Gå til innhold

Farvel, min bestevenn. Håper du har det bra.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vedlig dårlig gjort. 
Jeg møtte en fyr en gang jeg var i Oslo på weekend tur. Vi fant tonen, og holdt kontakt ei stund etter. Mest på meldinger. En dag sendte han meg en sms der han skrev at han har fått seg dame og måtte derfor avslutte kontakten vi hadde. Jeg forsto han 100% 

det var bare flørt mellom oss, og vi begge visste at det ikke ville bli noe, da vi bodde 60 mil fra hverandre og hadde hver sine liv. 
Men satt veldig pris på at han hadde såpass respekt for meg at han gav beskjed. En ordentlig mann! Også av hensyn til den nye dama. 
Hadde aldri villet være en greie mellom de. 
Det var fint så lenge det varte og begge var singel. 
 

Anonymkode: 0cecc...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vedlig dårlig gjort. 
Jeg møtte en fyr en gang jeg var i Oslo på weekend tur. Vi fant tonen, og holdt kontakt ei stund etter. Mest på meldinger. En dag sendte han meg en sms der han skrev at han har fått seg dame og måtte derfor avslutte kontakten vi hadde. Jeg forsto han 100% 

det var bare flørt mellom oss, og vi begge visste at det ikke ville bli noe, da vi bodde 60 mil fra hverandre og hadde hver sine liv. 
Men satt veldig pris på at han hadde såpass respekt for meg at han gav beskjed. En ordentlig mann! Også av hensyn til den nye dama. 
Hadde aldri villet være en greie mellom de. 
Det var fint så lenge det varte og begge var singel. 
 

Anonymkode: 0cecc...e70

Ja, enig. Det er dårlig gjort å ignorere personer sånn uten videre. Det koster så lite å sende en melding. I dag har vi tilogmed teknologiske plattformer som gjør at det bør være lavterskel for å informere hverandre uten særlig pinlighet når man står midt i en relasjon. Jeg anser dette som normalt høflighet. Men høflighet virker å være en utgående trend, dessverre, gjerne på bekostning av egoisme. Bra at mannen ga deg beskjed iallefall :) 

Anonymkode: 26010...9b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...