Gå til innhold

Er det greit å be besøkende om å ta av sokker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker ikke svette sure sokker på mitt gulv, setter merker, er det ok og be gjester om å ta av sko og sokker før de går inn i leiligheten min, jeg har vannbåren varme i gulvet.

Anonymkode: 9253b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

svette nakne tær setter lettere merker... 👣

Anonymkode: 31522...7d9

nei det gjør ikke det

Anonymkode: 9253b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Liker ikke svette sure sokker på mitt gulv, setter merker, er det ok og be gjester om å ta av sko og sokker før de går inn i leiligheten min, jeg har vannbåren varme i gulvet.

Anonymkode: 9253b...69e

Da må du eventuelt tåle folk med masse fot ost som ryr, inngrodde tånegler med betennelse som vesker. Sur stank, som blir verre om man tar 0av sokkene. 

Om dette er noe du kan leve med så kjør på

Anonymkode: 02093...343

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan strengt tatt spørre gjester om hva som helst, men gjestene kan også slutte å være på besøk.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er såvisst ikke greit! ! Å be besøkende ta av skoene er normalt, mens å be de da av sokkene er regelrett absurd!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke disse fetishistene holde seg inne på seksualforumet....? 

Anonymkode: f17b2...90f

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de fleste gjestene dine kjenner deg så godt at du kan be de om det.

Jeg ber mine gjester om at de er barbeint, er bare et par stykker som var litt motvillig i starten, nå gjør alle det uten at jeg ber de om det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kan ikke disse fetishistene holde seg inne på seksualforumet....? 

Anonymkode: f17b2...90f

Har ikke noe med noe fetisj å gjøre for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så du tror at hvis sokken har blitt svett og sur, så er foten inni mindre svett og sur..?

Da får du heller tilby å vaske føttene til gjesten din eller noe ☺️

Anonymkode: 7bf99...378

Som Jesus! Det hadde vært litt av en gest…! 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Liker ikke svette sure sokker på mitt gulv, setter merker, er det ok og be gjester om å ta av sko og sokker før de går inn i leiligheten min, jeg har vannbåren varme i gulvet.

Anonymkode: 9253b...69e

Kjøp heller en megde med slike i alle størrelser og la gjestene beholde sokkene på og be de ta på seg slippers :)

images?q=tbn:ANd9GcSzHFYocdzRLM7R-jS9DxF

 

Anonymkode: 31522...7d9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da må du eventuelt tåle folk med masse fot ost som ryr, inngrodde tånegler med betennelse som vesker. Sur stank, som blir verre om man tar 0av sokkene. 

Om dette er noe du kan leve med så kjør på

Anonymkode: 02093...343

Nå er det også sånn at noen av oss har mindre pene føtter. Selv tar jeg heller av meg trusa enn sokkene, for å spissformulere….!

Anonymkode: a1c8c...c2f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, ja, du kan men da må du også regne med reaksjoner! Jeg går ikke barfot andre steder enn hjemme hos meg selv og eventuelt hos foreldrene mine!

Anonymkode: a0136...4cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen hadde bedt meg om å ta av sokkene før jeg kom inn, hadde jeg snudd og gått igjen. Jeg hater å gå barfot. Til og med hjemme. Du kan spørre, eventuelt tilby en av dine egne rene sokker. Eller ha tøfler som gjestene dine kan bruke... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hæ? Er sokkene svette og stinkende er jo føttene like svette og stinkende - bare at du i tillegg får sett lekre tær og spredt lo rundt om i huset.

Det du kan gjøre er å tilby gjester tøfler, men du kan ikke kreve at folk bruker det.

Min erfaring er likevel at mange setter pris på å få låne er par hjemmestrikka tøfler, spesielt om de har svette føtter. Våte sokker gir kalde tær. Vinkle det som et lite hverdagsluksus tilbud :) 

Anonymkode: 96621...cc0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...