Gå til innhold

Meste du har gått ned på kort tid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 kg på tre dager. Men jeg var dausjuk (bokstavelig talt) og det var tomt for væske i kroppen. Var kanskje ikke helt rett sjanger for tråden 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk ned 10 kg på et par-tre uker en gang. Var ganske overvektig og spiste plutselig ingenting pga sykdom. Nå har jeg gått ned over 30 kg på et halvt år, men det er et bevisst valg denne gangen.

Anonymkode: b3d9f...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 kg ned på en måned pga depresjon. Lå mest på sofaen, spiste veldig lite... 

Anonymkode: d2c21...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk med 6 kg på en uke- syk i utlandet. Fikk ikke i meg noe i det hele tatt på flere dager og deretter svært lite samtidig som jeg gikk mye på de bedre dagene. Jeg hadde litt å ta av og klarte å holde vekten når jeg kom hjem. 

Anonymkode: 63aaf...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har gått ned type 20 kg + har dere mye løs hud? Jeg nærer meg 40 og må en del ned i vekt, men er livredd for å få posehud.  Var godt trent og slank for 10 år siden , før unger🥴

Anonymkode: ca97d...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk burde heller oppføre % av kroppsvekten for at det blir reelt å sammenligne. En person som går ned 40 kg fra 150 kg til 110 kg har gått ned like mye i prosent som en som har gått fra 70 kg til 52 kg, selv om siste bare har gått ned 18 kg. 

For å svare på spørsmålet så er det meste jeg har gått ned på kort tid 6 kg på tre uker da jeg fikk en magebug i Asia. Fra 56 til 50 kg. 

Anonymkode: f44ec...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...