AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hun hadde sikkert 20 kilo overvekt. Men hun så lekker ut i tights (perfekt cameltoe). Hvor vanlig er det å prøve å sjekke opp damer på et treningssenter? Anonymkode: 48b57...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 15. oktober 2021 #2 Del Skrevet 15. oktober 2021 Altfor vanlig. Folk flest er ikke der for å bli sjekket opp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 17.19): Hun hadde sikkert 20 kilo overvekt. Men hun så lekker ut i tights (perfekt cameltoe). Hvor vanlig er det å prøve å sjekke opp damer på et treningssenter? Anonymkode: 48b57...fa5 DONT. DO. IT. Du kommer i Creepy-kategorien med en gang. Anonymkode: 81d73...e5a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæn40 Skrevet 15. oktober 2021 #4 Del Skrevet 15. oktober 2021 (endret) Mulig jeg er veldig i min egen verden når jeg trener, men jeg har ikke sett noe til det ihvertfall. Vil man sjekkes opp, så tar man bilde og legger ut på Tinder 😄 Endret 15. oktober 2021 av Mæn40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Del Skrevet 15. oktober 2021 Har blitt sjekket opp en fang på treningssenter og det var ubehagelig, kleint og ukomfortabelt. Gikk forbi han og smilte (sett han der flere ganger) han mistolket tydeligvis det og siden kom han bort ofte når jeg sto i min egen verden med musikk på øret. Trening er egen tid for meg. Han fant også etterhvert ut hvor jeg jobbet og dukket opp der. Viste tydelig at jeg ikke var intressert, men han tok ikke hintet. Så nei, ikke sjekk opp noen på trening, i såfall bør du ha gode sosiale antenner og forstå når det er uønsket. Ett hei og ett smil er ikke ensbetydende med at man liker noen på den måten. Anonymkode: d55a6...bf6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #6 Del Skrevet 16. oktober 2021 Det er lov å prate med folk, dersom du er i stand til det. "Sjekke opp" betyr bare litt nysgjerrig på en person, ikke alle tenker med en gang sex. Ikke menn i hvert fall, kanskje kvinner. Anonymkode: b09d8...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 16. oktober 2021 #7 Del Skrevet 16. oktober 2021 Blod skrev (10 timer siden): Altfor vanlig. Folk flest er ikke der for å bli sjekket opp. Hvor er kvinner når de er klare for å sjekkes opp da, på en benk i parken? I handlekøen på butikken? På Tinder? Eller nedsminket på et tussmørkt utested? På treningssenteret er folk seg selv. De er lite eller moderat sminket, med tettsittende klær. En ærlig og grei utgave av dem selv. Sjekk i vei sier jeg, dersom du tror du har utsikt til noe, men alltid med høflighet og respekt. Dersom motet strekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 16. oktober 2021 #8 Del Skrevet 16. oktober 2021 Sjekkforsøk på treningssenter er den ultimate kleinhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 16. oktober 2021 #9 Del Skrevet 16. oktober 2021 sicario skrev (41 minutter siden): Sjekkforsøk på treningssenter er den ultimate kleinhet. Mange forsøker å skape en myte av det. Det er ikke dumt, og slettes ikke kleint, å sjekke opp noen som har samme interesse som deg synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #10 Del Skrevet 16. oktober 2021 Enig. Snart finnes det ingen steder lenger der man kan vise interesse for det motsatte kjønn uten å bli beskyldt for seksuell trakassering Anonymkode: dd6bc...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 18. oktober 2021 #11 Del Skrevet 18. oktober 2021 Paramount skrev (På 16.10.2021 den 7.59): Hvor er kvinner når de er klare for å sjekkes opp da, på en benk i parken? I handlekøen på butikken? På Tinder? Eller nedsminket på et tussmørkt utested? På treningssenteret er folk seg selv. De er lite eller moderat sminket, med tettsittende klær. En ærlig og grei utgave av dem selv. Sjekk i vei sier jeg, dersom du tror du har utsikt til noe, men alltid med høflighet og respekt. Dersom motet strekker til. Altså alle andre steder enn på treningssenteret.. For et mareritt å forholde seg til at en fyr på treningssenteret er interessert. Jeg hater generelt å i det hele tatt bli snakket til når jeg trener, jeg er der for å gjøre en jobb