Gå til innhold

Hadde du brukt narkotika hvis det var lovlig og ufarlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kun prøvd hasj én gang, og da som voksen, og aldri har jeg opplevd musikk så vakkert som da 🥰 Savner virkelig det å høre alle instrumentene så kraftig, samt se de fine fargene som så vakkert utspilte seg. Det var en opplevelse for livet, og jeg synes det er synd at det er ulovlig. 

Nå er ikke jeg typen som blir avhengig av noe, da. Verken kaffe, røyk, alkohol eller Lotto gir meg et sug på mer. Og den ene gangen på hasj ble jo kun den ene gangen. Så jeg hadde helt fint klart å ha et greit forhold til det dersom det var lovlig. Og så har man dem som blir avhengig av noe uansett. De får nok tak i de narkotiske stoffene okke som.

Anonymkode: 6241a...00c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner å ta en joint! 
 

ikke rørt noe siden før graviditet. 8 år til, så er ungen voksen og da skal jeg feire 🤩

Anonymkode: 156e4...29a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hvis det var ufarlig og lett tilgjengelig. 

Anonymkode: 9eb9d...73d

Lett tilgjengelig er det allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

... wow...

Anonymkode: fb932...4bc

Leser du ikke aviser, NOU-er eller internasjonal forskning? Wow…

Anonymkode: 18563...c26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er farlig og fører til psykoser, trafikkulykker og med tyngre narkotika: overdoser og avhengighet. Trenger ikke dop for å leve et godt liv.

Anonymkode: a274b...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At man ikke ble avhengig. 

Anonymkode: 4ba10...b6a

Brukt cannabis i årevis. Er glad i det, men ikke så glad i det at avhengighet er mulig så ja, jeg gjør det allerede. Andre stoffer inkludert alkohol er jeg ikke interessert i.

Anonymkode: 627c6...7f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

... wow...

Anonymkode: fb932...4bc

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Svært mange av rusmidlene som er illegale er mye mindre skadelige enn rusmidler vi tillater. Jeg følger de lovene jeg er enig i. Jeg er ikke enig i irrasjonelle lover mot «narkotika» som er fundert på rasisme, moralisme og propaganda fra korrupt politi.

Anonymkode: 18563...c26

Har vi rasistiske narko lover?

Please do tell

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har prøvd forskjellige ting og det ga meg angstproblemer. Aldri igjen.

Anonymkode: d1d23...0ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke ufarlig rus. Jeg har ikke behov for rus i livet mitt, heller ikke i form av alkohol for eksempel. Unngår ofte til og med å drikke kaffe fordi jeg ikke vil bli avhengig, og er veldig glad for at man nå får kjøpt koffeinfri cola zero! Jeg har det generelt bra i livet mitt og får ofte følelse av lykkerus eller andre lignende følelser som jeg kan få bare fordi jeg har fri en dag eller fordi det er så fint ute eller slike ting, og jeg tror faktisk jeg føler lykkerus mye oftere enn folk flest, og har gjort det helt siden jeg var barn selv om jeg hadde en grusom oppvekst. Men jeg har alltid sett det positive i ting og har enormt med hverdagsglede og er generelt bare takknemlig for at jeg er så heldig at jeg er i live og ikke alvorlig syk 😄😄

Anonymkode: 3f7d8...16f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Svært mange av rusmidlene som er illegale er mye mindre skadelige enn rusmidler vi tillater. Jeg følger de lovene jeg er enig i. Jeg er ikke enig i irrasjonelle lover mot «narkotika» som er fundert på rasisme, moralisme og propaganda fra korrupt politi.

Anonymkode: 18563...c26

Dårlig argument for å tillate enda flere skadelige rusmiddel som fører til flere psykoser, overdoser, trafikkulykker og annet vi  ikke ønsker oss. 

Anonymkode: a274b...7a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, anser all bruk av rusmidler som idioti, inkludert alkohol. Å tylle i seg gift som nummer deler av hjernen sier seg jo selv er dumskap.

Anonymkode: a370e...aaf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enterprises skrev (3 minutter siden):

 

Har vi rasistiske narko lover?

Please do tell

Hvor leste du det?

Please do quote

Anonymkode: 18563...c26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor leste du det?

Please do quote

Anonymkode: 18563...c26

Ja det var vist en her som skrev at vi hadde det. Men quotingen klikka litt kan du si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...