Gå til innhold

Kunne du som hetero kvinne, delt livet med en bifil mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og nei, selv om ikke bifile totalt er mer utro enn andre mennesker, så er det helt klart en relativt stor andel av de bifile mennene som er sammen med kvinner som går bak ryggen hennes med menn.

Her etablerer du at bifile menn er akkurat som hetero- og homofile menn og kvinner av alle legninger.

Vi er kanskje mer enige enn det først virket som vi var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alterego666 skrev (6 minutter siden):

Her etablerer du at bifile menn er akkurat som hetero- og homofile menn og kvinner av alle legninger.

Vi er kanskje mer enige enn det først virket som vi var?

Det må du gjerne tro.

Du er ikke den første som lever med den drømmen. 

Anonymkode: 3c2eb...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kutt ut å snakke for alle. Snakk for deg selv. Jeg var bifil fordi jeg var forvirra, og det er det veldig mange bifile som er. 

Og nei, selv om ikke bifile totalt er mer utro enn andre mennesker, så er det helt klart en relativt stor andel av de bifile mennene som er sammen med kvinner som går bak ryggen hennes med menn. Eller som i tråden på forsiden, så finner han ut at han var egentlig helt homo.

Denne sutringen og dette presset om at mennesker skal ville være kjæreste med bifile er omtrent like fruktbart som menn som krever at damer skal bli kjæresten deres. Det virker mot sin hensikt. Man fremstår som enda mindre attraktiv. 

Anonymkode: 3c2eb...6b1

Bare slutt med en gang. Å være forvirret er en ting, å være bifil er en annen ting. Du skriver først ikke snakk for oss alle, også skriver du at du var bifil. Da er du det ikke, og skal ikke snakke for bifile i det hele tatt. Det er forresten ikke snakk om å tvinge noen inn i et forhold. Jeg er frivillig singel. 

Anonymkode: 3dbf2...87a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Svaret er ja.

Og det handler mye om at det tar jeg kontrollen over selv. Jeg er ikke et blad i vinden eller en kvist i strømmen. Jeg er et menneske med evne til å bestemme meg for ting og deretter gå for den tingen.

 

Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være? Jeg kan ikke hjelpe for at det fremstår som et forhold hvor endring er en trussel fordi man kommer til å endres asynkront. Jeg ville vært redd for at et slik forhold ville blitt statisk. Jeg har vært i et slikt forhold.

Ikke les dette som et angrep. Jeg er oppriktig nysgjerrig, og ønsker deg selvsagt all lykke i ditt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare slutt med en gang. Å være forvirret er en ting, å være bifil er en annen ting. Du skriver først ikke snakk for oss alle, også skriver du at du var bifil. Da er du det ikke, og skal ikke snakke for bifile i det hele tatt. Det er forresten ikke snakk om å tvinge noen inn i et forhold. Jeg er frivillig singel. 

Anonymkode: 3dbf2...87a

Neivel, hvor finner man registeret over godkjente bifile da?

De som ikke er forvirra.

Antar du sikter til en offentlig godkjenning av legning her, slik at man skal slippe å ta det folk sier for gitt.

Svært mange lever i årevis som bifil før de kommer ut som homo. Det er veldig vanlig, og fullt lovlig. 

Anonymkode: 3c2eb...6b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at jeg er sammen med en bifil mann, selv om han ikke tør innrømme det selv. Det gjør meg ingenting, og hvis han en gang skal finne ut av at han faktisk er bifil, så skal jeg støtte han i det. 😊

Anonymkode: 37b32...21f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være? Jeg kan ikke hjelpe for at det fremstår som et forhold hvor endring er en trussel fordi man kommer til å endres asynkront. Jeg ville vært redd for at et slik forhold ville blitt statisk. Jeg har vært i et slikt forhold.

Ikke les dette som et angrep. Jeg er oppriktig nysgjerrig, og ønsker deg selvsagt all lykke i ditt forhold.

:laugh:

Nei, du kan slappe helt av med at jeg ikke tar noe fra deg som et angrep. Men jeg har fått dagens dose med spørsmål fra deg. La meg si det sånn at jeg var en gang like naiv, og det tok meg noen år med intens egenjobbing å komme ut av det. 

Lykke til du også. 

Anonymkode: 3c2eb...6b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke ikke. Det blir rett og slett for ekkelt, men det er en preferanse - ikke et verdisyn.

Anonymkode: 3e877...97d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neivel, hvor finner man registeret over godkjente bifile da?

