Gå til innhold

Hvor lenge har du kjørt bil og hvor mange prikker har du fått?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjørt bil i snart 27 år. En parkeringsbot er alt jeg fått på disse årene.

Anonymkode: 71a76...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på prikkesystemet, men fikk min eneste fartsbot fra Rælingstunnelen. Visstnok den fotoboksen som tar flest i landet.

Anonymkode: 9fe30...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 22 år; ingen prikker, bøter eller forelegg. 
Har også blitt stoppet kun en gang for promillekontroll (noe jeg forøvrig synes er alt for lite på snart 22 år!!). Den var selvfølgelig negativ, høygravid som jeg var i tillegg 🤪

Anonymkode: 5aa88...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjørt bil i 30 år og fått en fartsbot for 21 år siden. 

Anonymkode: 815ab...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt i 6 år og hadde 6 prikker, men de er borte nå. 🙂

Fartskontroll rett mellom 50 og 70 sona, og jeg begynte på 70-sona litt før i prøveperioden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år, 1 prikk (nedsatt fra 50 til 40 et sted hvor jeg var mer opptatt av å holde øye med alle ungene på fortauet enn å registrere enn fartsgrensa var justert fra dagen før). Sikkert 3 parkeringsbøter fordi jeg har glemt at konseptet parkeringsautomat eksisterer da.. 🙈

Anonymkode: 99673...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjørt siden 1970 ingen prikker ellet bøter, kjører i forhold til lover og regler.

til 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
28 minutter siden, AnonymBruker said:

18 år, 1 prikk (nedsatt fra 50 til 40 et sted hvor jeg var mer opptatt av å holde øye med alle ungene på fortauet enn å registrere enn fartsgrensa var justert fra dagen før). Sikkert 3 parkeringsbøter fordi jeg har glemt at konseptet parkeringsautomat eksisterer da.. 🙈

Anonymkode: 99673...1c5

Parkeringsbøter gir ikke prikker.

Anonymkode: 9fe30...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lappen i 32 år, ingen prikker eller bøter ennå. Ble stoppet en gang fordi noen (jeg tror jeg vet hvem) hadde tipset om at jeg kjørte større/tyngre bil enn jeg hadde lov til. Det gjorde jeg ikke, vedkommende som tipset var tydeligvis ikke klar over at jeg kjørte opp da man fremdeles fikk opp til 7,5 tonn og hadde husket å fornye innen fristen.

Anonymkode: 4b247...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...