Gå til innhold

Til dere som studerer/har studert JUS… Er det like jævlig som folk sier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som studerer/har studert JUS… Er det like jævlig som folk sier eller er det bare en myte? 

Anonymkode: be406...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jævlig på grunn av alle høye-på-pæra-medstudentene. Men selve faget er greit.

Anonymkode: 986f3...cf4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jævlig på grunn av alle høye-på-pæra-medstudentene. Men selve faget er greit.

Anonymkode: 986f3...cf4

Studerer du jus? Isåfalll hvor mange timer bruker du i gjennomsnitt per uke på å studere?

Anonymkode: be406...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Studerer du jus? Isåfalll hvor mange timer bruker du i gjennomsnitt per uke på å studere?

Anonymkode: be406...9d5

Ikke den du siterer, men jeg studerer juss. Det er ikke like jævlig som folk sier (tror jeg, vet ikke hva folk sier). Hittil har jeg vel i snitt brukt ca. 10-15 timer på studier i uka, fordelt ut over året. 

Anonymkode: ded7f...81a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke den du siterer, men jeg studerer juss. Det er ikke like jævlig som folk sier (tror jeg, vet ikke hva folk sier). Hittil har jeg vel i snitt brukt ca. 10-15 timer på studier i uka, fordelt ut over året. 

Anonymkode: ded7f...81a

Ser at UiO anbefaler 40 timer i uka. Virker veldig mye i forhold til andre studier.

Anonymkode: be406...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser at UiO anbefaler 40 timer i uka. Virker veldig mye i forhold til andre studier.

Anonymkode: be406...9d5

Det anbefales vel at man jobber en normal arbeidsuke på de aller fleste studier. 40 timer er jo egentlig ikke så veldig mye, og jeg burde nok ha jobbet mer enn jeg har gjort. 

Anonymkode: ded7f...81a