AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Del Skrevet 9. oktober 2021 Dette varierer vel litt fra merke til merke. Men såvidt jeg vet kan man velge hvor mange ampere laderen skal trekke, slik at man unngår å overbelaste sikringer og slikt. Hvor lavt ned går dette? Anonymkode: 6ae2a...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 10. oktober 2021 #2 Del Skrevet 10. oktober 2021 Varierer sikkert, på min er det 5 A som er laveste. Har ikke funnet ut om det er noen fordeler med å lade sakte kontra lade raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Del Skrevet 10. oktober 2021 2012 Leaf lader på 8A, ca 2kW. Det er som en vaskemaskin. Sakte lading er skånsomt for batteriet, men det kan også være greit for å holde litt varme i batteriet vinterstid. Anonymkode: f0b54...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 11. oktober 2021 #4 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 22.41): Dette varierer vel litt fra merke til merke. Men såvidt jeg vet kan man velge hvor mange ampere laderen skal trekke, slik at man unngår å overbelaste sikringer og slikt. Hvor lavt ned går dette? Anonymkode: 6ae2a...877 På min er det 6A hvilket betyr 1440 watt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 11. oktober 2021 #5 Del Skrevet 11. oktober 2021 On 10/9/2021 at 10:41 PM, AnonymBruker said: Dette varierer vel litt fra merke til merke. Men såvidt jeg vet kan man velge hvor mange ampere laderen skal trekke, slik at man unngår å overbelaste sikringer og slikt. Hvor lavt ned går dette? Anonymkode: 6ae2a...877 Vil tro de fleste nyere elbiler kan regulere ned til rundt 6A. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå