Gå til innhold

Tror du at politet og PST følger med på hva som skjer på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, de har sikkert algoritmer for å fange opp hva de mener er av interesse. Men tror ikke de går fysisk inn for å lese i arbeidstiden med mindre det kommer noe konkret. 

Anonymkode: d336f...949

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (48 minutter siden):

Jeg håper det. Jeg har tipset kripos gjentatte ganger etter ting jeg har lest her inne.

😄

Anonymkode: 357a4...45d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med og følger med - jeg regner med at det er laget noen form for algoritmer som varsler om mistenkelig adferd her som ellers på internett, og at også noen (som Gjenferdet skriver) tipser som saker fra KG. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper de henger på seksualitetsforumet.

Tror de forstår at det meste her er BS.. Overasket over at ikke ALLE forstår det...

Anonymkode: a663c...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror politiet er for opptatt med å drive med det riksadvokaten nylig ba dem om å slutte med. PST er en vits.

Anonymkode: fa703...d36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at de tidligere har blitt tipset om ekstreme muslimer av moderatorene.

Anonymkode: 118cc...d53

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de også liker å lese litt utrolige historier om folks utroskap, sexliv og tolking av meldinger 

Anonymkode: d1d8a...b8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Det er jo her alle ekspertene holder til. 

Tror også NAV henger mye her, mange eksperter her på det området også, spesielt på uføre, dvs, de fleste er egentlig ikke uføre, vil bare ha gratis penger. Pga all tiden saksbehandlerne bruker her inne på å få ekspertise på snyltere er behandlingstiden uhorvelig lang.

Anonymkode: 7c71b...d46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Jeg har hørt at NAV har sjekket fb for noen av brukerne, men det høres ganske vilt ut.  De får vel heller ikke så mye opplysninger fra lukkede profiler?

Min egen brukes kun for å følge med i grupper og nyheter,  mine heklede grytekluter og kjøttkaker er nok ikke særlig spennende for politiet eller andre 😀

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (13 timer siden):

Følger med og følger med - jeg regner med at det er laget noen form for algoritmer som varsler om mistenkelig adferd her som ellers på internett, og at også noen (som Gjenferdet skriver) tipser som saker fra KG. 

Tror dere overvurderer hvor flinke politiet er på IT. De bruker fortsatt penn og papir når de skriver ut bøter 🤣😂

Anonymkode: b64f7...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig sikker på at Frps rådgivere leser her daglig og rapporterer videre til politisk ledelse. 

Jeg vet at flere av mine innlegg her på KG har blitt offisiell norsk politikk da Frp var i regjering.

Anonymkode: 601ca...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror dere overvurderer hvor flinke politiet er på IT. De bruker fortsatt penn og papir når de skriver ut bøter 🤣😂

Anonymkode: b64f7...62d

Ikke overalt. Fattern slapp akkurat unna en bot for mobilbruk fordi maskinen de brukte måtte oppdateres og da måtte han inn på stasjonen for å gjøre det 😂

Anonymkode: 38e7f...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror dere overvurderer hvor flinke politiet er på IT. De bruker fortsatt penn og papir når de skriver ut bøter 🤣😂

Anonymkode: b64f7...62d

Ja, for du tror ikke at det finnes spesialiserte datatekniske ansatte i politiet - du tenker at det er den samme politimannen som patruljerer gatene i Oslo som liksom skal følge med på dette? 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nav burde slutte å spionere på facebook og heller konsentrere seg om Stortinget.

Anonymkode: 9f7e0...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er veldig sikker på at Frps rådgivere leser her daglig og rapporterer videre til politisk ledelse. 

Jeg vet at flere av mine innlegg her på KG har blitt offisiell norsk politikk da Frp var i regjering.

Anonymkode: 601ca...f7c

Jeg har faktisk sett saker bli tatt opp på KG for så å dukke opp i VG eller nettavisen samme kveld. Så noen journalister henger nok her og tar inspirasjon.

Anonymkode: 809a0...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har faktisk sett saker bli tatt opp på KG for så å dukke opp i VG eller nettavisen samme kveld. Så noen journalister henger nok her og tar inspirasjon.

Anonymkode: 809a0...6cd

Gjerne med de samme lenkene som KG-brukere har funnet fram 

Anonymkode: 809a0...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...