Gå til innhold

Hva har dere studert, og hvor fornøyde er dere med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville dere valgt hvis dere kunne valgt annerledes? Hilsen en som ikke klarer å velge studie og føler meg helt håpløs

Anonymkode: ef18a...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk økad. Har relevant jobb. Skala 1-10 tilfredshet: 2. Passer ikke for meg. Hadde heller valgt sosialt arbeid eller grafisk design. 

Anonymkode: 359ab...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva studerer man når man alltid har vært dårlig med matte, tall og generelt realfag, men også ikke liker fag som psykologi hvor man må reflekterte og drøfte masse…? Og jeg vil få jobb også…

Anonymkode: ef18a...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivilingeniør. Angrer, skulle tatt noe annet. Farmasi. Eller skogbruk kanskje. Noe med natur og dyr.

Anonymkode: 4ac8a...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer Sosialt arbeid for å bli sosionom! Er på sisteåret nå, og jeg kunne ikke valgt bedre 🥰

Endret av Mariell1995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle her er fornøyde med sosialt arbeid😳 Hva slags jobb får man egentlig da? Hvordan er lønnen i forhold til sykepleiere?

Anonymkode: ef18a...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier først, og var helt miserabel da jeg jobbet som sykepleier. Så juss, det var bedre og er veldig fornøyd nå. Men ikke ta det om du ikke liker å drøfte oh argumentere. Jeg studerte det mest fordi jeg hater tall,ig det slapp jeg unna på jussen.

Anonymkode: 1226d...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sykepleier først, og var helt miserabel da jeg jobbet som sykepleier. Så juss, det var bedre og er veldig fornøyd nå. Men ikke ta det om du ikke liker å drøfte oh argumentere. Jeg studerte det mest fordi jeg hater tall,ig det slapp jeg unna på jussen.

Anonymkode: 1226d...bd6

Ig = og. Gikk litt fort.

Anonymkode: 1226d...bd6