Gå til innhold

Tror du at politet og PST følger med på hva som skjer på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hvemsomhelst

Nei, er ikke så villig til å dele mitt liv på nett, og synes det er litt rart at så mange gjør det.. jeg har heller ikke noe kriminelt på samvittigheten, bortsett fra en gang jeg var sykemeldt for et brukket håndledd og tok en harryhandel på en fredag… det var visst ikke ulovlig likevel, men jeg trodde det jo da.

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at de sikkert hadde funnet mye rart her inne, om de hadde lusket litt..det har vært noen ganger det har gått kaldt nedover ryggen - fordi det føles som feks Breivik av og til skriver innlegg..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at de sikkert hadde funnet mye rart her inne, om de hadde lusket litt..det har vært noen ganger det har gått kaldt nedover ryggen - fordi det føles som feks Breivik av og til skriver innlegg..

Det er nok mulig at Breivik har skrevet her også tror jeg.

Anonymkode: 44d6b...e4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at de sikkert hadde funnet mye rart her inne, om de hadde lusket litt..det har vært noen ganger det har gått kaldt nedover ryggen - fordi det føles som feks Breivik av og til skriver innlegg..

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er nok mulig at Breivik har skrevet her også tror jeg.

Anonymkode: 44d6b...e4d

Jeg mener før 22.Juli selvfølgelig.

Anonymkode: 44d6b...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 18.32):

At KG er et forum de følger med interesse?

Anonymkode: 44d6b...e4d

Hva skall de følge med på? De uendelige trådene om skinny jeans?👀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

Jeg mener før 22.Juli selvfølgelig.

Anonymkode: 44d6b...e4d

Hvilke rettigheter har han nå? Har han tilgang til Internett? 
 

Det er vel også flere som mener at Manshaus skrev her inne. Jeg hadde ikke blitt overrasket, når jeg ser hva som skrives i enkelte tråder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at politiet henger rundt her som en del av jobben. Men de gjør det på f eks tiktok og andre sosiale medier som spesielt unge bruker (politiets nettpatrulje). 

Men de får nok en del tips. Jeg har selv ringt politiet en gang pga noe jeg leste her. Og det tok de seriøst. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solmåneogstjerner skrev (7 minutter siden):

Tviler på at politiet henger rundt her som en del av jobben. Men de gjør det på f eks tiktok og andre sosiale medier som spesielt unge bruker (politiets nettpatrulje). 

Men de får nok en del tips. Jeg har selv ringt politiet en gang pga noe jeg leste her. Og det tok de seriøst. 

Hva gjaldt det?

Anonymkode: 94d9d...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at de sikkert hadde funnet mye rart her inne, om de hadde lusket litt..det har vært noen ganger det har gått kaldt nedover ryggen - fordi det føles som feks Breivik av og til skriver innlegg..

Jeg tror det har vært noen som ikke er helt rett i hodet her inne. Husker det var en tråd rett før media meldte om han Philip Manshaus og skytingen. Noen lagde en tråd og la ut linken med alle bildene han hadde lagt ut på 4chan. Jeg tror ikke det var han som postet dem her på KG.. men noen som viste hva han kom til å gjøre, det tror jeg. Jeg tror en person som ikke helt følger loven for å si det sånn, var her og la ut de bildene. For jeg er ganske så sikker på at den tråden ble laget før angrepet, bare minutter/timer før, og personen spurte om han var kjekk/pen, ikke noe mer enn det. Stusset sånn på at noen spurte det om en person som ikke er kjendis og linken hadde bilder fra hele barndommen. 
Tråden finner jeg ikke igjen og jeg har søkt etter den siden den dagen. 

Hun jenta som knivstakk ei på coopen, skrev her inne ikke lenge før det skjedde. Og hun har skrevet er par ganger her.

Det er ikke lett å skille troll fra ekte, men mange har beskrevet grove ting som incest og overgrep mot søsken og også dyresex og detaljene har vært så grusomme og reelle at jeg tror det var ekte og ikke troll. Vært mye rart her. 
Det har absolutt vært folk her, som politiet og PST absolutt skulle ha fulgt litt med på.  

Anonymkode: 06eab...29d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tror det har vært noen som ikke er helt rett i hodet her inne. Husker det var en tråd rett før media meldte om han Philip Manshaus og skytingen. Noen lagde en tråd og la ut linken med alle bildene han hadde lagt ut på 4chan. Jeg tror ikke det var han som postet dem her på KG.. men noen som viste hva han kom til å gjøre, det tror jeg. Jeg tror en person som ikke helt følger loven for å si det sånn, var her og la ut de bildene. For jeg er ganske så sikker på at den tråden ble laget før angrepet, bare minutter/timer før, og personen spurte om han var kjekk/pen, ikke noe mer enn det. Stusset sånn på at noen spurte det om en person som ikke er kjendis og linken hadde bilder fra hele barndommen. 
Tråden finner jeg ikke igjen og jeg har søkt etter den siden den dagen. 

Hun jenta som knivstakk ei på coopen, skrev her inne ikke lenge før det skjedde. Og hun har skrevet er par ganger her.

Det er ikke lett å skille troll fra ekte, men mange har beskrevet grove ting som incest og overgrep mot søsken og også dyresex og detaljene har vært så grusomme og reelle at jeg tror det var ekte og ikke troll. Vært mye rart her. 
Det har absolutt vært folk her, som politiet og PST absolutt skulle ha fulgt litt med på.  

Anonymkode: 06eab...29d

Ja, det var akkurat den tråden med Manshaus jeg mente. Jeg så den ikke selv, men husker at mange reagerte. 
 

Jeg har også sett flere tråder med foreldre som har beskrevet incest (og har rapportert)..det er så hjerteskjærende vondt..man sitter der og kan ikke gjøre en dritt. Jeg håper moderatorene rapporterer videre og gir alle personopplysninger til rette instanser.
 

Jeg er svært nysgjerrig på om Breivik feks har internetttilgang og kan skrive fritt på nettet..jeg har som sagt fått frysninger av enkelte uttaleser her inne. 
Samtidig som det er mange som liker å trolle. 
 

Det er et stort forum - og mange ulike brukere..jeg tror vi hadde fått sjokk om vi visste bakgrunnshistorien til enkelte her inne. Man vet ikke hvem man kommuniserer med.

Endret av Vera
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at de sikkert hadde funnet mye rart her inne, om de hadde lusket litt..det har vært noen ganger det har gått kaldt nedover ryggen - fordi det føles som feks Breivik av og til skriver innlegg..

😄 For politisk korrekte føles nok sannheten slik ja

Anonymkode: 357a4...45d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

😄 For politisk korrekte føles nok sannheten slik ja

Anonymkode: 357a4...45d

Hva mener du med det?

Anonymkode: 4c29f...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva mener du med det?

Anonymkode: 4c29f...177

Politisk korrekte mener jo alle som ikke mener det samme som dem er høyreekstreme som liker Breivik og Manshus og Hitler.

Anonymkode: 357a4...45d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker,latterliggjøring,avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 12.37):

Jeg er veldig sikker på at Frps rådgivere leser her daglig og rapporterer videre til politisk ledelse. 

Jeg vet at flere av mine innlegg her på KG har blitt offisiell norsk politikk da Frp var i regjering.

Anonymkode: 601ca...f7c

😂 Burde du ikke fått betalt for det da? 😂

Anonymkode: 48d8b...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...