Gå til innhold

Fant ut noe ekkelt om kjærestens fortid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller Fetlife. Vedder en tier på at det er det nettestdet. 

Anonymkode: f61c7...9a7

Selvsagt fl. Ts leser fl på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

«Hun er en stor dame, men veldig hyggelig». Hvorfor er det relevant for historien? 

Anonymkode: 8418d...4f0

Fordi han tidligere har sagt at hun ikke er attraktiv, fordi hun er ganske overvektig. Men så finner jeg ut at han har vært på sexfest hos henne…

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (Akkurat nå):

Selvsagt fl. Ts leser fl på jobb.

Nei, er selvsagt ikke på sånne sider på jobb. Er jo ikke dum.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi han tidligere har sagt at hun ikke er attraktiv, fordi hun er ganske overvektig. Men så finner jeg ut at han har vært på sexfest hos henne…

Anonymkode: 3b4c0...d98

Og?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (1 minutt siden):

Og?

Ja, og så viser det seg at han kanskje har hatt sex med henne. Da har han altså løyet, siden han har sagt at hun ikke er attraktiv og at han aldri har gjort noe seksuelt med henne.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, og så viser det seg at han kanskje har hatt sex med henne. Da har han altså løyet, siden han har sagt at hun ikke er attraktiv og at han aldri har gjort noe seksuelt med henne.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Fikk du svar fra kjæresten?

Anonymkode: f9f67...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, og så viser det seg at han kanskje har hatt sex med henne. Da har han altså løyet, siden han har sagt at hun ikke er attraktiv og at han aldri har gjort noe seksuelt med henne.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Men det vet du jo ikke. Du legger mer i dette enn det er, du reagerer uten å være sikker og du lager mer drama enn nødvendig.

Men tilliten her er så fraværende at jeg synes synd på han.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså, nå skal jeg være veldig kontroversiell her og satser på at det er fetlife du snakker om, og at han dermed er litt utsvevende som meg.

Jeg har også overfladisk kontakt og vennskapelig forhold til folk jeg både har sett hatt sex, har hatt sex med (riktignok bare en), og jeg kunne fint ønsket å være på en sånn fest uten å ville delta. Evt, som du sa, fire damer, kan jo hende han syntes en av de andre var bra nok.

Men det skal sies, jeg ville ikke hatt sex foran noen selv, men kjenner flere som har gjort det, men de vil fortsatt ikke ha sex steder andre ufrivillig kan se de, for en ting er å ha sex i et situasjon hvor det er forventet (det finnes jo forsovidt også private rom på sexfester uten tilskuere), og å ha sex i situasjoner hvor folk som ikke har bedt om det kan oppleve det!

Anonymkode: a3591...1b9

Ser ikke helt hva som er så - oooh! - kontroversielt med et slikt utsagn.

Det er jo omtrent hva man hører fra alle såkalt moderne og seksuelt liberale her inne, som da utgjør noe sånt som 99.5% av brukermassen som snakker høyest...

...og hvor den ene etter den andre presenterer de problemene som naturligvis dukker opp når dette skal utleves i praksis, og det viser seg å ikke være like gøy som i teorien. 

Det som ville vært kontroversielt er å si at;

Sånn går det når man velger en mann med kvinnelige venner, som henger på sosiale medier, som driver med utforskende sex, sex utenom seriøse og intime forhold, etc.

Man velger 100% dette selv. 

Og dermed har man også 100% muligheten til å velge vekk slike tulleproblemer, fra sitt eget liv, og leve et harmonisk liv i stedet :)  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fikk du svar fra kjæresten?

Anonymkode: f9f67...1cd

Nope.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nope.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Gratulerer med å ha skapt drama. Lykke til videre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, og så viser det seg at han kanskje har hatt sex med henne. Da har han altså løyet, siden han har sagt at hun ikke er attraktiv og at han aldri har gjort noe seksuelt med henne.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Hva har det å si for deg og for deres nåværende parforhold hvem han har hatt sex med før dere ble et par? Hvordan påvirker hans tidligere sexpartnere deres nåværende parforhold? Hvorfor føler du at du har et behov for å kjenne til hvem han tidligere har hatt sex med? Hvorfor har du valgt å spørre ham om navngitte personer han tidligere har hatt sex med?
Tenk gjennom dette og forsøk å sette fingeren på hva det er som plager deg. Kommer du til kjernen av problemet så er det også lettere å få kommunisert det. 
 

Ten også gjennom hvilke grunner han kan ha hatt til å unnlate å fortelle deg om sine tidligere partnere. Det kan f.eks. handle om at han ønsket å beskytte andres privatliv, eller det kan handle om at han ikke har opplevd det som trygt å fortelle det til deg. Eller en lang rekke andre årsaker. Men prøv å tenke litt på dette fra hans ståsted og se om det gjør noe med synet ditt på denne saken. 

Anonymkode: 213b7...a01

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du misforstår. Er ikke snakk om å dele med andre, men å ha sex i samme rom/lokale som andre.

og jo, han har vært på den sexfesten. Den kommentaren var jo både seksuelt flørtende og ironisk, all den tid jo hadde vært på festen. Det bekreftet jo også kommentaren/svaret fra hun som arrangerte festen. 
Men jeg aner ikke om han faktisk hadde sex med noen der eller bare var der.

