 5dbd2...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Del Skrevet 11. oktober 2021 Middag varierer mye. I dag pierogi ruskie med løk og ovnsbakt hodekål. I går lasagne med squash og ricotta. Ellers i det siste: Gryte med aubergine, squash og hvite bønner. Grateng med potet og hodekål. Aubergine- og kikertgryte. Fylt gresskar Gryte med røde linser, poter, gulrot, kål og purre. Sommerruller med tofu, rødkål, gulrot, koriander, agurk og paprika. Pai med purre og chevre Curry med mangold/bladbete og røde linser. Afrikansk gryte med peanøtter og diverse grønnsaker Ovnsbakte potetbåter, bakt blomkål og vegetarchorizo. Spicy kikerter og brokkoli med focaccia Borsjtsj Chili sin carne med svarte bønner Varm gresskarsalat med kidneybønner, tomat, paprika, rødløk og ruccula Stekt tofu med potetbåter og bakt brokkoli Auberginegrateng med gnocchi Risotto med bondebønner og erter Risotto med gulrot, squash og stangselleri toppet med stekt østerssopp Gresskar med linser, rødløk og persille Squashkaker med feta og dill Wok (diverse grønnsaker) og tofu Anonymkode: fc819...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå