Teardrop Skrevet 25. september 2021 #1 Del Skrevet 25. september 2021 Går nå minførste høst/vinter i møte som jogger👍😀 Begynner å bli kjølig i den vanlige tynne tightsen. Anbefaller du tykkere tights, vintertights. eller turbukse, de er vel vindtette og lette å bevege seg i? Eller en annen anbefaling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Del Skrevet 25. september 2021 Har ikke mye erfaring, da jeg er ganske nybegynner selv. Men tidlig i vår hadde jeg en tykkere tights, med nesten som softshell foran (tynnere bak). Var aldri kald, selv om det var snø innimellom. Ser for meg at turbukse er ubehagelig? Stemmer for tykk tights! Anonymkode: 48d84...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. september 2021 #3 Del Skrevet 25. september 2021 Vintertights. Det funker fint ned til minus 10 iallfall. Er det kaldere enn det er det kanskje ikke så lurt å jogge utendørs uansett. Ulltrøye på overkroppen innenfor løpejakken, ullsokker på føttene og ellers pannebånd/lue og vanter. Det kommer ikke til å være leggene du fryser mest på, og uansett blir du varmere når du jogger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg har enda ikke funnet en vintertights som holder meg varm, jeg fryser alltid på lårene. Så jeg bruker swix skibukse, og alltid longs under når det er minus 5 og kaldere. Tenker du bare må prøve deg frem og se hva som funker for deg. Ser jo at mange foretrekker tights, så jeg vet ikke om jeg bare er ekstremt pinglete og frossen av meg.. Anonymkode: 0bf23...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Del Skrevet 25. september 2021 Skitights. De har også gjerne bedre foring og isolering lår, da man lett blir kald her nedover. Enig med Cata. Fungerer utmerket ned til minus 10, er det kaldere bør man ikke jogge. Anonymkode: b3173...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 25. september 2021 #6 Del Skrevet 25. september 2021 (endret) Skibukse. Lett og ledig, men varmere. Ullundertøy under når det er minusgrader. Turbukse må være forferdelig stivt og tungt? Har en slik: Endret 25. september 2021 av Snabeltann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #7 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg bruker vintertights med foret innside, har en fra Johaug som er veldig god. Ellers løper jeg i skibukse(med eller uten longs under, kommer an på tempen). Anonymkode: db06e...06f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #8 Del Skrevet 25. september 2021 Bruker vintertights når temperaturen er under 5 grader. Har en fra Salomon. https://www.xxl.no/salomon-xa-warm-tight-w-svart/p/1185685_1_style Erfaringsmessig så er det best å bruke ull på overkropp og ullsokker. Men ikke pakke inn beina for mye. Det kan føles tungt og hindrende å for mye polsting på beina. Anonymkode: 23291...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 25. september 2021 #9 Del Skrevet 25. september 2021 Forede løpetights. Har fra craft. Men det skal bli minus før jeg tar de frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 25. september 2021 #10 Del Skrevet 25. september 2021 Superundertøy og tights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Del Skrevet 26. september 2021 Når det er -1 til -15 løper jeg med en langrennsbukse, eventuelt med ullstilongs under. Det funker ypperlig! Bor på Romerike hvor det er veldig kaldt. Tjukke ullsokker i skoene. Bruker terrengsko eller vanlige joggesko som jeg pigger selv. Oventil bruker jeg to lag med ull og en tynn løpejakke, hvis det er kaldere enn -8. Anonymkode: 14440...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå