Gå til innhold

Nykker of primadonnefakter hos sandviken kvinner?


kar90

Anbefalte innlegg

Sommerkommer skrev (1 minutt siden):

Det er Sandvikens beste lag. Klar de andre lagene i sandviken har godt av inspirerende bilder. Menn må ta seg en bolle. Klarte de ikke se på Pene fotballkvinner uten å bli satt ut? Hvor sarte er disse amatørene. 

Du vet at kvinnelaget også er amatører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kar90 skrev (Akkurat nå):

Tror ikke noen bryr seg om hvor Norges beste kvinnelag kommer fra. Ikke hadde jeg hørt om dem før denne artikkelen heller. Det er vel omtrent 200 personer i hele landet som følger damefotball.

Men i sandviken hvor dette er saken er det mange som har hørt om dem. Og de er i allefall viktigere enn Sandvikens herre lag som er i 3 divisjon og er glade amatører. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkommer skrev (Akkurat nå):

Men i sandviken hvor dette er saken er det mange som har hørt om dem. Og de er i allefall viktigere enn Sandvikens herre lag som er i 3 divisjon og er glade amatører. 

Refererer til det jeg sa tidligere. Kvinnelaget er amatører også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kar90 skrev (Akkurat nå):

Du vet at kvinnelaget også er amatører?

Ja desverre er det vanskelig å leve på kvinnefotball men de er likefremt Norges beste kvinne fotball lag og det skal man respektere

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kar90 skrev (Akkurat nå):

Refererer til det jeg sa tidligere. Kvinnelaget er amatører også.

Men det er jo det man prøver å gjøre noe med. Hjelper ikke at menn undergraver dem

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kar90 skrev (10 minutter siden):

Ja, selvfølgelig må det brukes skattepenger for å holde bredde og kvinnefotballen oppe. Jeg snakker om eliteserieklubber på herresiden.

Det er ikke vanlig at bredde og dugnadsklubber har bilde av a-lagsspillerene til et av lagene i delt garderobe nei. De kan ta et oppgjør internt uten å involvere media.

Det er helt greit for meg. KUN menn betaler KUN for herreidretten, menn betaler også for hele rettssystemet, politi, fengselsmyndighet og etteromsorg som har ansvar for menns kriminalitet og vold. Deal? 

Kvinner vil komme til å vasse i penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest havrekaffe
18 minutter siden, Artemisia said:

Enig. La oss gjøre det samme innenfor utdanning. Deal? Shake on it?

Tja, hvorfor ikke? Unge kvinner og jenter gruser gutta der også har jeg registrert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkommer skrev (3 minutter siden):

Men det er jo det man prøver å gjøre noe med. Hjelper ikke at menn undergraver dem

Hvofor skal det være noe mål om å gjøre idrettsutøvere ingen vil se til å skulle leve av det? Det er nå ille nok at det går an å være på eliteserienivå og fortsatt leve av det. Hvorfor skal kvinner på enda lavere nivå subsidieres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest havrekaffe
18 minutter siden, kar90 said:

Nå tapte vel det svenske kvinnelandslaget tosifferet mot et g-15 lag for noen år tilbake. Beste toppserielag kan kanskje spille gjevnt med g-12 lag?

Morsom du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

havrekaffe skrev (1 minutt siden):

Morsom du...

Jeg er oppriktig nysgjerrig hvor lista ligger. Vi vet at et kvinnelag har ikke sjans mot g-15. Kanskje de kan matche g-13, men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kar90 skrev (På 7.10.2021 den 18.37):

Er det ikke veldig rart at man mener at man skal kunne henge opp bilder av seg selv i et kommunalt anlegg og få alle andre lag som spiller der til å føle at de er i andre sin garderobe? Hvorfor får vi bare høre den ene feministen etter den andre fortelle om hvilket overgrep de er blitt utsatt for når et herrelag naturlig nok ikke ønsket å sitte på plasser med bilder av andre personer enn seg selv, i sin egen hjemmegarderobe?

Hvis kvinnefotballen vil drive dyrking av seg selv, burde de ikke klare å skaffe seg helt egne fasiliteter først, og ikke bli subsidiert av bredden og dugnad?

 

Vondt i magen av å ikke få være avbildet i garderoben

Og jeg får vondt i magen av mannssjåvinister som deg! Det henger bilder av A-laget til herrene hos klubber i inn og utland, uten at noen sier noe på det, men hvis noen henger opp bilder av damelaget, blir det ramaskrik.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (Akkurat nå):

Og jeg får vondt i magen av mannssjåvinister som deg! Det henger bilder av A-laget til herrene hos klubber i inn og utland, uten at noen sier noe på det, men hvis noen henger opp bilder av damelaget, blir det ramaskrik.  

Det er jo herrelaget som genererer inntekten til disse klubbene. Det blir jo noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kar90 skrev (5 minutter siden):

Hvofor skal det være noe mål om å gjøre idrettsutøvere ingen vil se til å skulle leve av det? Det er nå ille nok at det går an å være på eliteserienivå og fortsatt leve av det. Hvorfor skal kvinner på enda lavere nivå subsidieres

Hvorfor skal rike menn subsidieres?

Hvorfor skal kriminelle menn subsidieres av kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest havrekaffe
1 minutt siden, kar90 said:

Jeg er oppriktig nysgjerrig hvor lista ligger. Vi vet at et kvinnelag har ikke sjans mot g-15. Kanskje de kan matche g-13, men jeg tviler.

Voksne kvinner har en helt annen styrke og fysikk enn 12-13 år gamle guttunger. Gode kvinnelag vil selvsagt ikke ha noe problem med å slå tenåringsgutter.

Du må gjerne linke til kampen hvor de angivelig ble slått av 15-åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (3 minutter siden):

Og jeg får vondt i magen av mannssjåvinister som deg! Det henger bilder av A-laget til herrene hos klubber i inn og utland, uten at noen sier noe på det, men hvis noen henger opp bilder av damelaget, blir det ramaskrik.  

Menns kvinnehat er evig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

havrekaffe skrev (3 minutter siden):

Voksne kvinner har en helt annen styrke og fysikk enn 12-13 år gamle guttunger. Gode kvinnelag vil selvsagt ikke ha noe problem med å slå tenåringsgutter.

Du må gjerne linke til kampen hvor de angivelig ble slått av 15-åringer.

https://direkte.vg.no/sportsdognet/news/g15-landslaget-knuste-sverige-med-tennissifre.DXq8Fzuj8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kar90 skrev (15 minutter siden):

Det er jo herrelaget som genererer inntekten til disse klubbene. Det blir jo noe annet.

🤮

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...