for helsa, ikke for å føle jeg er på utstilling på et kjøttmarked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 18. oktober 2021 #12 Del Skrevet 18. oktober 2021 LillEve skrev (4 minutter siden): Altså alle andre steder enn på treningssenteret.. For et mareritt å forholde seg til at en fyr på treningssenteret er interessert. Jeg hater generelt å i det hele tatt bli snakket til når jeg trener, jeg er der for å gjøre en jobb for helsa, ikke for å føle jeg er på utstilling på et kjøttmarked. Holder du ikke stort sett på med noe hele tiden? Hvorfor skal trening være så ekskluderende? Er du avhengig av et hellig vakuum når du trener? I så fall bør du rigge et trimrom hjemme. Jeg skjønner at du ikke vil bli forstyrret av blikk, kommentarer og innpåslitne folk. Det er plagsomt, og det skjer i for stor grad dessverre. Men jeg er litt overrasket over at treningssenter skal være så ekstremt no go for å ta kontakt med andre mennesker. Det er litt overdrevet synes jeg. Jeg er selv i ei boble når jeg trener, men klarer å svare på høflige spørsmål likevel. Dersom noen er interessert ut over det vanlige tar jeg det som et kompliment, men jeg skjønner at problemstillingen er litt annerledes for kvinner. Veldig annerledes for enkelte kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 18. oktober 2021 #13 Del Skrevet 18. oktober 2021 Paramount skrev (6 minutter siden): Holder du ikke stort sett på med noe hele tiden? Hvorfor skal trening være så ekskluderende? Er du avhengig av et hellig vakuum når du trener? I så fall bør du rigge et trimrom hjemme. Jeg skjønner at du ikke vil bli forstyrret av blikk, kommentarer og innpåslitne folk. Det er plagsomt, og det skjer i for stor grad dessverre. Men jeg er litt overrasket over at treningssenter skal være så ekstremt no go for å ta kontakt med andre mennesker. Det er litt overdrevet synes jeg. Jeg er selv i ei boble når jeg trener, men klarer å svare på høflige spørsmål likevel. Dersom noen er interessert ut over det vanlige tar jeg det som et kompliment, men jeg skjønner at problemstillingen er litt annerledes for kvinner. Veldig annerledes for enkelte kvinner. Ja, enten trener jeg eller så slapper jeg av mellom settene. Da må jeg få pulsen ned, og orker definitivt ikke å skulle forholde meg svett og sliten til en fremmed som skal "sjekke". Å spørre hvor mange sett som gjenstår, om jeg bruker diverse utstyr etc er jo selvsagt noe annet. Og nei, alle har ikke plass til et trimrom hjemme, det er jo derfor jeg betaler for treningssenter. Men ja, hvis man er veldig flink til å ta hint kan man kanskje prøve seg, men da skal man være veldig klar for å backe unna. "Sjekking" innebærer gjerne mer enn et par hyggelige spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #14 Del Skrevet 18. oktober 2021 Et av problemene med sjekking på treningssenteret er at man ikke har noe som helst annet inntrykk enn utseendet, og det oppleves for de aller fleste damer som ugreit å bli tatt kontakt med ene og alene fordi mannen tenner på kroppen vår. Det er objektifiserende, og kvinner flest ønsker ikke å være objekter. Vi ønsker en mann som setter pris på den personen vi er, og alt vi har å tilby. Dette har du ingen kunnskap om hvis du bare ser oss trene. Et annet problem er at menn på treningssenteret er ekstremt pågående hvis de først tar kontakt. De kommer fysisk nært, prøver å ta på oss (under påskudd av å "hjelpe" med treningen"), og gir seg ikke selv om vi avviser. (Det finnes selvsagt unntak, og disse spotter du lett. Det er de som er mer opptatt av å posere enn å trene. Disse kan du gjerne ta kontakt med, og kan få bra respons.) Anonymkode: 340bc...