I Grosny Skrevet 8. oktober 2021 #21 Del Skrevet 8. oktober 2021 Du må slutte å kjøpe 6- pakninger. Kjøp 1 eller 2 enkeltiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #22 Del Skrevet 8. oktober 2021 De fleste spiser 6 snikers is om dagen Anonymkode: 86586...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #23 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 21.58): Du er avhengig og det er ikke sunt for deg. Du klarer nok ikke å begrense deg til en så anbefaler deg å bare slutte. Hadde en lengre periode hvor jeg spiste en Royal is til dagen i sommer. Innså at det plutselig var en vane og at jeg egentlig aldri i ble helt tilfreds med en heller. Og bestemte meg for å ikke kjøpe hver dag. Sluttet mens leken var god. Anonymkode: f000d...9e3 Samme her 🙈 Da Royal lanserte melkefri is - som jeg jo ikke har spist på sikkert 10 år, så ble det i 1 uke 1 is hver dag. Så pause, og så 2 is daglig i noen dager. Skjønte tegninga og sier NEI til meg selv 😅 Er heldigvis ikke interessert i annen is. Anonymkode: c3139...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #24 Del Skrevet 8. oktober 2021 Kjøp de to pakkene og spis alle samme kvelden. Da blir du forhåpentligvis så kvalm og føler deg så dårlig at du ikke kjøper det mer. Kan funke. Anonymkode: 5af91...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå