Gå til innhold

Fant ut noe ekkelt om kjærestens fortid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hvorfor tror du at han hadde sex med hun overvektige? Det var ingenting i kommentarene som antydet det? Eller har jeg oversett noe? De er sikkert bare venner?

Og så tenker jeg at hvis du ønsker at han skal bli mer spennende med deg, så må du ikke gå frem på en anklagende, sjalu og sint måte. Jeg hadde et frigjort sexliv før eksen min, og fortalte han om det. Han reagerte med sinne og sjalusi. Etterpå ville han også prøve de tingene. Men i stedet for å gå frem på en positiv og forførende måte, så kjeftet han og sa at når jeg hadde gått så langt med andre, så fikk jeg jaggu gjøre det med han også. Det som skulle være deilig, ble bare kvalmende og ekkelt...

Anonymkode: 28bbf...8ec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet er bl.a. at han har fremstilt kontakten med denne dama som rent overflatisk og vennskapelig, platonisk. Han har til og med nevnt at han ble invitert på denne bursdagen, og det var "hyggelig," nevnte at hun laget masse mat og at det var et fint selskap. Han har også sagt at denne dama ikke er attraktiv, det er hun ikke, har møtt henne.

Men så viser det seg at han har vært på en swingersfest/sexfest hjemme hos henne og mannen, med mange andre gjester også. Og tydeligvis prøvd en "huske," sikkert en sexhuske, og da har han vel hatt sex med noen - foran andre tilskuere kanskje.

Og hvem vet hva "mye annet godt" betyr? Jeg blir kvalm. Han vil ikke engang ha sex med meg i naturen fordi noen kan komme og se oss, men så har han hatt sex kanskje på sexfest og da var det greit at andre så på.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Ser du ikke hvor mange antakelser du tillegger denne situasjonen, i stedet for å ha en moden, voksen samtale med mannen du ønsker å dele livet sammen med? Du må jo spørre ham om disse tingene og ikke bare skape deg din egen sannhet. 

Du er såret over noe som du ikke vet realiteten av. Du vet ikke med sikkerhet at det er snakk om en sexhuske, og du vet heller ikke med sikkerhet at han har hatt sex på en sexhuske, og du vet ingenting om han noensinne har hatt sex foran andre. Likevel blir du såret for disse tingene du antar.

Hold deg selv litt i tøylene til du har hørt hva han har å si. 

Anonymkode: f3172...b41

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor tror du at han hadde sex med hun overvektige? Det var ingenting i kommentarene som antydet det? Eller har jeg oversett noe? De er sikkert bare venner?

Og så tenker jeg at hvis du ønsker at han skal bli mer spennende med deg, så må du ikke gå frem på en anklagende, sjalu og sint måte. Jeg hadde et frigjort sexliv før eksen min, og fortalte han om det. Han reagerte med sinne og sjalusi. Etterpå ville han også prøve de tingene. Men i stedet for å gå frem på en positiv og forførende måte, så kjeftet han og sa at når jeg hadde gått så langt med andre, så fikk jeg jaggu gjøre det med han også. Det som skulle være deilig, ble bare kvalmende og ekkelt...

Anonymkode: 28bbf...8ec

 

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må huske på at på den tiden da han hadde denne frigjorte sexen, da var han ikke sammen med den kvinnen han ville slå seg til ro med. Kvinnen han elsker og vil dele resten av livet med. Han vil ikke bytte deg ut når som helst, og han vil ikke vise deg frem og dele deg med andre på en sexfest. Han vil ha deg for seg selv. Han som mange andre vet at slike ting kan ødelegge et forhold med sjalusi.

(jeg har bare lest side 1)

Anonymkode: 28bbf...8ec

Støtter begge disse to! Veldig sant, begge poengene. 

Anonymkode: f3172...b41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men hvorfor tror du at han hadde sex med hun overvektige? Det var ingenting i kommentarene som antydet det? Eller har jeg oversett noe? De er sikkert bare venner?

Og så tenker jeg at hvis du ønsker at han skal bli mer spennende med deg, så må du ikke gå frem på en anklagende, sjalu og sint måte. Jeg hadde et frigjort sexliv før eksen min, og fortalte han om det. Han reagerte med sinne og sjalusi. Etterpå ville han også prøve de tingene. Men i stedet for å gå frem på en positiv og forførende måte, så kjeftet han og sa at når jeg hadde gått så langt med andre, så fikk jeg jaggu gjøre det med han også. Det som skulle være deilig, ble bare kvalmende og ekkelt...

