AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Del Skrevet 8. oktober 2021 Er en kvinne på 31 år, som er relativt slank. Er 173 cm og veier 55 kg. Jeg har en aktiv jobb, trener ca tre dager i uken. Jeg spiser det jeg vil betrakte som normalt og spiser meg alltid mett. Problemet er at jeg syntes jeg har blitt litt «hul» rundt øynene og ser litt sliten ut. Jeg passer på å få nok søvn, får i meg vitaminer og drikker mye vann. Har ikke vært slik før, men skjønner jo at det er noe som kan komme ettersom man blir eldre. Det jeg lurer på, er om det vil kle meg bedre å prøve gå opp til ca 60 kg? Anonymkode: 4bc23...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 8. oktober 2021 #2 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er en kvinne på 31 år, som er relativt slank. Er 173 cm og veier 55 kg. Jeg har en aktiv jobb, trener ca tre dager i uken. Jeg spiser det jeg vil betrakte som normalt og spiser meg alltid mett. Problemet er at jeg syntes jeg har blitt litt «hul» rundt øynene og ser litt sliten ut. Jeg passer på å få nok søvn, får i meg vitaminer og drikker mye vann. Har ikke vært slik før, men skjønner jo at det er noe som kan komme ettersom man blir eldre. Det jeg lurer på, er om det vil kle meg bedre å prøve gå opp til ca 60 kg? Anonymkode: 4bc23...b66 Du er såpass høy at 60 kg vil være en fin vekt for deg. Nå er du undervektig. Med 60 kg vil du være i nedre del av normalvektig. Endret 8. oktober 2021 av Hulderen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er en kvinne på 31 år, som er relativt slank. Er 173 cm og veier 55 kg. Jeg har en aktiv jobb, trener ca tre dager i uken. Jeg spiser det jeg vil betrakte som normalt og spiser meg alltid mett. Problemet er at jeg syntes jeg har blitt litt «hul» rundt øynene og ser litt sliten ut. Jeg passer på å få nok søvn, får i meg vitaminer og drikker mye vann. Har ikke vært slik før, men skjønner jo at det er noe som kan komme ettersom man blir eldre. Det jeg lurer på, er om det vil kle meg bedre å prøve gå opp til ca 60 kg? Anonymkode: 4bc23...b66 Det vil muligens hjelpe ja, særlig på ansiktet generelt. Du har jo en veldig lav vekt. 60 kg er fortsatt ganske lite, jeg med samme høyde får ganske tydelig struktur i ansiktet av det - lite fett. Men dette er jo individuelt. Anonymkode: 3dffd...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Del Skrevet 8. oktober 2021 Jeg må gå ned 10 kg for å få samme bmi som deg.. Anonymkode: 678ba...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg må gå ned 10 kg for å få samme bmi som deg.. Anonymkode: 678ba...fe3 Og hva er poenget? Anonymkode: 78997...388 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Del Skrevet 8. oktober 2021 Jeg ville heller sminket meg. Ofrer ikke kroppen for en smule hulhet i ansiktet. Anonymkode: c88e1...a5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Del Skrevet 8. oktober 2021 Du kan jo prøve det ut. Kan hende fettet legger seg andre plasser enn der hvor du ønsker også. Men skader ikke å prøve:) Anonymkode: 07a28...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 8. oktober 2021 #8 Del Skrevet 8. oktober 2021 Du er ikke relativt slank! Du er mager. JEg er "relativt slank" og veier 68 kg på din hyde. (har en del muskler). Om kroppen din er sånn naturlig og du har energi og er frisk kan du jo bare være sånn, men en som er så tynn som deg har også lav muskelmasse. DET er usunt. Du burde trene styrke og få i deg mer mat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #9 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ville heller sminket meg. Ofrer ikke kroppen for en smule hulhet i ansiktet. Anonymkode: c88e1...a5f 😅 TS er tynn. Som er helt greit, men sminke kan ikke erstatte manglende fettprosent. Anonymkode: 3dffd...ea8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 8. oktober 2021 #10 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ville heller sminket meg. Ofrer ikke kroppen for en smule hulhet i ansiktet. Anonymkode: c88e1...a5f Det hjelper ikke. Helhetsinntrykket blir uansett bedre med en litt høyere vekt. Og hulhet i ansiktet lar seg ikke skjule med sminke. Så du "ofrer" ikke kroppen om du legger på deg et par kilo. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 8. oktober 2021 #11 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er en kvinne på 31 år, som er relativt slank. Er 173 cm og veier 55 kg. Jeg har en aktiv jobb, trener ca tre dager i uken. Jeg spiser det jeg vil betrakte som normalt og spiser meg alltid mett. Problemet er at jeg syntes jeg har blitt litt «hul» rundt øynene og ser litt sliten ut. Jeg passer på å få nok søvn, får i meg vitaminer og drikker mye vann. Har ikke vært slik før, men skjønner jo at det er noe som kan komme ettersom man blir eldre. Det jeg lurer på, er om det vil kle meg bedre å prøve gå opp til ca 60 kg? Anonymkode: 4bc23...b66 Rett på steinhard cola/ potetgull-diett spør du meg..🙈🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #12 Del Skrevet 8. oktober 2021 Katten89 skrev (55 minutter siden): Du er ikke relativt slank! Du er mager. JEg er "relativt slank" og veier 68 kg på din hyde. (har en del muskler). Om kroppen din er sånn naturlig og du har energi og er frisk kan du jo bare være sånn, men en som er så tynn som deg har også lav muskelmasse. DET er usunt. Du burde trene styrke og få i deg mer mat. Jeg spiser faktisk en god del. Men har høy forbrenning og sliter med å gå opp i vekt. Trener styrke og kondisjon nå. Anonymkode: 4bc23...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #13 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville heller sminket meg. Ofrer ikke kroppen for en smule hulhet i ansiktet. Anonymkode: c88e1...a5f Jeg sminker meg, det har ingen effekt på at jeg er smal i ansiktet. Tror ikke jeg «ofrer» kroppen ved å gå opp 5 kg, den vil fortsatt se bra ut. Utfordringen her er å klare spise nok. Derfor jeg lurer på om det vil hjelpe å prøve gå opp 5 kg, hvis ikke orker jeg ikke øke matinntaket. Ønsker heller ikke kutte ned på treningen, ønsker nedre kondisjon, samtidig så trener jeg også styrke. Anonymkode: 4bc23...b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 8. oktober 2021 #14 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg spiser faktisk en god del. Men har høy forbrenning og sliter med å gå opp i vekt. Trener styrke og kondisjon nå. Anonymkode: 4bc23...b66 Du spiser ikke nok. Folk er ekstremt dårlig på å estimere hvor mye de spiser. Litt som den tjukke personen som "spiser svært lite". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #15 Del Skrevet 8. oktober 2021 Katten89 skrev (1 time siden): Du spiser ikke nok. Folk er ekstremt dårlig på å estimere hvor mye de spiser. Litt som den tjukke personen som "spiser svært lite". Jeg vet hva jeg spiser. For å ramse opp: frokost: to skiver brød med smør og pålegg, gulost, leverpostei osv. mellom: nøtter og skyr eller byggrynslunsj Lunsj: To skiver brød med smør og pålegg, sjokolademelk/juice, en frukt Middag: alt fra kjøttkaker med poteter brun saus, til pizza. Rause porsjoner, typ 3-4 poteter, rikelig med saus og kjøtt. Kveld: Rundstykke med avokado, evt havregrøt med cottage cheese. Og ca 100 gr sjokolade nesten daglig. i helger blir det ofte litt ekstra. Anonymkode: 4bc23...b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 8. oktober 2021 #16 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg sminker meg, det har ingen effekt på at jeg er smal i ansiktet. Tror ikke jeg «ofrer» kroppen ved å gå opp 5 kg, den vil fortsatt se bra ut. Utfordringen her er å klare spise nok. Derfor jeg lurer på om det vil hjelpe å prøve gå opp 5 kg, hvis ikke orker jeg ikke øke matinntaket. Ønsker heller ikke kutte ned på treningen, ønsker nedre kondisjon, samtidig så trener jeg også styrke. Anonymkode: 4bc23...b66 Det vil hjelpe deg å gå opp 5 kg. Selv om vekten vil fordele seg jevnt over kroppen, så vil en del havne i ansiktet. Matinntaket ditt ser greit ut. Kanskje du skal prøve å redusere på treningen for en periode, slik at du går opp i vekt. Altså ikke kutte treningen helt, bare redusere mengden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #17 Del Skrevet 12. oktober 2021 Vet du, jeg syns ikke du skal prøve å gå opp i vekt for å se bedre ut. Absolutt ikke! If it ain't broke... og alt det der. Ha fokus på sunn mat og å følge egen metthetsfølelse og hold deg i aktivitet. Fokus på helse og ikke utseende. Jeg tror helt ærlig ikke at 5 kg vil fikse "hulhet" ved øynene. Vi er forskjellig skapt, noen har mer dyptsittende øyne enn andre. Jeg har ikke regnet på BMIen din, men hvis du er undervektig og føler deg slapp/dårlig/svak/har uregelmessig syklus ville jeg tatt kontakt med fastlegen vedr dette. Jeg er motstander av å styre og manipulere kostholdet sitt hvis det ikke er et reelt behov for det. Ha fokus på en sunn livsstil og aksepter deg selv sånn som du er. Anonymkode: 0278e...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå