AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Del Skrevet 29. september 2021 Hei! Er det noen som har erfaring med Ibsensykehuset på Gjøvik? Tenker på slankeoperasjon. Anonymkode: 4b830...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Del Skrevet 29. september 2021 Ja. Tok sleeve der for halvannet år siden. Veldig fornøyd! Ikke mest med oppfølging, men noe har det da vært. Har alltid fått svar om jeg har tatt kontakt selv. Anonymkode: ed766...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg er veldig missfornøyd. Dårlig informasjon og meget spesiell lege. Jeg gjennomførte aldri operasjonen. Greit det er billig, men når man skal gjennomføre en så stor operasjon er det viktig meg kvalitet også. Anonymkode: 5d438...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig missfornøyd. Dårlig informasjon og meget spesiell lege. Jeg gjennomførte aldri operasjonen. Greit det er billig, men når man skal gjennomføre en så stor operasjon er det viktig meg kvalitet også. Anonymkode: 5d438...6fd Når var dette ? Anonymkode: 62f08...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 19.09): Når var dette ? Anonymkode: 62f08...aff Ett år siden ca. Anonymkode: 5d438...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. oktober 2021 #6 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 7.13): Hei! Er det noen som har erfaring med Ibsensykehuset på Gjøvik? Tenker på slankeoperasjon. Anonymkode: 4b830...ac3 Jeg lurte på hva dette var . De sier "En slankeoperasjon er ikke en lettvint løsning på et vektproblem, men det er en god hjelp på veien til en ny livsstil – en ny start, og en ny mulighet. Ved å redusere mavevolumet og i noen tilfeller rekonstruere fordøyelsessystemet kirurgisk, slik at sult- og metthetshormonenes funksjon gjenopprettes, er IbsenSykehusene med på å gi deg denne muligheten" Dette er skummelt, hvis det er mulig å slanke seg på klassisk måte med f.eks å gå ned til 60% matmengde og opp til 6 timer mosjon pr uke, så er det helsemessig å foretrekke. Endret 3. oktober 2021 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå