Gå til innhold

Hvordan reagerer hunden din på regn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får hun bestemme selv så snur hun i døra. Sist jeg tok henne med for å hente i barn i barnehagen så endte det opp med at hun måtte sitte i vogna med ungen fordi jeg ble så sprø av at hun gikk så sakte i protest og ble hengende etter 😂

Anonymkode: 8205a...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene bryr seg ikke, bortsett fra hvis det pissregner og virkelig blåser i tillegg. Den andre gjemmer seg og kommer ikke når jeg roper, må tvinges ut på do. Hvis hun ikke blir tvunget ut så kan hun finne på å tisse inne, så intenst hater hun kulde og væte🤦‍♀️

Anonymkode: 2b384...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater det og må fysisk bæres opp på veien for at han skal få lyst til å gå tur. Så fort han er oppe på veien, så er været uvesentlig. Det er dørstokkmila som er lang 

Anonymkode: 0d715...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får hun bestemme selv så sitter vi inne, foran peisen om det regner. Hun kan løpe ut i hagen, gjøre fra seg, og inn igjen på ca 20 sekunder😂. Hun hater regn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forrige syns det var greit å gå på do og inn igjen, den jeg har nå syns alt vann er supert så hun løper og leker i regnet 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hatet å bli våt, så hun var ikke så veldig glad i regnvær nei. Hun gikk rundt sølepyttene ute i stedet for å gå i dem. Hun ville som regel inn igjen med en gang hun hadde tisset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bære de ut så de får tissa (de vet at om de tisser, så får de løpe inn igjen). Før har jeg kjørt til en annen plass for å gå tur med de når det regner, for spenningen med nye lukter overgikk regnet, men nå funker ikke ser lenger. De avskyr regn. Det blir mental aktivitet inne istedenfor når det regner. De vil ikke ut. 

Anonymkode: 6c8b1...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...