Anonymkode: 3b4c0...d98

For mange er det å dele, da. 

Og det er ganske krevende for et parforhold å åpne for denne type ting, det er du sannsynligvis aldri klar for når du har så enormt sterk sjalusi selv for fortid du ikke eksisterte i.

Om du vil beholde han her lar du dette gå og slipper tak. 

Du har ikke noe med om han var der, og for alt du vet var dette en fest som bidro til langt mindre lyst til denslags.

For endel er det å prøve ut sånt a massive turn off. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Problemet er bl.a. at han har fremstilt kontakten med denne dama som rent overflatisk og vennskapelig, platonisk. Han har til og med nevnt at han ble invitert på denne bursdagen, og det var "hyggelig," nevnte at hun laget masse mat og at det var et fint selskap. Han har også sagt at denne dama ikke er attraktiv, det er hun ikke, har møtt henne.

Men så viser det seg at han har vært på en swingersfest/sexfest hjemme hos henne og mannen, med mange andre gjester også. Og tydeligvis prøvd en "huske," sikkert en sexhuske, og da har han vel hatt sex med noen - foran andre tilskuere kanskje.

Og hvem vet hva "mye annet godt" betyr? Jeg blir kvalm. Han vil ikke engang ha sex med meg i naturen fordi noen kan komme og se oss, men så har han hatt sex kanskje på sexfest og da var det greit at andre så på.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Du virker ekkel og overfladisk og sjalu. Mulig hun ikke er pen for deg, men andre syns nok hun er attraktiv. Og ja, sex for noen kan være uten følelser og bare noe man gjør for å gjøre. 

Ute i naturen så kommer det folk som ikke er på sexfest. Sexfest er hvor alle er komfortable at sex skjer foran andre. Folk som går på tur forventer ikke se knullende folk på sin tur. 

Anonymkode: 613a6...432

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg ville at han skulle ønske å gjøre disse tingene med MEG, ikke med hvem som helst andre.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Han har prøvd ut ting, og nå vet han hva han liker og ikke. Hadde du møtt han flere år før så kunne dere prøvd ut litt når han var i teste-ut-sex-livet-sitt perioden. 

Anonymkode: 613a6...432

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også at det er Fetlife og at festen var i regi av en BDSM-forening (submissive damer med rumpen til kamera). Jeg tipper videre at det ikke var en sexfest, men en fest der noen utøvet sine kinks og noen få gjorde noe seksuelt. BDSM-festene pleier nemlig ikke å være rene sexfester eller swingersfester. Det er derfor stor sjanse for at kjæresten din bare var sosial og tøyset litt rundt. Eller var det en ren sexfest?

Hva så om han hadde sex på den festen? Det var lenge før han traff deg. Jeg tenker også at din reaksjon her sier noe om hvorfor han ikke prøver sånne ting med deg. Du blir jo voldsomt sjalu over noe som skjedde årevis før dere traff hverandre, i tillegg til å påføre ham skam over at han var der (du synes det er ekkelt).

Anonymkode: f9b2e...eca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tipper også at det er Fetlife og at festen var i regi av en BDSM-forening (submissive damer med rumpen til kamera). Jeg tipper videre at det ikke var en sexfest, men en fest der noen utøvet sine kinks og noen få gjorde noe seksuelt. BDSM-festene pleier nemlig ikke å være rene sexfester eller swingersfester. Det er derfor stor sjanse for at kjæresten din bare var sosial og tøyset litt rundt. Eller var det en ren sexfest?

Hva så om han hadde sex på den festen? Det var lenge før han traff deg. Jeg tenker også at din reaksjon her sier noe om hvorfor han ikke prøver sånne ting med deg. Du blir jo voldsomt sjalu over noe som skjedde årevis før dere traff hverandre, i tillegg til å påføre ham skam over at han var der (du synes det er ekkelt).

Anonymkode: f9b2e...eca

Det var en sexfest hjemme hos en privatperson, ikke i regi av noen bdsm-forening.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var en sexfest hjemme hos en privatperson, ikke i regi av noen bdsm-forening.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Det er flere fester på Fetlife som arrangeres via privatpersoner. 

Anonymkode: f61c7...9a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er flere fester på Fetlife som arrangeres via privatpersoner. 

Anonymkode: f61c7...9a7

Javel. Men dette var altså hjemme hos et  ektepar som er swingers, og kommentaren fra henne tydet veldig på at han hadde deltatt seksuelt på denne festen. Jeg synes det er ekstremt ekkelt.

Anonymkode: 3b4c0...d98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Javel. Men dette var altså hjemme hos et  ektepar som er swingers, og kommentaren fra henne tydet veldig på at han hadde deltatt seksuelt på denne festen. Jeg synes det er ekstremt ekkelt.

Anonymkode: 3b4c0...d98

Hvorfor er det ekkelt?

Er det eklere å ha sex med et ektepar (og noen av deres kjente), enn å ha tilfeldig sex med noen du møter ute f.eks? Eller er det ekkelt fordi han hadde sex med en (i dine øyne) uattraktiv dame?

Anonymkode: 86059...e83

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...