Gå til innhold

Jeg håper at alle respekterer at ikke alle vil ha klem, eller håndhilse etter kl 16:00 i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er fortsatt sånn at ikke alle av div og personlige grunner er psykisk eller fysisk klare for klemmer, håndhilsing og nærhet etter kl 16:00 i dag.  Og at man respekterer at noen må fortsatt bruke munnbind i visse situasjoner. 

 

Så oppfordrer til å ikke bare kaste seg rundt halsen på alle, før man har sjekket om det er ok. Selv om det er trygt for de fleste skal være nå, så er det ikke det for alle. 

Anonymkode: eef16...ef9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håndhilsing er jo en uting uansett, det har man jo tatt opp flere ganger det siste året. Jeg har aldri likt håndhilsing pga at jeg ikke vet hva slags bakterier den andre har på kroppen sin, så det kommer jeg ikke til å gå tilbake til heller. Vi må da ha beveget oss LITT fremover etter denne pandemien. 

Klemming? Nei takk, med mindre det er nær familie eller nære venner. Men vi er heldigvis flere I vennekretsen som ikke liker å klemme. Det holder for meg å klemme mann og barn. 

Og meteren? Den har vel en del gitt blanke i hele veien. Folk strekker seg forbi ansiktet mitt på butikken, bare fordi de ikke klarer å vente de sekundene det tar for meg å bli ferdig ved den hylla. Folk forandrer seg bare ikke. Dessverre. 

Håper antibac-stasjonene får bli i det minste. 

Anonymkode: 39f6b...3ae

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på et sted der håndhilsing var forventet.

Jeg kommer nok fortsatt til å hilse med albuen. Selv om jeg er fullvsksinert, så kar korona blitt en påminner om hvor mye dritt folk har på hendene. 

Endret av Guppy88
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater random folks klemmer og vonde lukter fra kinnene og halsen. Hendene er eget æsj-kapittel for seg selv så det. Kommer heller ikke til å gidde håndhilsing og klemmer. Liker tiltakene jeg.

Anonymkode: 13f62...2f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilse burde fjernes. bedre nikke med hodet, et lite bukk eller neie. 

Anonymkode: aa9dc...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men klart man respekterer at folk er usosiale avvikere selv etter kl. 16! 
 

Det har man alltid respektert.

Anonymkode: 8684f...342

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Enig, jeg er glad vi skal tilbake til normalen, men man skal respekteres om man ikke ønsker klemming og eller å håndhilse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guppy88 skrev (4 timer siden):

Jeg kommer nok fortsatt til å hilse med albuen. Selv om jeg er fullvsksinert, så kar korona blitt en påminner om hvor mye dritt folk har på hendene. 

Albuehilsing er det mest hjernedøde som finnes. Ser helt idiotisk ut, og er noe jeg aldri kommer til å gjøre. 

Gikk du mye rundt og tenkte på at folk hadde «dritt» på hendene også før covid? 

 

Anonymkode: 8684f...342

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor. 

Men disse nepene som tror de kan kreve eget sete til vesken sin på t-banen og som syter og sukker når noen bruker ledig sete, forbeholder jeg meg retten til å sette meg på. 

Anonymkode: fe152...09e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns håndhilsing er ok, selv om man ikke alltid trenger det heller. Men klemming av fremmede/halvveis fremmede kan utgå for min del. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt innafor. 

Men disse nepene som tror de kan kreve eget sete til vesken sin på t-banen og som syter og sukker når noen bruker ledig sete, forbeholder jeg meg retten til å sette meg på. 

Anonymkode: fe152...09e

Kan vi endelig få sitte ved siden av folk på bussen nå? Er drittlei av smekkfulle midtganger hvor man står som sild i tønne hvor en person kan legge beslag på tosetere og firesetere.

Anonymkode: f82c0...197

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater håndhilsing så den kan dra til helvete. Klem er forbeholdt de nærmeste, og ikke random kolleger og tidligere klassekamerater som trenger seg på. Æsj.

Anonymkode: 7bb39...fe6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Albuehilsing er det mest hjernedøde som finnes. Ser helt idiotisk ut, og er noe jeg aldri kommer til å gjøre. 

Gikk du mye rundt og tenkte på at folk hadde «dritt» på hendene også før covid? 

 

Anonymkode: 8684f...342

Det er det mest "hjernedøde" som finnes?

Det slår altså kjøring i fylla, å spille bort gård og grunn, osv osv...? Ok, deg om det.

Nei, før korona tenkte jeg ikke så mye over at folk går rundt med mye dritt på hendene. Nå gjør jeg det. Hva så?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munnbind politiet kan vi slutte med. Så der synes jeg ikke du skal kreve noe. Og meten har vi for lengst glemt. Det er bare å innrømme det😅 

Men det med klemming og håndhilsing er jeg veldig enig i. Og man skal aldri bare hive seg over noen. Om det er korona eller ikke. Noen hater klemmer fra før av som vi må respektere. Og vi må være flinke til å lese kroppsspråk. Det er kanskje enda viktigere nå enn noen gang å kunne lese kroppsspråk. Ikke alle tørr å si i fra. 

Anonymkode: 7d249...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albuehilsing er en idiotisk ide. Man hoster jo for pokker i den samme albuen man hilser med.

Anonymkode: e698d...49a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt innafor. 

Men disse nepene som tror de kan kreve eget sete til vesken sin på t-banen og som syter og sukker når noen bruker ledig sete, forbeholder jeg meg retten til å sette meg på. 

Anonymkode: fe152...09e

Amen! Jeg setter meg stadig vekk på vesker og sekker jeg - er lenge siden det ble oppfordret om å sitte og ikke stå når det ble fullt på kollektiv-trafikken.

når det er sagt - disse som innbiller seg at de har egen billett til veska si, de fantes i hopetall før korona også - de var neper da også

Anonymkode: edaf3...960

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Albuehilsing er en idiotisk ide. Man hoster jo for pokker i den samme albuen man hilser med.

Anonymkode: e698d...49a

Man hoster på innsiden av albuen og hilser med utsiden av albuen. Men ellers enig i at det er en tåpelig hilse-metode

Anonymkode: edaf3...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Albuehilsing er en idiotisk ide. Man hoster jo for pokker i den samme albuen man hilser med.

Anonymkode: e698d...49a

Ser helt teit ut også. Har aldri gjort det. Skal aldri gjøre det. Bedre å bare si hei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guppy88 skrev (9 minutter siden):

Det slår altså kjøring i fylla, å spille bort gård og grunn, osv osv...? Ok, deg om det.

Hmm OK, albuehilsing er like tåpelig som fyllekjøring. Men med fyllekjøring har man i det minste nedsatt dømmekraft.

Anonymkode: 8684f...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...