Gå til innhold

Fant ut noe ekkelt om kjærestens fortid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katten.2.0 skrev (5 timer siden):

Poenget er at jeg ikke tar skade av å være på fetlife, i motsetning til deg.

Du har ikke peiling på hva bdsm er engang, det du skriver er derfor lite relevant.

Anonymkode: 3b4c0...d98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er i et miljø der disse typer bilder blir publisert, og blir overrasket? 
Nå var jo og dette 4? år siden, det betyr jo ikke at han er den samme personen mer, eller at han er like komfortabel med å dele det private i en dypere relasjon enn "tilfeldig" møter.
Det er jo og rimelig langt mellom hva man faktisk gjør og hva man skryter på seg på på nett. 

Jeg syns jo det og høres ut som du trenger å ta noen oppgjør med din egen seksuelle adferd siden du betegner dine valg som ekle.

Anonymkode: 57a04...d99

Jeg har aldri skrevet mine seksuelle valg er ekle, her bedriver du jo fri fantasi/løgn.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er tro mot deg og ikke har noen sykdom, betyr det noe? Det er jo nesten ingen som er jomfru på min alder? Og jeg vet jo ikke akkurat hva slags sex de har hatt i løpet av årene? Antagelig har kjæresten din vært glad i noen før deg også? Men så har de skiltes, akkurat slik som det alltid er. Man har en tid sammen, og det er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

utakulanini skrev (1 time siden):

Jeg støtter absolutt alt som er skrevet i dette innlegget. Jeg håper du tar til deg kritikken du får her inne TS, for jeg tror du vil oppleve et langt lykkeligere liv dersom du fokuserer på selvutvikling og refleksjon. 

Jeg prøver å fokusere på at han har valgt meg som kjæreste, og ikke tenke så mye på fortiden. Det er en trøst at han ikke deltok seksuelt på festen, men synes likevel det er ekkelt at han kommenterte bildet.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme over det bildet, og fokusere på hvordan dere skal ha livet framover. 

Anonymkode: 6c5a8...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...