Gå til innhold

Kunne du som hetero kvinne, delt livet med en bifil mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei fra meg, sier det med skam. Jeg ØNSKER det ikke hadde betydd noe fra eller til for meg...men jeg tror ikke jeg ville klart å fri meg fra tanken på at mannen min også ønsket seg noe seksuelt jeg ikke kunne by på (ville ikke tenkt han 'egentlig' var homo da .)

Jeg er snart femti år, ser ungdommene idag er mye mer avslappet rundt dette med legning og at det (HELDIGVIS) er mer åpenhet og mindre tabu. 

Glad for at flere damer i tråden sier at de selvsagt kunne vært ilag med en bifil mann. Sønnen min er bifil, og jeg ønsker ham et godt partnerskap, uansett hvilket kjønn kjæresten hans vil ha. 

Anonymkode: 5083c...f9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

Heterofile er de mest slitsomme når det gjelder legning. Driver hele tida og synger sanger om hun og han, lager filmer om heteroseksuelle problemer, lager barn med sin seksualitet etc. 

Anonymkode: c1f53...3bd

Selv om det er helt ok å være homofil etc. så er likevel mann og kvinne normen, derfor er det også flest filmer som lages på denne måten. Men homofile er også godt representert i hollywood.

Det blir som at indere i norge klager over at det ikke er nok indiske norske filmer, eller nok indere i norske filmer som viser deres kultur osv. Eller at en nordmann reiser til india og klager over tilsvarende.

Anonymkode: 42a01...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det blir som at indere i norge klager over at det ikke er nok indiske norske filmer, eller nok indere i norske filmer som viser deres kultur osv. Eller at en nordmann reiser til india og klager over tilsvarende.

Anonymkode: 42a01...278

Tror du 7 % i Norge har spesifikt indisk opphav? 

Anonymkode: c1f53...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...