Anonymkode: 28bbf...8ec

Så du mente de tingene var deilig med eksen, men ikke med kjæresten var det kvalmende og ekkelt? Da er det ikke kjærlighet. Om man elsker noen, så vil man prøve ut alt mulig med akkurat den personen.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser du ikke hvor mange antakelser du tillegger denne situasjonen, i stedet for å ha en moden, voksen samtale med mannen du ønsker å dele livet sammen med? Du må jo spørre ham om disse tingene og ikke bare skape deg din egen sannhet. 

Du er såret over noe som du ikke vet realiteten av. Du vet ikke med sikkerhet at det er snakk om en sexhuske, og du vet heller ikke med sikkerhet at han har hatt sex på en sexhuske, og du vet ingenting om han noensinne har hatt sex foran andre. Likevel blir du såret for disse tingene du antar.

Hold deg selv litt i tøylene til du har hørt hva han har å si. 

Anonymkode: f3172...b41

Han ignorerer meg, så er ikke mulig å ha en moden, voksen samtale tydeligvis.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så du mente de tingene var deilig med eksen, men ikke med kjæresten var det kvalmende og ekkelt? Da er det ikke kjærlighet. Om man elsker noen, så vil man prøve ut alt mulig med akkurat den personen.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Dette er feil. Grunnleggende feil.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han ignorerer meg, så er ikke mulig å ha en moden, voksen samtale tydeligvis.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Merkelig siden du begynte med en så voksen, åpen og ikke-anklagende måte.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananas. skrev (1 time siden):

Men dette er jo en enorm misforståelse. At man elsker noen betyr på ingen måte at man vil gjøre «alt mulig» med dem. Jeg har mine seksuelle grenser, uavhengig av hvem jeg elsker. Noen ting vil jeg ikke prøve fordi det ting jeg mister tenningen av å tenke på, andre ting ønsker jeg ikke å prøve fordi jeg har lært av erfaring at det ikke er noe for meg. Det er ingen målestokk for kjærligheten min, men handler om tenningsmønstre og preferanser.

Du kan ikke vite hva han har gjort og ikke gjort på denne festen, men du må ikke konstruere historier om det i ditt eget hode og se på det som sannheten. Du må heller ikke måle deg selv og deres sexliv opp mot historiene du konstruerer, da blir det veldig tøft å skulle være deg. Kanskje har han gjort noe veldig utsvevende, kanskje har han bare vært innom uten å engang berøre noen av de andre. Det er uansett ikke sånn at det kan sette standarden for hverken forholdet eller sexlivet deres nå, det er det bare dere to i samarbeid som kan gjøre. Det må dere snakke om og finne ut av uavhengig av hans «fortid». 
 

Om han ikke møter de seksuelle preferansene dine så står du helt fritt til å gå videre. Det samme gjelder om han ikke gir deg nok bekreftelse. Det er lov å ønske mer av et sexliv enn det partneren er villig til å gi, men ikke bruk kommentaren bildet du har oppdaget som unnskyldning/brekkstang, for du vet tydeligvis ingenting om historien rundt det. Teoriene dine er bare spekulasjon med mindre han begynner å fortelle deg om det. Om du fortsetter på mønsteret du viser frem i denne tråden og du heller ikke får frem «sannheten» om bildet gjennom en god prat, vil forholdet uansett kveles av mistenksomheten og mistilliten din. 

Du har dine tanker, jeg har mine. I min verden så vil man prøve alt mulig med den man elsker, ikke alle andre. Man prioriteter å utforske og kose seg med kjæresten sin, tar hensyn til dennes fantasier og ønsker. Snakker ikke om å bytte partner, men utforske ting, gjøre ting sammen som par.

Han vet også utmerket godt hva jeg fantaserer om, og han har sagt han vil prøve ut sånn og sånn. Men det skjer altså aldri ikke. Han nevnte for meg tidlig i forholdet at han til og med har hatt trekant, for flere år siden, han var den ekstra mannen som møtte et par. Men det har ikke skjedd med oss. Han har også hatt sex i naturen, men som tidligere nevnt har han aldri vist interesse for meg på den måten.

Jeg kan akseptere at han har vært på den sexfesten om han ikke har hatt sex med noen der. Men om han har hatt sex med noen der, er det så ekkelt og jævlig for meg at jeg ikke vil ha han lenger. Så ille synes jeg faktisk det er.

Det er så mange ting. Han har brukt sexleketøy med andre, men har aldri vist interesse for å gjøre det med meg. Selv om han vet jeg ønsker det. Han var vært på bdsm-klubb tidligere, men har aldri tatt initativ til å ta med meg.

Og det med kommentarer på bilder, det er og vondt. Han har ALDRI kommentert noen av mine bilder. Kun fortalt meg muntlig og på sms at han likte bildene. Men andre får oppleve at han kommenterer bildene direkte, rett under bildet. Han vet utmerket godt at jeg intenst ønsker at han gjør det med mine bilder, men det skjer aldri. Det var liksom dråpen da han for et par dager siden sendte meg sms og sa at de to bildene jeg la ut var nydelige, mens han ikke skrev en eneste kommentar under bildene på selve siden de ble lagt ut - og så samme dag oppdaget jeg som sagt den seksualiserte kommentaren/komplimentet til det ekle bildet med nakne ekle damer som viser rumpe og kjønnsorgan til kamera, som står på alle fire.

Det er for mye. Om han i tillegg har hatt sex med dem, så er han ikke den jeg trådde, håpet, han var.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (3 minutter siden):

Merkelig siden du begynte med en så voksen, åpen og ikke-anklagende måte.

Han synes tydeligvis det er helt greit at jeg har det vondt. Er på jobb og er på gråten konstant.

Vi skulle møtes hos han i går, hadde avtalt det for noen dager siden. Så jeg kjørte ditt, rundt 21.30, han var ikke hjemme. Umulig å få kontakt med han. Svarte ikke på tlf eller meldinger. Selv om vi hadde en avtale.

Synes du det er greit? Jeg synes det er psykisk mishandling. Han burde vært der, tatt imot meg, trøstet og forklart, gitt bekreftelser. Men blir bare ignorert.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (6 minutter siden):

Dette er feil. Grunnleggende feil.

Nei, det er feil for deg, men ikke for meg. Du har ikke fasiten. Skjerp deg.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er feil for deg, men ikke for meg. Du har ikke fasiten. Skjerp deg.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Helt greit. Men du la det frem nettopp som en universell sannhet. Sånn skal det være for alle. Og det er feil. Hvor vanskelig er det egentlig?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (1 minutt siden):

Helt greit. Men du la det frem nettopp som en universell sannhet. Sånn skal det være for alle. Og det er feil. Hvor vanskelig er det egentlig?

I min verden er det sånn, hvorfor klarer du ikke å akseptere det?

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har dine tanker, jeg har mine. I min verden så vil man prøve alt mulig med den man elsker, ikke alle andre. Man prioriteter å utforske og kose seg med kjæresten sin, tar hensyn til dennes fantasier og ønsker. Snakker ikke om å bytte partner, men utforske ting, gjøre ting sammen som par.

Han vet også utmerket godt hva jeg fantaserer om, og han har sagt han vil prøve ut sånn og sånn. Men det skjer altså aldri ikke. Han nevnte for meg tidlig i forholdet at han til og med har hatt trekant, for flere år siden, han var den ekstra mannen som møtte et par. Men det har ikke skjedd med oss. Han har også hatt sex i naturen, men som tidligere nevnt har han aldri vist interesse for meg på den måten.

Jeg kan akseptere at han har vært på den sexfesten om han ikke har hatt sex med noen der. Men om han har hatt sex med noen der, er det så ekkelt og jævlig for meg at jeg ikke vil ha han lenger. Så ille synes jeg faktisk det er.

Det er så mange ting. Han har brukt sexleketøy med andre, men har aldri vist interesse for å gjøre det med meg. Selv om han vet jeg ønsker det. Han var vært på bdsm-klubb tidligere, men har aldri tatt initativ til å ta med meg.

Og det med kommentarer på bilder, det er og vondt. Han har ALDRI kommentert noen av mine bilder. Kun fortalt meg muntlig og på sms at han likte bildene. Men andre får oppleve at han kommenterer bildene direkte, rett under bildet. Han vet utmerket godt at jeg intenst ønsker at han gjør det med mine bilder, men det skjer aldri. Det var liksom dråpen da han for et par dager siden sendte meg sms og sa at de to bildene jeg la ut var nydelige, mens han ikke skrev en eneste kommentar under bildene på selve siden de ble lagt ut - og så samme dag oppdaget jeg som sagt den seksualiserte kommentaren/komplimentet til det ekle bildet med nakne ekle damer som viser rumpe og kjønnsorgan til kamera, som står på alle fire.

Det er for mye. Om han i tillegg har hatt sex med dem, så er han ikke den jeg trådde, håpet, han var.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Men hvis det er sånn det er i «din verden», så passer dere jo faktisk ikke seksuelt sammen i det hele tatt. Da trenger du en annen som er like «grenseløs» som deg selv, for du kan ikke si at ditt syn er rett og at han må forandre seg. Det bildet kan umulig være problemet, det må være den berømte dråpen i begeret. Om du går rundt med så mye tvil og vonde tanker rundt sexlivet deres, så vil du jo aldri bli fornøyd uansett hva kommentaren hans betyr eller ikke. Du blir ikke fornøyd med sexlivet deres uansett hva samtalen om bildet etter hvert måtte få frem, og da må du rett og slett ta noen valg på vegne av deg selv: Er du villig til å leve med sexlivet dere har? I så fall må du finne en måte å bearbeide det at du ikke vil få alle ønskene dine oppfylt på. Er du ikke villig til å leve med sexlivet dere har? Da må du gå. Du kan ikke presse ham over i din tankemåte når det gjelder hva man skal prøve og ikke, for det har dere åpenbart ulikt syn på, og seksuelle grenser skal man som partner ha respekt for. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hun er en stor dame, men veldig hyggelig

Ja...tenk det, ikke bare var hun stor men hyggelig. WTF.