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 18. oktober 2021 #15 Del Skrevet 18. oktober 2021 Nå tenkte jeg på at du alltid holder på med noe, du står ikke klar ved en holdeplass for sjekking ellers om dagen heller regner jeg med 😄. Nok om det. Er for øvrig enig i det du skriver. Den innpåslitne varianten av sjekking er helt sikkert ubehagelig. Spesielt når du har nok med å løfte tunge vekter og gjøre kompliserte øvelser, uten å bruke hele kvelden/dagen på ei økt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 18. oktober 2021 #16 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et av problemene med sjekking på treningssenteret er at man ikke har noe som helst annet inntrykk enn utseendet, og det oppleves for de aller fleste damer som ugreit å bli tatt kontakt med ene og alene fordi mannen tenner på kroppen vår. Det er objektifiserende, og kvinner flest ønsker ikke å være objekter. Vi ønsker en mann som setter pris på den personen vi er, og alt vi har å tilby. Dette har du ingen kunnskap om hvis du bare ser oss trene. Et annet problem er at menn på treningssenteret er ekstremt pågående hvis de først tar kontakt. De kommer fysisk nært, prøver å ta på oss (under påskudd av å "hjelpe" med treningen"), og gir seg ikke selv om vi avviser. (Det finnes selvsagt unntak, og disse spotter du lett. Det er de som er mer opptatt av å posere enn å trene. Disse kan du gjerne ta kontakt med, og kan få bra respons.) Anonymkode: 340bc...74d Det er veldig overfladisk ja, og samtidig veldig fristende må jeg ærlig innrømme. Ikke alle takler verken det ene eller det andre. Menn er ikke akkurat mestere i diskresjonens kunst heller. Finnes det noen "Vær varsom plakat" på treningssenter? Jeg har aldri sett det, så tydelig kan de i så fall ikke være. Kvinner kjenner godt menns amatørmessige taktikk når de nærmer seg, så dere kunne laget en liste over ting som bør unngås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #17 Del Skrevet 18. oktober 2021 Så hvis man tilfeldgivis blir avstandsforelsket i noen på et treningssenter betyr det altså at vedkommende er "off-limits" og mulig å ta kontakt med uten , rett og slett fordi man befinner seg på et treningssenter. Er det slik å forstå? Anonymkode: d71cf...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 18. oktober 2021 #18 Del Skrevet 18. oktober 2021 Paramount skrev (På 16.10.2021 den 21.47): Mange forsøker å skape en myte av det. Det er ikke dumt, og slettes ikke kleint, å sjekke opp noen som har samme interesse som deg synes jeg. Jeg er prinsipielt enig med deg. Samtidig er det nok slik at en del ikke er så flinke til å tolke tegn på høflig avvisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #19 Del Skrevet 18. oktober 2021 Jeg er kvinne og om en fyr sjekka meg opp på treningssenteret så hadde jeg blitt utrolig smigret og tatt det som et kompliment. Men vær så snill, er du interessert så GÅR DU BORT TIL HENNE. Ikke glo på henne og få henne til å føle seg ukomfortabel. Gjør handling ut av tankene. Om du blir avvist så har du prøvd, da er det bare å legge ballen død. Gjør det når du ser at hun skal til å forlate senteret. Kanskje ikke så lurt å gjøre det midt i en treningsøkt. Eventuelt når du ser at hun holder på å tøye. Kanskje på parkeringsplassen? Som sagt ikke mens hun har pause mellom settene. Lykke til. Anonymkode: 9958c...dc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 18. oktober 2021 #20 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er kvinne og om en fyr sjekka meg opp på treningssenteret så hadde jeg blitt utrolig smigret og tatt det som et kompliment. Men vær så snill, er du interessert så GÅR DU BORT TIL HENNE. Ikke glo på henne og få henne til å føle seg ukomfortabel. Gjør handling ut av tankene. Om du blir avvist så har du prøvd, da er det bare å legge ballen død. Gjør det når du ser at hun skal til å forlate senteret. Kanskje ikke så lurt å gjøre det midt i en treningsøkt. Eventuelt når du ser at hun holder på å tøye. Kanskje på parkeringsplassen? Som sagt ikke mens hun har pause mellom settene. Lykke til. Anonymkode: 9958c...dc5 Se der ja! Slik kan det faktisk gjøres, også på et treningssenter. En normal oppegående kvinne vil bli smigret, selv om hun avslår en som ikke er drømmeprinsen for henne. Et kompliment er det like fullt. Og hun har fått en beundrer. Det skader ikke. Noen ganger går det, andre ganger ikke. Det er verdt å gi det et forsøk. Men bare ett. Ballen er, om ikke helt død, så spilt over til henne. Det er opp til henne dersom det likevel blir til noe, det hender at kvinner ombestemmer seg faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå