Gå til innhold

Er det greit å be besøkende om å ta av sokker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, wwoman said:

Har ikke noe med noe fetisj å gjøre for min del

Sikkert ikke. :) 

Anonymkode: f17b2...90f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor kan ikke disse fetishistene holde seg inne på seksualforumet....? 

Anonymkode: f17b2...90f

Tror heller tråden er en parodi på dem som vil at gjester skal ha på seg sokker.

Anonymkode: 1475c...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

nei det gjør ikke det

Anonymkode: 9253b...69e

Joda! Jeg leste om en som fikk varige misfargingsskader på parketten sin av å sitte med nakne tær rett på parketten.

Er det parkett du har?

Anonymkode: 31522...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt motsatt, jeg grøsser nesten om folk går barbent hos meg🤢 Men jeg hadde ikke bedt noen kle på seg sokker.

Anonymkode: 75475...b6b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser på beina kronisk 9-10 mnd i året så jeg hadde ikke tatt av sokker. Du er en forstyrret person. 

Anonymkode: 4a600...daa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Liker ikke svette sure sokker på mitt gulv, setter merker, er det ok og be gjester om å ta av sko og sokker før de går inn i leiligheten min, jeg har vannbåren varme i gulvet.

Anonymkode: 9253b...69e

tror du ikke føttene inni de svette sure sokkene er like sure og svette??

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om de har strømpebukse? Da må de ta av buksa/shorts. Det hadde jeg ikke giddet. 

Anonymkode: 31b69...ef8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Liker ikke svette sure sokker på mitt gulv, setter merker, er det ok og be gjester om å ta av sko og sokker før de går inn i leiligheten min, jeg har vannbåren varme i gulvet.

Anonymkode: 9253b...69e

Ha noen enkle tøfler som gjestene kan bruke. Der jeg bodde tidligere, var det gulvkaldt. Hadde 10 par tøfler i div størrelser som jeg lånte ut til gjestene. Funket veldig bra.

Barbeint er ekkelt. 

Anonymkode: 66021...ced

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er bare OK om du har informert gjestene dine på forhånd om at du har fetishparty og at de lå tåle både fotmassasje og slikking av føtter. Ellers er det ingen normale mennesker som ber gjester ta av seg sokkene. 

Anonymkode: 9ab91...043

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva om de har strømpebukse? Da må de ta av buksa/shorts. Det hadde jeg ikke giddet. 

Anonymkode: 31b69...ef8

Er bare å ta en raskt tur på badet så er strømpebuksa av, kan da ikke være så vanskelig.

Anonymkode: 9253b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er bare å ta en raskt tur på badet så er strømpebuksa av, kan da ikke være så vanskelig.

Anonymkode: 9253b...69e

Hva med oss som har strømpebukse under skjørt eller kjole da? Skal vi fryse når vi kommer på besøk, fordi vi plutselig er kledd i for lite klær for temperaturen/årstiden? Bare på grunn av en fiks ide hos deg?

Anonymkode: 1f844...11f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 23.42):

Kjøp heller en megde med slike i alle størrelser og la gjestene beholde sokkene på og be de ta på seg slippers :)

images?q=tbn:ANd9GcSzHFYocdzRLM7R-jS9DxF

 

Anonymkode: 31522...7d9

Eller sånne, så kan du kaste de for hver gang, dersom det er så ekkelt. 

skoovertrekk-sko.thumb.jpg.ea435c90d5bb9189d67c6bda504936b4.jpg

Anonymkode: 83a5f...4ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du tilbyr fotbad, massasje, fotkrem, pedikyr, og nye sokker.

Anonymkode: 4c378...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt man skal lese! 😎 Jeg ville lurt på om du kødda om du ba meg ta av sokkene også..

Anonymkode: 978e9...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjenstridig neglesopp på stortærne, behandling har ikke funket godt nok, og de kommer aldri til å se fine ut. Jeg har definitivt komplekser for dem, så nei: Å bli bedt om å ta av meg sokker helt uforberedt (lakker tåneglene hvis jeg skal på badestrand eller svømmehall og lignende, men ikke til vanlig) vil føre til at jeg snur i døra!

Støtter forslaget om slippers/sandaler hvis det er så farlig med svette på dette gulvet ditt.

Anonymkode: e0632...c5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med drg TS. Er mye bedre med et tynt støvlag av flass fra tørre vinterføtter 🤩

 

Anonymkode: c728f...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med oss som har strømpebukse under skjørt eller kjole da? Skal vi fryse når vi kommer på besøk, fordi vi plutselig er kledd i for lite klær for temperaturen/årstiden? Bare på grunn av en fiks ide hos deg?

Anonymkode: 1f844...11f

Neida det er varmt og behagelig, har og gulvvarme så det er ikke noe problem 😊

Anonymkode: 9253b...69e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er helt enig med drg TS. Er mye bedre med et tynt støvlag av flass fra tørre vinterføtter 🤩

 

Anonymkode: c728f...508

Snakker du om dine egne føtter nå, hørt om fotfil og fotkrem samt det å ta vare på og stelle føttene dine

Anonymkode: 9253b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Snakker du om dine egne føtter nå, hørt om fotfil og fotkrem samt det å ta vare på og stelle føttene dine

Anonymkode: 9253b...69e

Og folk som ikke prioriterer å stelle føttene sine utenom vask, nettopp fordi ingen ser dem likevel?

Når du ikke forventer å vise fram føttene, er det ikke gitt at de har fått spabehandling like før man er gjest hos deg.

Jeg har alltid med meg sokker når jeg skal på besøk, hvis jeg går uten sokker i skoene mine. Fordi jeg liker ikke følelsen av bar fot mot gulv.

Du sier det er varmt og behagelig hos deg. Hadde jeg fått denne requesten av deg, hadde jeg ikke beskrevet gjestfriheten som varm og behagelig. Hadde i ettertid sørget for å møte deg utenom hjemmet ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke likt, nei. Jeg er ekstremt frysen, og uten sokker blir jeg fort veldig kald og dårlig - jeg er kronisk syk og fryser jeg så blusser flere symptomer opp, siden kroppen må bruke energi på å varme seg.

Jeg går heller ikke rundt med stelte føtter, og føler ikke de er noe å vise frem. 

Anonymkode: e6583...641

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...