Gå til innhold

Hvordan foregår en ffb relasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kun hatt sex i edru tilstand når jeg er i forhold, og one night stands kun i beruset tilstand.

Hvordan foregår en friends with benefits relasjon? Eller når man er utro og møter noen på si?

Er det alkohol inni bildet hver gang dere avtaler å møtes for sex?

Hvis dere er edru, er det litt flau stemning i begynnelsen sånn at dere prater om vær og vind, eller er det rett på knulling med en gang dere er innafor døren?

Har aldri hatt en ff, og heller ikke stått i med noen på si eller vært hun andre kvinnen.

 

 

Anonymkode: d9584...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare hatt en dame her på avtalte sextreff et par ganger. Alkohol er utelukket, fordi jeg vil ha alle sansene med meg i senga. Hun måtte kjøre et stykke, så det var naturlig å tilby henne litt mat, og kaffe, før vi begynte å ta på hverandre, og kline litt. Så gikk vi i dusjen. Å få et menneske til å slappe av i mitt nærvær,  og den spenningen som er der i forkant av sex, er for meg en stor del av opplevelsen.  

Anonymkode: 28300...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig mtp relasjonen. Jeg har hatt ffs hvor vi gjerne spiser sammen, drikker vin, prater i timesvis, sover sammen, osv., og jeg har hatt ffs der vi møtes edru, går rett på sex og forlater hverandre etter et par timer. Det spørs helt hvilken relasjon du - og den andre parten - vil ha. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på knullekompis og venner med fordeler, i hvert fall for meg. Jeg har en nær kamerat som jeg også har sex med, vi koser, snakker om alt og heier på hverandre. Vi kan treffes uten sex også og finne på ting. Det er nesten aldri alkohol involvert. Vi er ikke forelsket, derfor blir det ikke noe forhold. 

En annen jeg har møtt vil tydeligvis helst ha et kk forhold, vil ikke finne på noe annet enn å ev. gå ut og spise etterpå (tror det er for å unngå at jeg overnatter 😄). Han vil gjerne ha kos først, men det er ganske ensidig. Det er absolutt ikke flaut. 

Det siste funker ikke for min del, det blir for lite connection, og sexen er ærlig talt ikke bra nok til å være det eneste vi gjør. Jeg begynte å date han fordi jeg var interessert, kommer til å kutte, ikke verdt tidsbruken selv om jeg liker ham. 

Har hatt forhold med opptatte menn, da var det mer rett på (på hotell f.eks.). Heller ikke flaut, men det skal mye til for at jeg blir flau da 😄. De få gangene jeg selv har vært utro har vært på slutten av et forhold, og stort sett alltid i fylla, med en kollega el. Fortsatt ikke flaut.

ONS er det sjelden jeg har, det er stress enten man våkner et annet sted, eller de kommer til deg og du må «få dem ut». Det beste er de som enten drar med en gang så jeg får sove, eller de som vil kose masse og lage frokost så det blir en myk, hyggelig avslutning (så kan man utveksle nummer, eller ikke). Kleine morgener der de er for trøtte til å pelle seg ut, men for flaue til å være naturlige er grusomme 😂

Anonymkode: e7b79...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt FWB forhold var slik: vi spiste middag, så film, prata (om unger, jobb, livet,sex osv), kosa i sofaen, sov sammen, hadde sex. Mellom møtene våre teksta vi om alt fra helt vanlige kompisgreier til flørte- og sexgreier, eller avtalte neste møte. Hadde også fine samtaler om de mer nære og dypere tema. Vi møttes hjemme hos hverandre, og de nærmeste vennene på hver side visste om oss. Men vi møtte ikke hverandres venner, alltid bare oss to alene. Utrolig avslappende og fint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt noen FWB-relasjoner, og det har ikke pleid å være slik at vi avtaler å møtes "for å ha sex". Vi har avtalt å møtes for å ta en øl, se en film, spise middag, sånne greier. Altså et ganske normalt vennskap, bortsett fra at man ender kvelden med å ligge sammen. For meg har dette med FWB vært noe jeg har gjort mens jeg har vært singel, fordi jeg har kjedet meg og savnet nærhet. Sex trenger ikke være en enorm greie med masse følelser involvert, noen ganger holder det at man har det gøy sammen og at det er digg.

Så skal det jo sies at FWB-opplegget ofte ikke fungerer i lengden, fordi én av partene gjerne er mer følelsesmessig involvert enn den andre. Da kan det ende kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen i det heletatt vil ha ff? Hvor er verdiene, gi bort kroppen sin til noen man egentlig driter i, bruke og bli brukt? Forstår ikke! Tenk at du kommer til å møte den perfekte mannen/kvinnen for deg? Men du sløser nå bort verdighet med å gjøre slik med noen som ikke betyr noe. Er ikke sikkert din perfekte match vil ha deg mtp hvor lett du gjorde det med mange og hvem. Hadde ikke klart selv ihverfall. 

Anonymkode: 970bf...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Skjønner ikke at noen i det heletatt vil ha ff? Hvor er verdiene, gi bort kroppen sin til noen man egentlig driter i, bruke og bli brukt? Forstår ikke! Tenk at du kommer til å møte den perfekte mannen/kvinnen for deg? Men du sløser nå bort verdighet med å gjøre slik med noen som ikke betyr noe. Er ikke sikkert din perfekte match vil ha deg mtp hvor lett du gjorde det med mange og hvem. Hadde ikke klart selv ihverfall. 

Anonymkode: 970bf...fd9

Gi bort kroppen du liksom, han gir nok like mye tilbake. Er i et slikt forhold selv, jeg liker sex og vil bare ha det med en person jeg har et forhold til, være seg fwb eller kjæreste. Vi er venner og har sex, helt perfekt :) 

Anonymkode: 23f09...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...