Gå til innhold

nå skal ikke jeg "komme her og komme her" men..


Colargol

Anbefalte innlegg

Her er det mange som sier at det ikke går an å møte noen på byen som er ålreite og som det kan bli noe mer med, men jeg har nettopp opplevd det motsatte og tenkte at enten så blir noen glade nå eller så blir de litt sinte! Jeg MÅ bare uansett fortelle!!

Jeg har vært singel ett år nå (vet det er kort tid i forhold til mange andre...) og var klar som ett egg til å finne en ny å være glad i! Jeg er ikke typen som blir desperat for jeg trives egentlig som singel til en viss grad, men tenkte jo veldig på hvor godt det kunne vært å møte noen.

Så skjedde det, helt tilfeldig! Jeg ble stupforelska!

Jeg møtte noen nye venner på et utested endte opp med å sette meg ned for å ta en pils selv om jeg egentlig skulle møte noen andre rett etterpå. Disse vennene er et kjærestepar og de satt seff. å nusset litt mens vi satt der. Følte meg litt "borte". Plutselig kom det en jente og en gutt til bort til oss, jeg kjente dem ikke men det gjorde tydeligvis mine venner. Det nye paret antok jeg var kjærester så jeg tenkte ikke særlig mye over det annet enn at gutten var kjekk. Det første han sier til meg var "flytt deg", de skulle jo sette seg de to! Jeg reiser meg opp og spør ham om han var med på en tequila, hvorfor vet jeg ikke men.. (Akkurat dette har vi ledd av i etterkant)

Utover kvelden gikk hun dama som var med ham,han ble sittende, da vi skulle gå så endte vi to opp med å gå ved siden av hverandre å prate. Etterhvert mistet vi de andre. Etter å ha tilbragt resten av kvelden på et annet utested så fulgte han meg hjemover et stykke og vi ble sittende å prate utover morgenkvisten! Herlig! Dette var en lørdags kveld på byen!

Mandag -sendte noen mld.

Tirsdag -møttes ute for en pils

Onsdag/Torsdag -møttes i ti min i lunchpausen min

Fredag -Date som varte til Søndag

Søndag -kjærester

I dag -Vært sammen i to mnd. på Lørdag og er fortsatt lykkelige over at tilfeldighetene rådde og at vi begge var på byen, på samme utested den samme kvelden!

Hvis jeg kjenner noen som også hører til på KG så har jeg sikkert akkurat avslørt hvem jeg er nå, men shit heller!

Ikke det at dette er en vanlig greie å støte på kanskje,men det KAN altså funke! :Nikke: :-D

Endret av Collargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Klart man kan møte noen på byen! Det gjorde jeg...meget full, gikk bort og kysset han - bodde sammen i ni år og har en datter sammen!

Min venninne har truffet mannen i sitt liv på festival i god og eplekjekk fyll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte også kjæresten min ute på byen. Vi har vært sammen i snart 6 år nå, og skal gifte oss denne måneden! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og møtte min kjære på byen. Nå har vi vært gift over 4 år!

(Bare rettet skrivefeil)

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...