Gå til innhold

Dere som har bursdag i okt/nov

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja takk til Ritualskalenderen. Vil du bli min nye venninne? 😄

Anonymkode: 0df42...e48

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pusheen the cat

Jeg har bursdag i november og har ofte ønsket meg en julekalender i gave :) Syns det er fint å få, selv om jeg må vente noen dager før jeg kan begynne å åpne den 😛 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fame

Jeg har bursdag i midten av desember og ønsker ingenting julerelatert  :ler: Heller ikke bursdagsgave pakket inn i julepapir

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har bursdag i november, og fikk en Rituals julekalender i fjor. Elsket det!! Er jo noe jeg hadde lyst å kjøpe meg selv uansett så det var gull ❤️

Anonymkode: a8f6b...361

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carrot

Jeg har i slutten av november og syns julepynt i gave er ety tegn på dårlig fantasi, da har man gått i butikken - sett hva som er der og tenkt "denne er fin" uten tanke på hva jeg kanskje ønsker meg, liker, trenger, eller hva som passer meg.. Da kunne man mye heller gitt meg et pent kort og kanskje en sjokoladeplate eller en liten blomsterkvast / grønn plante om man følte man måtte gi noe og skrevet noen fine ord på kortet liksom, det hadde jeg satt mye mer pris på.. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perleblomst

Synes egentlig man skal skille bursdag og jul. Husker da jeg var liten og en venninne hadde bursdag tidlig i desember. Hun fikk ofte gaver som var ment for jul og bursdag. Som regel litt dyrere gaver da. Men det var jo veldig kjedelig jul for henne når hun kun fikk en liten symbolsk gave som noe julegodteri. Nå er det nok litt annerledes når det gjelder barn da. 

Uansett så synes jeg ikke noe om å gi julepynt med mindre det er ønsket. Egentlig synes jeg det samme med all pynt/interiør hvis det ikke er ønsket. Har opp gjennom fått masse som er langt fra min stil. Og noen blir skuffet om de ikke finner pynten igjen senere fordi den er byttet...

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Julekalender er helt innafor, men ikke julepynt o.l. 

Anonymkode: 64e47...348

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rampenissen72
AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 19.13):

Hei

Dere som har bursdag i oktober/november, hva synes dere om å få bursdagsgaver med "juletema"? 

Eksempel 1: Svigermor har bursdag i slutten av oktober, og jeg har funnet noen veldig fine nisser som hadde passet bra hos henne. 

Eksempel 2: En venninne har bursdag i november, vurderer å kjøpe en adventskalender (Rituals el liknende). 

Hva synes dere, innenfor? 

Anonymkode: 6ba56...4da

Hadde blitt drit skuffa. Både som barn og nå. Har bursdag i nov. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
applestories

Har bursdag midt i oktober og fikk kalender fra Rituals i år, og en tekalender i fjor.

Liker veldig godt advent så jeg likte godt gavene. Må bare huske å åpne lukene, der sliter jeg litt..).

Kunne godt fått gaver med juletema også, men da burde det vært noe giveren visste jeg ville like, ikke en random julefigur fordi de "må" gi noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
On 10/14/2021 at 12:05 AM, Regnskur said:

Etter min erfaring er det også stort sett folk født på våren eller sommeren som holder på med dette tullet. 

Syns det er veldig sårende at du henger ut de som er født på våren og sommeren på denne måten.🙄

Anonymkode: 7bda1...160

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...