De som ikke er forvirra.

Antar du sikter til en offentlig godkjenning av legning her, slik at man skal slippe å ta det folk sier for gitt.

Svært mange lever i årevis som bifil før de kommer ut som homo. Det er veldig vanlig, og fullt lovlig. 

Anonymkode: 3c2eb...6b1

Nå vet ikke jeg hva du har funnet ut at du er. Det spiller ingen rolle. Men fordommer har du. Det å være forvirret er noe annet. Det handler ofte om tvangstanker. 

Ja, og svært mange lever som bifile hele livet. Det er veldig vanlig og fullt lovlig. 

Anonymkode: 3dbf2...87a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke ikke. Det blir rett og slett for ekkelt, men det er en preferanse - ikke et verdisyn.

Anonymkode: 3e877...97d

Minus ett «ikke»

Anonymkode: 3e877...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi er biologiske vesener. Lev med det.

Til homse å være er du overdrevet opptatt av hva kvinner skal tenke og mene. Sikker på det er homse du er, og ikke en helt alminnelig misogynist? 

Anonymkode: 3c2eb...6b1

Jeg bare fatter ikke at noen mennesker kan være så enkle og automatisk utelukke noen.. Jeg vet hva en miogynist er og jeg er en homofil mann. Har heldigvis ikke så enkle mennesker blant venninner. BDu høres desverre en smule bitter ut. Har vel ikke lett liv stakkars

Anonymkode: 16db7...518

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nå vet ikke jeg hva du har funnet ut at du er. Det spiller ingen rolle. Men fordommer har du. Det å være forvirret er noe annet. Det handler ofte om tvangstanker. 

Ja, og svært mange lever som bifile hele livet. Det er veldig vanlig og fullt lovlig. 

Anonymkode: 3dbf2...87a

Ja, jeg har fordommer og det er jo nettopp det som er saken her.

Jeg er glad jeg fikk noen fordommer etter hvert. 

Mange av oss drar enorm nytte av fordommer og lever et bedre liv uten å være tvangsmessig liberal og politisk korrekt. 

Anonymkode: 3c2eb...6b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg bare fatter ikke at noen mennesker kan være så enkle og automatisk utelukke noen.. Jeg vet hva en miogynist er og jeg er en homofil mann. Har heldigvis ikke så enkle mennesker blant venninner. BDu høres desverre en smule bitter ut. Har vel ikke lett liv stakkars

Anonymkode: 16db7...518

Du utelukker vel kvinner?

Anonymkode: 3c2eb...6b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du utelukker vel kvinner?

Anonymkode: 3c2eb...6b1

For vennskap? Nei, har veldig mange gode og reflekterte veninner og det er jeg evig takknemmelig for. Heldigvis er ikke de så enkle og tomme i tankegangen.

Anonymkode: 16db7...518

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg har fordommer og det er jo nettopp det som er saken her.

Jeg er glad jeg fikk noen fordommer etter hvert. 

Mange av oss drar enorm nytte av fordommer og lever et bedre liv uten å være tvangsmessig liberal og politisk korrekt. 

Anonymkode: 3c2eb...6b1

Du tror du er tøff, men du høres bare ut som en 3 åring i trassalder som tramper i bakken og skriker for å få viljen din. 

Du har fordommer fordi du tar utgangspunkt i deg selv og evner ikke å se at folk er forskjellige. Du skjønner ikke forskjellen på å være forvirret og å være sikker. Det finnes folk som er bifile, enten du vil eller ikke. Jeg er en av dem. Og sånn er det bare. 

Anonymkode: 3dbf2...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tror du er tøff, men du høres bare ut som en 3 åring i trassalder som tramper i bakken og skriker for å få viljen din. 

Du har fordommer fordi du tar utgangspunkt i deg selv og evner ikke å se at folk er forskjellige. Du skjønner ikke forskjellen på å være forvirret og å være sikker. Det finnes folk som er bifile, enten du vil eller ikke. Jeg er en av dem. Og sånn er det bare. 

Anonymkode: 3dbf2...87a

Tydelig et menneske som bare vil spy ut den ene håpløse kommentaren etter den andre. Skjønner ikke hva slags liv sånne mennesker har.

Anonymkode: 16db7...518

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vist seg at mannen min var bifil, hadde jeg ikke elsket han mindre ❤️ og jeg hadde nok følt meg like elsket, for jeg kan aldri tenke meg at han hadde behandlet meg annerledes 😊 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...