Gå til innhold

Endelig bevis på at mennesker ikke kommer ifra aper eller er det


Skreiagutt

Anbefalte innlegg

Jeg tenker, det aller første menneskebarnet ville jo blitt utstøtt i en apegruppe fordi det er annerledes, slik som vi idag også blir angrepet og utstøtt hvis vi nærmer oss de fordi vi er annerledes, så du kan si at vi utviklet oss sakte fra de, men på et eller annet tidspunkt så måtte de jo ha sett at vi er annerledes med en annerledes sjel, vi kan heller ikke parre oss med de noe som også sier at vi er annerledes bygd, at vi deler gener kan man si, er jo da bare fordi vi deler gener med alt egentlig siden vi kommer fra det samme alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kom jo ikke bare mennesket plutselig ut av en ape. Det var en evolusjon på mange, mange tusen år

Anonymkode: 8035c...f8b

  • Liker 40
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig ikke peiling du. Tror du helt seriøst det bare var et plutselig skifte i utseende og egenskaper? 

Anonymkode: a1c14...59d

  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er riktig, ts. Slike argumenter TILINTETGJØR logikken til evolusjonsteoretikere 😁 Og de har ingen motargumenter. Alt de gjør er å hyle og skrike ut personangrep. 😂

Anonymkode: f0ee2...e07

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart at du ikke forstår evolusjon TS. Premisset du legger er feil. Og tankerekken som følger er også feil. 

Anonymkode: 0f63f...f98

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå kom jo ikke bare mennesket plutselig ut av en ape. Det var en evolusjon på mange, mange tusen år

Anonymkode: 8035c...f8b

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du har virkelig ikke peiling du. Tror du helt seriøst det bare var et plutselig skifte i utseende og egenskaper? 

Anonymkode: a1c14...59d

Ts har jo tatt høyde for dette.

Siste innlegg er for øvrig et flott eksempel på rabiate evolusjonsfundamentalister som går til personangrep med en gang. 🤭

Anonymkode: f0ee2...e07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Ts har jo tatt høyde for dette.

Siste innlegg er for øvrig et flott eksempel på rabiate evolusjonsfundamentalister som går til personangrep med en gang. 🤭

Anonymkode: f0ee2...e07

Ts har virkelig ikke tatt høyde for dette nei. Hele innlegget baserer seg på noe som virkelig ikke eksisterer. 

Angrep og angrep da. Jeg konstaterte et åpenbart faktum. 

En fundamentalist er også noe av de siste som passer for å beskrive meg btw

Anonymkode: a1c14...59d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser jo ikke den endringen, når endringen har foregått over 1000 vis av år. Dersom to mennesker på 180 cm med ti tær hver får et barn på 170 cm med ni tær, så blir jo ikke ungen forlatt. 

På samme måte så gikk det ikke fra ape-menneske over natta'n. 

Anonymkode: a4042...6d2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De ser jo ikke den endringen, når endringen har foregått over 1000 vis av år. Dersom to mennesker på 180 cm med ti tær hver får et barn på 170 cm med ni tær, så blir jo ikke ungen forlatt. 

På samme måte så gikk det ikke fra ape-menneske over natta'n. 

Anonymkode: a4042...6d2

Helt riktig. Det tok ish 6mill år fra ape til noe som kan kalles et menneske

Anonymkode: a1c14...59d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skreiagutt skrev (14 timer siden):

Jeg tenker, det aller første menneskebarnet ville jo blitt utstøtt i en apegruppe fordi det er annerledes, slik som vi idag også blir angrepet og utstøtt hvis vi nærmer oss de fordi vi er annerledes, så du kan si at vi utviklet oss sakte fra de, men på et eller annet tidspunkt så måtte de jo ha sett at vi er annerledes med en annerledes sjel, vi kan heller ikke parre oss med de noe som også sier at vi er annerledes bygd, at vi deler gener kan man si, er jo da bare fordi vi deler gener med alt egentlig siden vi kommer fra det samme alle

Ikke bli naturfaglærer. Please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var allmennkunnskap at mennesker og aper har felles opphav? Ikke at menneskene stammer fra apene.

Anonymkode: edbe3...95c

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trodde det var allmennkunnskap at mennesker og aper har felles opphav? Ikke at menneskene stammer fra apene.

Anonymkode: edbe3...95c

Allmennkunnskap betyr ikke en dritt lenger. Bare se på ts

Anonymkode: a1c14...59d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen mangler Basic kunnskap om evolusjonsteorien her.

Tror du vi kom fra sjimpanser? Gorillaer? Orangutanger? Det gjorde vi ikke.

Anonymkode: 4575f...20e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe jeg har tenkt litt på er at kvinner nok ikke hadde så mye de skulle ha sagt for sånn 20 000 år siden og at voldtekt var vanlig.  Kvinner kunne derfor ikke nødvendigvis velge partner de skulle ha barn med og den sterkeste og mest brunstige mannen fikk dermed føre genene sine videre framfor de mer forsiktige og kanskje snille. 

Anonymkode: a9a8a...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trodde det var allmennkunnskap at mennesker og aper har felles opphav? Ikke at menneskene stammer fra apene.

Anonymkode: edbe3...95c

Allmennkunnskapens tid over.

Vi lever midt i en kulturell devolusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, Skreiagutt said:

Jeg tenker, det aller første menneskebarnet ville jo blitt utstøtt i en apegruppe fordi det er annerledes, slik som vi idag også blir angrepet og utstøtt hvis vi nærmer oss de fordi vi er annerledes, så du kan si at vi utviklet oss sakte fra de, men på et eller annet tidspunkt så måtte de jo ha sett at vi er annerledes med en annerledes sjel, vi kan heller ikke parre oss med de noe som også sier at vi er annerledes bygd, at vi deler gener kan man si, er jo da bare fordi vi deler gener med alt egentlig siden vi kommer fra det samme alle

Sorry for at jeg ler, men trodde du en ape plutselig fødte en menneskebaby, slik vi kjenner den/oss i dag?

Anonymkode: 767b2...b00

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tanuki said:

herregud, vi kommer ikke fra aper! Vi har felles stamfar, vesentlig forskjell. 

Kan du utdype denne? Vi kommer ikke fra apene, men vi stammer fra det samme (apene) - er slik jeg tolker ditt innlegg, og det virker som en motsetning for meg.

Anonymkode: 767b2...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du utdype denne? Vi kommer ikke fra apene, men vi stammer fra det samme (apene) - er slik jeg tolker ditt innlegg, og det virker som en motsetning for meg.

Anonymkode: 767b2...b00

Vi deler samme stamfar, med andre aper. Nærmest ligger vel sjimpanser. Men mennesker og sjimpanser utviklet seg, fra stamfaren,  i forskjellige retninger. Teknisk sett regnes mennesker som en av De store apeartene, hominidae, som også inkluderer gorilla, organgutan og sjimpanser.  

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Sorry for at jeg ler, men trodde du en ape plutselig fødte en menneskebaby, slik vi kjenner den/oss i dag?

Anonymkode: 767b2...b00

Det hadde vært litt av en apestrek av evolusjonen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...