Gå til innhold

Dere som har bursdag i okt/nov

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Dere som har bursdag i oktober/november, hva synes dere om å få bursdagsgaver med "juletema"? 

Eksempel 1: Svigermor har bursdag i slutten av oktober, og jeg har funnet noen veldig fine nisser som hadde passet bra hos henne. 

Eksempel 2: En venninne har bursdag i november, vurderer å kjøpe en adventskalender (Rituals el liknende). 

Hva synes dere, innenfor? 

Anonymkode: 6ba56...4da

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nja. Hadde takket, men stusset litt over å få julepynt i bursdagsgave 

Anonymkode: d6514...697

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har bursdag i slutten av oktober, og ville ikke likt å få gave med juletema. Når det er sagt, liker jeg ikke å få gaver jeg ikke ønsker meg eller trenger, da vil jeg heller at pengene blir brukt på noe bedre, og juletema faller innunder den kategorien.

Som liten slapp jeg heldigvis unna julerelaterte gaver/kombinerte gaver, men kan tenke meg at de som har bursdag enda senere på året blir utsatt for det. Neppe noe alright, sånn egentlig.

Du kan jo tenke over det, selv om du måtte ha bursdag i mai - hvordan hadde du likt å få julerelaterte gaver?

Anonymkode: 1a450...c22

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kalenderen hadde jeg likt. Produktene i den kan brukes til noe.
Pyntenissene hadde jeg kastet. 

Anonymkode: a5161...5fe

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei

Dere som har bursdag i oktober/november, hva synes dere om å få bursdagsgaver med "juletema"? 

Eksempel 1: Svigermor har bursdag i slutten av oktober, og jeg har funnet noen veldig fine nisser som hadde passet bra hos henne. 

Eksempel 2: En venninne har bursdag i november, vurderer å kjøpe en adventskalender (Rituals el liknende). 

Hater det!!

Anonymkode: f8eb2...c3d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke gøy å få gaver med juletema, dropp det! Hilsen ei med bursdag i slutten av november.

Anonymkode: 80bf4...d45

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har bursdag i oktober, og vil gjerne ha gaver med juletema. Men jeg ville nok blitt glad for det om jeg hadde bursdag på våren og sommeren også.

Du kjenner mottakerene. Liker de jul og nisser/kalender, blir de selvfølgelig glade for det. 

Anonymkode: b145f...355

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har bursdag i november. Vennligst ingen juletema! 

Anonymkode: 5fffb...c33

Lenke til innlegg
Del på andre sider
maia_02

Nei, det blir nok jul som det er om et par måneder. Foretrekker sesongnøytrale gaver til bursdagen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Takk for svar alle sammen, da skal jeg finne på noe annet. 

TS

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Julekalender, ja takk. Nisser, nei takk.

Men har ei julegal venninne,  ho hadde blitt veldig glad for nisser så alt etter mottaker. 

Anonymkode: 922c7...254

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

En kalender hadde vært helt kurant, så fremt den inneholdt noe jeg liker.  Julepynt hadde jeg ikke blitt så glad for, men det er fordi jeg ikke pynter så voldsomt til jul uansett.

Anonymkode: 67b50...21f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde elsket det, enda jeg er født i april. :rolleyes:

Anonymkode: ee80e...7a1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Regnskur

Jeg skjønner ikke dette med å gi kombinerte jule og bursdagsgaver til personer født sent på høsten eller i desember. Det er INGEN som gjør det med folk som er født i januar (enda deres bursdag også er nært en julaften, hvis man regner fra desember til januar). 

Etter min erfaring er det også stort sett folk født på våren eller sommeren som holder på med dette tullet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 19.13):

Hei

Eksempel 1 synes jeg ingenting om. Å begynne med julerelaterte ting allerede i oktober er for tidlig for min smak.
Da ville jeg heller gitt nissene som en julegave.
Jeg har bursdag i midten av desember, og hvis det var noe spesielt jeg ønsket meg av julerelaterte ting ville jeg blitt glad for å få det til bursdagen min, men bare da.  Til vanlig foretrekker jeg at bursdag og jul holdes adskilt.

Eksempel 2 kan være greit.
Hvis jeg ikke husker helt feil er første søndag i advent 28.november, og hvis bursdagen er i midten/slutten av november er det derfor ikke så lenge før gaven kan brukes.

Anonymkode: 1e10e...f59

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kenelz

Julekalenderen fra Rituals er smart! :) Det er noe hun kan glede seg å åpne hver dag i desember da produktene i seg selv ikke er «julete». 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Regnskur skrev (17 timer siden):

Jeg skjønner ikke dette med å gi kombinerte jule og bursdagsgaver til personer født sent på høsten eller i desember. Det er INGEN som gjør det med folk som er født i januar (enda deres bursdag også er nært en julaften, hvis man regner fra desember til januar). 

Etter min erfaring er det også stort sett folk født på våren eller sommeren som holder på med dette tullet. 

Omg, ja!

Jeg har noen som pleier å gi meg så dyre julegaver, så da må jeg gi dem dyre julegaver tilbake. Helt til jeg oppdaga at det er fordi de ikke gir meg bursdagsgave, så julegaven skal liksom være to gaver i ett. 😬

Har bursdag helt i starten av desember, og jeg hater at alle bare sender melding på bursdagen min og sier at gaven kommer i jul. Så får jeg to gaver til jul og begge har julepapir og jeg må bestemme selv hvilken som er julegave og hvilken som er bursdagsgave. Jeg er voksen og trenger ingenting, så jeg synes ikke det er vits i noen gave hvis jeg ikke får den på bursdagen. Jeg må alltid huske på alle andre sine dager og sende i posten, kan ikke sende melding i august om at gaven kommer til jul, liksom. 😬

Anonymkode: 42242...38b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Regnskur
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Omg, ja!

Jeg har noen som pleier å gi meg så dyre julegaver, så da må jeg gi dem dyre julegaver tilbake. Helt til jeg oppdaga at det er fordi de ikke gir meg bursdagsgave, så julegaven skal liksom være to gaver i ett. 😬

Har bursdag helt i starten av desember, og jeg hater at alle bare sender melding på bursdagen min og sier at gaven kommer i jul. Så får jeg to gaver til jul og begge har julepapir og jeg må bestemme selv hvilken som er julegave og hvilken som er bursdagsgave. Jeg er voksen og trenger ingenting, så jeg synes ikke det er vits i noen gave hvis jeg ikke får den på bursdagen. Jeg må alltid huske på alle andre sine dager og sende i posten, kan ikke sende melding i august om at gaven kommer til jul, liksom. 😬

Anonymkode: 42242...38b

Det syns jeg du kan. Da slutter de kanskje med det tullet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...