AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #21 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bare føler han kommer til å bli kalt for Lillian på skolen😞 Høres altfor jentete ut med Elillian. Anonymkode: 722cf...e91 Det er ikke mange jentenavn som ender på -an. Lilian er faktisk et guttenavn i fransk. Det feminine formen er Liliane. Anonymkode: 0315f...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #22 Del Skrevet 29. september 2021 Grusomt, hverken fugl eller fisk. Anonymkode: 32232...339 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #23 Del Skrevet 29. september 2021 Dersom dere ønsker et navn som skiller seg ut i dag så bør dere velge et vanlig navn. Olav er faktisk mer eksotisk og sjeldent i dag enn navn som Xrisander Timiano og Tirielle Coriandine. Anonymkode: 7dd7b...dbd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #24 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke mange jentenavn som ender på -an. Lilian er faktisk et guttenavn i fransk. Det feminine formen er Liliane. Anonymkode: 0315f...684 Ok, jeg gikk utifra at TS bodde i Norge jeg nå, og ikke i Frankrike. Nå er det ikke akkurat «an» på slutten som minner meg på navnet Lillian eller får meg til å syntes at det er altfor feminint. Anonymkode: 722cf...e91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #25 Del Skrevet 29. september 2021 Lilli eller Lilly er jo kjempepopulært på jenter. Gi gutten ett solid guttenavn, det gir styrke. Anonymkode: 6c3d2...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #26 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, jeg gikk utifra at TS bodde i Norge jeg nå, og ikke i Frankrike. Nå er det ikke akkurat «an» på slutten som minner meg på navnet Lillian eller får meg til å syntes at det er altfor feminint. Anonymkode: 722cf...e91 Det er jo ikke bare norske navn som finnes i Norge. Alexander tror jeg ingen vikinger het. For meg høres Audun ut som jentenavn, og Tore ut som guttenavn. Det er personlig preferanse. Anonymkode: 0315f...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #27 Del Skrevet 29. september 2021 eLillian Tusseladd Hansen. Anonymkode: a690f...cee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #28 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Elillian Akselander 🥰 Anonymkode: 8c303...c50 😂😂😂👍 Anonymkode: aa8dd...fcf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #29 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lilli eller Lilly er jo kjempepopulært på jenter. Gi gutten ett solid guttenavn, det gir styrke. Anonymkode: 6c3d2...46f Det må da finnes grenser på hvor mange Torgeir og Bjørnar vi kan ha 🙈 Anonymkode: 0315f...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #30 Del Skrevet 29. september 2021 Minner meg om en post på tindermoro eller noe sånt på insta. Da var det en som hadde matchet med Embjørg og dro denne åpningen. "I kirken. Presten" "Hva skal barnet hete?" Fadderen "em.. Bjørg?"" Blir litt samme her. "Hva skal barnet hete? "Eehh, Lillian?" Anonymkode: da44b...3de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #31 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dersom dere ønsker et navn som skiller seg ut i dag så bør dere velge et vanlig navn. Olav er faktisk mer eksotisk og sjeldent i dag enn navn som Xrisander Timiano og Tirielle Coriandine. Anonymkode: 7dd7b...dbd Coriandine må vel være inspirert av koriander, og Timiano av timian😂 Hva slags navn er dette her? Tirielle minner meg om en eller annen fe som står og vifter med tryllestaven sin og Xrisander forstår jeg virkelig ikke hvordan jeg skal uttale engang. Anonymkode: 722cf...e91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #32 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo ikke bare norske navn som finnes i Norge. Alexander tror jeg ingen vikinger het. For meg høres Audun ut som jentenavn, og Tore ut som guttenavn. Det er personlig preferanse. Anonymkode: 0315f...684 Skrev jeg det?😊 Anonymkode: 722cf...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #33 Del Skrevet 29. september 2021 Vil du ha et navn på gutten som ingen andre på samme alder har? Gå for Per, Kai, Pål, Knut, Gunnar, Birger, Leif, Hans, Gjert e.l. Ikke velg et navn som høre ut som noen har glemt jentenavnet Lillian. Ehhhh…? Lillian? Anonymkode: 5acdc...924 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. september 2021 #34 Del Skrevet 29. september 2021 Kamillian er bedre. Eller Tonyillian kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #35 Del Skrevet 29. september 2021 Så jævlig. Elillian Olsen/Nilsen/Hansen. Høres ut som en oldemor på 93. Anonymkode: bf28d...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #36 Del Skrevet 29. september 2021 Hva med Elion? Anonymkode: fef21...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #37 Del Skrevet 29. september 2021 Snakk om å gjøre det vanskelig for kiden å lære sitt eget navn. skal han gå på steinerskolen også?? Dritstygt. Anonymkode: 9e45d...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #38 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakk om å gjøre det vanskelig for kiden å lære sitt eget navn. skal han gå på steinerskolen også?? Dritstygt. Anonymkode: 9e45d...1e1 Hvorfor føler du det er passelig å gjøre narr av barn som går på Steinerskolen? Anonymkode: 0315f...684 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 29. september 2021 #39 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Etter mye diskusjon tror jeg vi har blitt enig om navn til gutten vår. Før vi visste kjønn var vi innom Lilly, Leah og Emilian. Nå tror jeg vi går for Elillian, vi synes det er så flott! 😍 Noen innspill og tanker? Anonymkode: eb58f...38a Elillian.. Huff, beklager.Det får meg egentlig til å tenke at dette må være en skrivefeil. Hvordan i alle dager skal det uttales? 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #40 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor føler du det er passelig å gjøre narr av barn som går på Steinerskolen? Anonymkode: 0315f...684 Hold deg til tema Anonymkode: 9e45d...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå