Gå til innhold

Kan noen legge kort for meg? Kjærlighet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Uten å gi for mye info om meg først. 

Jeg er tvilling. 

Jeg har vel kanskje et slags forelskelse. Det rare er at jeg grunn ikke kjenner han. Jeg brukte lang tid på å bare finne ut hva han het. Selv om vi er fra samme sted. (Han er en del år yngre) Vi har hatt litt sporadisk kontakt etter at jeg tok kontakt. Men helt fra første gang jeg oppdaga han har jeg følt en connection til han jeg ikke kan forklare. Nå flyttet han plutselig, og jeg føler en sorg over det, selv om vi egentlig ikke kjenner hverandre godt. Det høres sikkert helt sprøtt ut. Jeg får han uansett ikke ut av hodet, og tenker på at jeg tok kontakt på feil måte, var det noe jeg kunne sagt eller gjort annerledes. Selv om jeg følte jeg fikk sagt til han at jeg liker han. 

Vi er fra samme sted, så jeg ser han nok igjen selv om han er flyttet bort akkurat nå.

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: fae57...cb7

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det første jeg får opp, er at han til tider kan være noe selvopptatt? Og det har vært mye usikkerhet rundt denne kontakten, og pr i dag, føler han ikke gnisten med deg. Og når det gjelder fremtiden, sier kortene at du skal komme deg ut i livet igjen og gripe de sjangsene som kommer til deg. For slik situasjonen er nå, sitter du hjemme og venter forgjeves. 

Jeg er heller ikke helt sikker på om denne kontakten er det beste for deg. Om det har vært slik at du har måttet gått litt på akkord med deg selv, for å passe inn i livet hans, eller tilpasset deg for at han skulle like deg. Da er ikke dette mannen for deg. Merkelig npk, er slike forbindelser vanskelig å få ut av hodet. Mitt beste råd til deg er: om en veninne hadde fortalt deg om forholdet sitt (slik du hadde forklart ditt) hva hadde du rådet henne til? Og til sist, ikke sett livet ditt på pause i tilfelle han kommer hjem. Gå ut, lev livet, vær sosial. Og plutselig står Mr. Right forran deg. Og du bare vet med hele deg at det er han du har ventet på<3

Anonymkode: 3e337...26a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det første jeg får opp, er at han til tider kan være noe selvopptatt? Og det har vært mye usikkerhet rundt denne kontakten, og pr i dag, føler han ikke gnisten med deg. Og når det gjelder fremtiden, sier kortene at du skal komme deg ut i livet igjen og gripe de sjangsene som kommer til deg. For slik situasjonen er nå, sitter du hjemme og venter forgjeves. 

Jeg er heller ikke helt sikker på om denne kontakten er det beste for deg. Om det har vært slik at du har måttet gått litt på akkord med deg selv, for å passe inn i livet hans, eller tilpasset deg for at han skulle like deg. Da er ikke dette mannen for deg. Merkelig npk, er slike forbindelser vanskelig å få ut av hodet. Mitt beste råd til deg er: om en veninne hadde fortalt deg om forholdet sitt (slik du hadde forklart ditt) hva hadde du rådet henne til? Og til sist, ikke sett livet ditt på pause i tilfelle han kommer hjem. Gå ut, lev livet, vær sosial. Og plutselig står Mr. Right forran deg. Og du bare vet med hele deg at det er han du har ventet på<3

Anonymkode: 3e337...26a

Takk. ❤️

Jeg vet ikke om jeg vil si at han er selvopptatt? Jeg fikk mer inntrykk av at han ble mer overrasket over at jeg likte han. (Tror kanskje ikke at han har så mye erfaring enda?)  Men du har nok rett i at jeg hele tiden etterhvert begynte tenke over hvordan jeg var rundt han. Og om ikke forandre meg, så prøvde jeg å være den beste versjonen av meg selv.

Jeg ga nok mer av meg selv enn jeg fikk. Men samtidig var han veldig hyggelig mot meg når jeg tok kontakt. 

Nei, jeg vet ikke. Jeg trodde i hvertfall at det kunne være noe der, da jeg ble så vanvittig nyskjerrig på han fra første stund da jeg oppdaget han. Det var også vanskelig å «finne han» da han virker veldig privat, ikke opptatt av sosiale medier bl.a.

Du har nok rett, jeg ville nok sagt til en venninne.. «Glem han og kom deg videre»  Men, sliter med å si det til meg selv. Jeg blir sjelden betatt/forelsket. Men blir det veldig om jeg først blir det. Jeg ble likevel overrasket over hvor trist jeg ble når han flyttet. Vi var jo ikke sammen, men det føles som en skikkelig kjærlighetssorg. 😔

Anonymkode: fae57...cb7

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...