AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Del Skrevet 29. september 2021 Hvilket kosthold gir deg overskudd? Hvordan spiser du da? Hvordan merker du forskjell i forhold til når du spiser annerledes? Anonymkode: 71ddf...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Del Skrevet 29. september 2021 Lavkarbo/ketose. De første par dagene på slikt kosthold blir jeg slappere, men så eksploderer overskuddet. Anonymkode: bed90...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Del Skrevet 29. september 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Lavkarbo/ketose. De første par dagene på slikt kosthold blir jeg slappere, men så eksploderer overskuddet. Anonymkode: bed90...52b Å gå rett fra høykarbo til keto var tøft den første gangen, men overgangen går mye lettere nå. Det virker som om kroppen er blitt flinkere til å omstille seg. Merker stor forskjell på energi og at jeg blir mer klar i toppen av å kutte karbohydrater. Herlig å kunne jobbe kontinuerlig en hel dag uten påfyll av annet enn vann og kaffe. Fasting er generelt mye lettere, enten det er ufrivillig eller selvvalgt. Har også mye mindre angst og luft i magen når jeg ikke spiser karbs. Anonymkode: 011b9...9e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Del Skrevet 29. september 2021 Råvarebasert og uten tilsatt sukker. Hvis jeg spiser godteri blir jeg så trøtt at jeg får lyst å sove en liten stund etter. Men koblet ikke sammenhengen før jeg sluttet med søtt og spiste det bare en sjelden gang. Så når jeg ser virkningen på kroppen er det lett å la være. Anonymkode: d1460...3f1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Del Skrevet 29. september 2021 Normal mat, men kutte godteri helt. Sukker gir et umiddelbart kick, og trigger belønningssenteret i hjernen, og dermed skaper det avhengighet. Beste jeg har gjort for helse og overskudd er å kutte sukker. Spiser det kun når jeg får det servert (kakehysteriet på jobb og i familiesammenkomster), og da blir jeg alltid litt uggen etterpå siden jeg har vent meg av det. Før kunne jeg spise en stor pose smågodt og bare ha lyst på mer dagen etterpå. Ellers spiser jeg helt normal mat, men trives med mat laget fra bunnen av. Anonymkode: f9e4e...a27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Del Skrevet 30. september 2021 Lavfett og råvarebasert. Blir skikkelig dårlig av fettrik mat og godteri. Anonymkode: 9ecdd...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Del Skrevet 30. september 2021 Vegansk med masse frukt, grønt og grove kornprodukter. Spiser jeg f.eks mye hvete og sukker så føler jeg magen blir treg og energinivået lavt. Før jeg kuttet melk ut hadde det samme effekt. Anonymkode: 66a0e...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #8 Del Skrevet 30. september 2021 Mat uten gluten. Eller gluten tapper meg for energi og gjør meg febersyk. Så mat uten gluten gjør meg fin i formen Anonymkode: a6bfd...664 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Del Skrevet 1. oktober 2021 Plantebasert kosthold med mat lagd fra bunn av Anonymkode: e953c...db6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Del Skrevet 8. oktober 2021 Grovt brød, havregryn, diverse magre kjøttprodukter, fisk, grønnsaker, frukt, litt fett, og sjokolade. Trener og har en aktiv jobb. Må ha alle næringskildene daglig og ikke minst nok mat for å holde energien og humøret på topp. Anonymkode: 9d05c...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millis-0101 Skrevet 8. oktober 2021 #11 Del Skrevet 8. oktober 2021 Uten tvil lavkarbo, men jeg klarer ikke komme i gang pga overspising av kh under en depresjon, enda jeg vet at kh gjør meg deprimert. aldri følt meg bedre som det jeg gjorde da jeg gikk på lavkarbo, så kom pandemien 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå