AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Del Skrevet 4. oktober 2021 Hei. Startet på lavkarbo for 4 uker siden. Har vært streng og for det meste i ketose. Har likevel ikke gått ned mer enn 1.3 kilo på fire uker!!! Er ganske frustrert. Tidligere gikk jeg ned 6 kilo på 4 uker. Veier 69 og er 163. Er 13 cm totalt bra? Målte rumpe, lår, mage og bryst. Føler jeg har mislyktes denne gangen. Anonymkode: 812cb...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Del Skrevet 4. oktober 2021 Er ikke rundt 250 gram i uka normal vektnedgang når man skjerper inn på kaloriene da? Det er det tempoet jeg har gått ned før i hvert fall, hver gang. Helt normalt, tror jeg. Høres ut som du er omtrent i rute. Anonymkode: ebe42...204 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Del Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er ikke rundt 250 gram i uka normal vektnedgang når man skjerper inn på kaloriene da? Det er det tempoet jeg har gått ned før i hvert fall, hver gang. Helt normalt, tror jeg. Høres ut som du er omtrent i rute. Anonymkode: ebe42...204 Takk for svar. 13 cm er ikke mye men håper jo at siden vekten står Stille at jeg blir smalere. Anonymkode: 812cb...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Del Skrevet 4. oktober 2021 Du er altfor stressa. Du ligger foran de aller fleste som ikke har ekstrem overvekt de skal kvitte seg med. Husk også at med lavkarbo så er det glykogenlager og vann i kroppen som går først, det tar gjerne litt lengre tid før det er fettmassen du mister. Tålmodighet og husk at dette tar lang tid. Anonymkode: b295a...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 4. oktober 2021 #5 Del Skrevet 4. oktober 2021 Vektnedgang er ikke marathon. Sakte vektnedgang vil bidra til å bevare muskelmasse. Det er ikke tallet på vekten som burde bety noe, men hvordan du ser ut i speilet og hvordan du føler deg. Ta det helt med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Del Skrevet 4. oktober 2021 Miranda Bailey skrev (5 minutter siden): Vektnedgang er ikke marathon. Sakte vektnedgang vil bidra til å bevare muskelmasse. Det er ikke tallet på vekten som burde bety noe, men hvordan du ser ut i speilet og hvordan du føler deg. Ta det helt med ro. Løfter mye tyngre enn for 4 uker siden. Startet på bare stanga i benkpress og nå har jeg totalt 10 ekstra vekt på. Føler meg egentlig bra, ja, men klærne er ikke veldig mye mer løse Anonymkode: 812cb...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Del Skrevet 4. oktober 2021 Gått ned 13 cm hvor på kroppen? Anonymkode: e784d...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 4. oktober 2021 #8 Del Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Løfter mye tyngre enn for 4 uker siden. Startet på bare stanga i benkpress og nå har jeg totalt 10 ekstra vekt på. Føler meg egentlig bra, ja, men klærne er ikke veldig mye mer løse Anonymkode: 812cb...358 Grei informasjon å ha med i HI. Er du relativt ny til styrke så er det absolutt ikke uvanlig å oppleve "Body Recomposition" - altså, at du går ned i fettprosent ca samtidig som du bygger muskler, og at vekten derfor ikke endrer seg stort. Ellers burde du ta forventningene dine et skritt tilbake. Det har kun gått én måned. Det tar tid for kroppen å endre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #9 Del Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Startet på lavkarbo for 4 uker siden. Har vært streng og for det meste i ketose. Har likevel ikke gått ned mer enn 1.3 kilo på fire uker!!! Er ganske frustrert. Tidligere gikk jeg ned 6 kilo på 4 uker. Veier 69 og er 163. Er 13 cm totalt bra? Målte rumpe, lår, mage og bryst. Føler jeg har mislyktes denne gangen. Anonymkode: 812cb...358 Startet selv på lavkarbo for 5 uker siden, har gått ned 4,8 kilo. Det går seint, men det går rett vei. Jeg har Fitbit vekta, som også måler fett% i tillegg til vekta, og selv om jeg har stått stille noe her og der på vekta, så har fett% gått nedover. Og i dag gikk endelig vekta også nedover etter 2 uker uten noe annet enn mer oppover enn ned 😄 Vektnedgang kan gå tregt, men man må se positivt på det, man går faktisk nedover. Det mest gunstige er å ta det langsomt. Jeg er 164, startvekt 92.6, vekt i dag 87,8. jeg er på vei, og må ta en dag om gangen. 13 cm vil jeg si også beviser at du gjør jobben. Du er på vei 🥳🥳 Du har kanskje forventninger til dette, og du har lov til å føle at du mislykkes. Det er utrolig lett å gå i de banene, særlig når man prøver så hardt. Men derfor gjentar jeg enda en gang, du er på vei. Du går nedover, du «blir mindre». Det går kanskje seint, men du er på vei. Nå vet jeg ikke hvor aktiv du de, men om du er lite aktiv, prøv å få inn litt mosjon/bevegelse. Selv om det ikke akkurat er hva de selger det som, det å klare å få inn 7min workout type trening, vil være mer enn ingenting Det er tøft å stå i det. Det er utrolig tøft. Men vit at du ikke er alene. Det viktigste er å ikke gi opp 💪🏻 Du er også helt på kanten til hva en normal BMI er for noen på din høyde, det er godt mulig det også spiller inn, og gjør det vanskeligere å få bort kiloene. Anonymkode: b47a2...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå