Gå til innhold

Finnes det HELT stille vekkerklokker?

Lunde

Anbefalte innlegg

Lunde skrev (14 timer siden):

Men jeg spør etter om noen vet av helt stille vekkerklokker, og da er det altså inneforstått at jeg ikke ønsker å bruke mobilen eller digital klokke. 

Anser da diskusjonen rundt dette som ferdig, dersom ingen har noen tips som er relevant for spørsmålet mitt. 

Hva mener du med helt stille vekkerklokke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunde skrev (På 6.10.2021 den 8.03):

Er det noen som vet en type vekkerklokke som er HELT stille? Har testet ut Seiko sine som har glidende sekundviser, men man kan fortsatt høre motoren som driver hele klokka rundt. 

Har svært god hørsel, og der jeg sover er det muuuusestille. 

Hei, Lunde! Rhythm er eit merke som er heilt stille. (Så lenge du ikkje mister dei i golvet, då kom tikkelyden :/) 

Kjøpte alle mine på gullsmedforetning, slik at eg i butikken fekk høyra at dei faktisk var stillegåande. Eg har denne typen: Rhythm klokke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smascha skrev (3 timer siden):

Hei, Lunde! Rhythm er eit merke som er heilt stille. (Så lenge du ikkje mister dei i golvet, då kom tikkelyden :/) 

Kjøpte alle mine på gullsmedforetning, slik at eg i butikken fekk høyra at dei faktisk var stillegåande. Eg har denne typen: Rhythm klokke

Tusen takk for svar! ☺️ Da skal jeg bestille en sånn. De fra Seiko som jeg såg på hos en urmaker, kunne man høre svak motordur av selv om de var såkalt stillegående. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...