Gå til innhold

Han hund, småbarn og forhudskatarr 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 10.50):

Dette! 

Kjemisk kastrering utgjør ingen forskjell på problemet. Hunden må kastrere ordentlig. Hadde samme plager som din hund og ble borte på noen dager etter ordentlig kastrering. 

Anonymkode: e24f2...eba

Takk for tips. Får ta en tlf til veterinær. Er dette noe som ble dekket i noen grad av forsikring? 

Anonymkode: 77785...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 10.10):

Plages hunden? Vi har hatt hannhunder til og fra i 30 år og jeg har aldri opplevd at det blir kronisk slik en annen beskrev, da ville jeg faktisk vurdert avliving og ikke omplassering. 

Anonymkode: 0f73a...911

Han plages ikke i det hele tatt nei - "bare" vi... Avlivning av denne grunn er helt uaktuelt. 

 

Anonymkode: 77785...801

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen, da ville jeg ha kastrert. Så klart ikke avlive som noen foreslår, herregud folk er så kyniske, men hjelper det med kastrering, så gjør nå det! 

Anonymkode: 6222a...946

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fyttigrisen, da ville jeg ha kastrert. Så klart ikke avlive som noen foreslår, herregud folk er så kyniske, men hjelper det med kastrering, så gjør nå det! 

Anonymkode: 6222a...946

Det skal absolutt gjøres. Hvis det om så bare er en liten sjanse for at det hjelper så er det faktisk verdt det. 

Anonymkode: 77785...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 19.43):

Da er dere heldige.. Labrador. 

Anonymkode: 77785...801

Men så er labradorer kronisk kåte, i alle fall de fire jeg har kjent. Jokket på alt, inkludert folk. Virker konstant kåte. Samt at de spiser og gnager på alt. Gnager på møbler, sko, spiser sokker. Utrolig slitsom rase som jeg ikke skjønner er folks favoritt. 

Anonymkode: 4940c...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men så er labradorer kronisk kåte, i alle fall de fire jeg har kjent. Jokket på alt, inkludert folk. Virker konstant kåte. Samt at de spiser og gnager på alt. Gnager på møbler, sko, spiser sokker. Utrolig slitsom rase som jeg ikke skjønner er folks favoritt. 

Anonymkode: 4940c...158

Stress kalles det…

Anonymkode: bd9d7...052

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars hund, hvordan går det? Håper dere har vurdert kastrering nå?

Anonymkode: 09a3a...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 9.04):

Ta på han sånn truse med bind i som hunn hundene har tilgang på å bruke den tida han er inne. (tispetruse, løpetidstruse)

Anonymkode: ba0ba...e0e

Hunn hunder heter tisper.

Vil heller anbefale belly band som et beregnet for hannhunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men så er labradorer kronisk kåte, i alle fall de fire jeg har kjent. Jokket på alt, inkludert folk. Virker konstant kåte. Samt at de spiser og gnager på alt. Gnager på møbler, sko, spiser sokker. Utrolig slitsom rase som jeg ikke skjønner er folks favoritt. 

Anonymkode: 4940c...158

Hva i alle dager har dette med saken å gjøre? Det stemmer forøvrig heller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...