Gå til innhold

Dere damer som har tatt vaksina har dere merka endringen i menstrasjon?

Guest90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mandel92

Tok første dose i juli og mensen ble mer enn en måned forsinket. Etter dose to ble den ca. 45 dager forsinket. Aldri vært sånn før. 

• Liker 6
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 måneder senere...
RoseMaria
Heip skrev (På 9.11.2021 den 11.25):

Har p-stav og egentlig ikke mensen. Men etter dose to for to måneder siden så har jeg blødd nesten hver dag 🙁

Hei. Er dette gått over nu? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heip
RoseMaria skrev (34 minutter siden):

Hei. Er dette gått over nu? 

Det er ikke hver dag lenger, men en uke her og en uke der. Håper det går helt over eller blir regelmessig igjen. Jeg har korona nå så dropper tredje dose 😊

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elhaym
Vera skrev (På 8.10.2021 den 8.33):

Til alle dere som merker endringer; 

Melder dere dette inn som bivirkning? Det er ekstremt viktig at dere gjør det - det er først da det blir tatt på alvor, og forsket videre på. 

Jeg oppfordrer dere også til å oppsøke lege. Vi kvinner har en tendens til å tenke at det ikke er så farlig (og det er det heldigvis ikke i de fleste tilfellene), men, det er en kroppslig forandring -som burde sjekkes opp. 

Jeg meldte inn bivirkning.

Jeg er sterilisert og går på Diane for å unngå mens. Har blødd siden jeg tok tredje dose. Fikk mensen tredje oktober ifjor og detvarte 1.5,mnd. Mye blod. Meldte inn den og, selv om jeg var usikker. Men etter dose 3, i midten av Dianebrettet, en pille jeg har gått på snart et helt liv uten å ha mensen, for så å fossblø? Tvilsomt at det er tilfeldig. Er satt opp til hysterektomi nå

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Inwe

Ingen endring, har 3 doser. Har kobberspiral, så bruker ikke hormonprevensjon. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Peanut

Hver gang jeg har tatt vaksine har mensen vært forsinket. Tok vaksinedose 3 i desember, er på dag 51 nå :sukk:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...