AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg har aldri hørt om det før i dag i en tråd her på KG. Er det en ny te trend? Det ble nevnt TeaOlogy som selger bubble tea. Noen som anbefaler å prøve? Er det med eller uten tilsatt sukker? Anonymkode: 0f574...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Del Skrevet 9. oktober 2021 Det er iste i mange forskjellige smaker, noen av dem blandet med melk. Så er det "bobler" i som jeg tror kommer i 2 varianter. De jeg har smakt var små kuler (tenk 1-3 mm i diameter?) i et slags tynt plastfilmaktig stoff (men spisbart) med noe flytende inni, med smak. De sprekker i munnen liksom. Boblene har også forskjellige smaker. Personlig liker jeg det ikke for likte ikke de kulene, men har bare smakt den ene varianten. Anonymkode: efbb9...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Del Skrevet 9. oktober 2021 Nytt er det ikke men det har vel blitt mer populært/blitt ordentlig lansert i norge i det siste. Det har fantes i andre land lenge iallfall, og jeg kjøpte det på grunerløkka for 10 år siden (i en asiatisk butikk/cafe) Anonymkode: efbb9...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Del Skrevet 9. oktober 2021 Gammel trend fra Kina/Japan. Nå blitt nytrend. Anonymkode: 17d29...292 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hørtes spennende ut. Ts Anonymkode: 0f574...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Del Skrevet 9. oktober 2021 Har ikke smakt det på over 10 år så nytt er det ikke. Liker det for øvrig ikke, men har registrert at det er populært 🤷♀️ Anonymkode: a8562...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har ikke smakt det på over 10 år så nytt er det ikke. Liker det for øvrig ikke, men har registrert at det er populært 🤷♀️ Anonymkode: a8562...755 Enig i denne. Anonymkode: f3904...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Del Skrevet 10. oktober 2021 Vi var på en sjappe med boblete, men kulene var nærmere 1 cm? De var svære, og som geleklumper og de smelta ikke i munnen. Det var egentlig litt kvalmt å plutselig få en geleklump gjennon sugerøret. Mulig vi må prøve et annet sted. Anonymkode: fd0b7...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå