Gå til innhold

Mye konkurranse om menn over 190 på Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett en fyr på Tinder jeg synes er kjekk. Han er 205 cm høy, men jeg tør ikke å like helt ennå. Har litt noia for at det er stor konkurranse om han. Han er 47 og jeg 36. Tror jeg må tenke meg om litt 🤔

Anonymkode: 7ed8c...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror 205 er for høyt for de fleste, så veldig stor konkurranse tror jeg ikke at det er😅

Anonymkode: d8bcf...82e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva ER det egentlig med alle disse høydegreiene...?! 😅  Han er altfor høy for meg, og sikkert mange andre. Kjør på!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har sett en fyr på Tinder jeg synes er kjekk. Han er 205 cm høy, men jeg tør ikke å like helt ennå. Har litt noia for at det er stor konkurranse om han. Han er 47 og jeg 36. Tror jeg må tenke meg om litt 🤔

Jepp du må vente for da er det for sent. Nå eller aldri. Hva taper du på å like ham? Kansje er han fyren med et stort hjerte og kansje er han ikke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig om det er et pluss for mange damer om menn er 190+ cm. Jeg er så vidt over snittet og egentlig glad for at jeg ikke er over 190 cm. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171 cm så for meg blir det ikke altfor høyt om mannen er 190 cm. Men det er absolutt ikke et krav. Jeg syns det er mer praktisk å være med en mann på min egen høyde. Betviler ikke at det er "konkurranse" om å kapre de høyeste mennene på Tinder, da. Slik jeg ser det er det flere kvinner som verdsetter høyde over mye annet. Litt rart at mannen "må" være såpass høy, når gjennomsnittet blant kvinner i Norge er under 170 cm. 

Må så klart understreke at vi er flere kvinner som ikke bryr oss om høyde, men tenker nok det er de som bryr seg, som roper høyest. Og det er nok ekstra surt om de mest attraktive kvinnene, er de som bryr seg mest om høyde. De fleste menn er jo ikke over 190 cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann på 190 så kan eg ikkje sei at eg merkar noko til dette høgderushet frå damer. Men så står no ikkje høgda mi i profilteksten heller.

Anonymkode: 7a0b1...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er det med dette høydefokuset?!

Kommer ekstrem høyde med et sett av andre positive personlige eller kroppslige egenskaper som andre folk er ukjent med? 🧐 

Hva er tingen her?

Jeg skjønner jo at mange vil ha menn som er et hode høyere enn dem selv, men 190-200 cm. ++ ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er nærmere 2 m høy, og vi møttes på Tinder. Kan faktisk ikke huske at han hadde oppgitt høyden. Og jeg brydde meg ikke. 

Anonymkode: fb5ee...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (19 minutter siden):

Ja, hva er det med dette høydefokuset?!

Kommer ekstrem høyde med et sett av andre positive personlige eller kroppslige egenskaper som andre folk er ukjent med? 🧐 

Hva er tingen her?

Jeg skjønner jo at mange vil ha menn som er et hode høyere enn dem selv, men 190-200 cm. ++ ?

Om kvinnen er over 170 cm selv, så er mannen som oftest et hode høyere når han er 190 cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv rett over 160 og syntes det var litt styr med veldig høy kjæreste. Måtte jo strekke meg så forferdelig. Absolutt ikke et viktig kriterie. Samboeren min nå er ca. 175 eller litt lavere, det er mye mer praktisk mtp. sussing og klemming :)

Anonymkode: 184fa...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 191, og synes 205 blir litt freak show. På Tinder har jeg bare skrevet at jeg er ganske høy. Vet ikke om det betyr noe for noen, men det renner inn noen likes nå og da. 

Anonymkode: dc1cd...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 190 og får null likes, i hvert fall. Tror ikke høyde i seg selv betyr noe særlig, altså, selv om det sikkert kan være positivt eller negativt om det allerede er en interesse der.

Anonymkode: 0310a...efd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror jeg må tenke meg om litt 🤔

Hvordan tenker man seg egentlig om på tinder? Er det ikke enten høyresveip eller venstresveip? Har aldri sett en tenke-seg-om-knapp der...

Anonymkode: 551e1...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 190, men har aldri vært populær blant damene. Tror ikke damer bryr seg om høyden.

Anonymkode: 72f0b...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Tror det er bare du som bryr deg om høyden. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...