Anonymkode: 81928...22c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forholdet har du ødelagt ved å oppføre deg barnslig. Tydelig at du sliter med mye siden du behøver så mye seksuell bekreftelse fra partner eller andre og du snakker utrolig nedlatende om andre kvinner, dette roper usikkerhet. 
 

Ønsker du å leve ett liv i den «seksuelle verden» du prater om må du jobbe med deg selv, være åpen med de rundt deg og legge vekk sjalusien! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han synes tydeligvis det er helt greit at jeg har det vondt. Er på jobb og er på gråten konstant.

Vi skulle møtes hos han i går, hadde avtalt det for noen dager siden. Så jeg kjørte ditt, rundt 21.30, han var ikke hjemme. Umulig å få kontakt med han. Svarte ikke på tlf eller meldinger. Selv om vi hadde en avtale.

Synes du det er greit? Jeg synes det er psykisk mishandling. Han burde vært der, tatt imot meg, trøstet og forklart, gitt bekreftelser. Men blir bare ignorert.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Slik som du oppfører deg, så vil jeg ikke bli overrasket om han anser deres forhold som ferdig. Du har gått langt over streken i mine øyer, og måten du snakker ned om andre fordi du selv har det vondt inni deg, er et stort rødt flagg. Jeg har kuttet ut mennesker fra livet mitt for det tidligere. Du må komme deg til et sted for du fremdeles har respekt for andre mennesker, selv om det er noe som har såret deg - du har ingen rett til å kalle andre ekle bare fordi du savner noe fra din kjæreste.

Ellers har du jo som sagt anklaget han basert på din egen oppdiktning av situasjonen. Det er helt fullstendig bak mål og du bør unnskylde til ham. Hvis han noensinne ønsker å snakke med deg igjen, that is.. 

Anonymkode: f3172...b41

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I min verden er det sånn, hvorfor klarer du ikke å akseptere det?

Anonymkode: 3b4c0...d98

Hvorfor har du ikke avklart dette med kjæresten din er vel det rette spørsmålet her.

Hadde kjæresten min kommet flere år inn i forholdet og sagt at vi skal prøve alt seksuelt sammen og det er viktig for vedkommende så hadde jeg først reagert med å ikke ville prøve så veldig mye og deretter vært svært skuffet over at dette ikke har vært tatt opp før. Og så skal det plutselig bli en brekkstang for å få viljen sin eller så går du.

Dette er ikke ok på noen som helst måte.

Er det så viktig så tar du det opp tidlig uten å forvente for mye eller anta alt. Slik du gjør her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (5 minutter siden):

Hvorfor har du ikke avklart dette med kjæresten din er vel det rette spørsmålet her.

Hadde kjæresten min kommet flere år inn i forholdet og sagt at vi skal prøve alt seksuelt sammen og det er viktig for vedkommende så hadde jeg først reagert med å ikke ville prøve så veldig mye og deretter vært svært skuffet over at dette ikke har vært tatt opp før. Og så skal det plutselig bli en brekkstang for å få viljen sin eller så går du.

Dette er ikke ok på noen som helst måte.

Er det så viktig så tar du det opp tidlig uten å forvente for mye eller anta alt. Slik du gjør her.

Han har SELV sagt at han vil prøve alt med meg. Så når det ikke skjer, og jeg ser ekle ting han muligens har gjort før, så kan du jo tenke deg at jeg føler meg lurt og såret.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har SELV sagt at han vil prøve alt med meg. Så når det ikke skjer, og jeg ser ekle ting han muligens har gjort før, så kan du jo tenke deg at jeg føler meg lurt og såret.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Full forståelse for det, og da må du ta opp dette med han UTEN å skrive stygge ting om andre, UTEN å anklage han for historiene du dikter opp, UTEN å være dømmende. Og om dere ikke blir enige - så må dere avslutte....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sint og fortvilet over noe du ikke engang vet om har skjedd. Du gjør alt for mange antagelser basert på en liten kommentar som kan bety alt eller absolutt ingenting. Når frykten og usikkerheten slår inn så får du en skikkelig snøballeffekt der du gjør nye antagelser basert på de første antagelsene. Du må vente til du har fakta før du blir såret og sint. Nå er det kanskje litt for sent, men noe å huske på og ta med seg til neste forhold.

Anonymkode: 60ef8...366

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...