Gå til innhold

Leder som involverer øvrige ansatte i personalsaker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i kommunen, i en bolig for utviklingshemmede. Vi fikk ny leder i starten av året. 

Jeg har fått spørsmål fra leder på tomannshånd vedr en ansatts fungering på jobb og gitt ærlige tilbakemeldinger om hvordan jeg oppfatter vedkommende. H*n fungerer ikke så bra og det er ikke lett å jobbe sammen med vedkommende. 

 

I går fikk jeg 'oppdatering' fra leder om at hun hadde fått liknende tilbakemeldinger fra andre ansatte om denne personen. Og hun fortalte meg i detalj hva andre ansatte hadde sagt. Og at leder skal snakke med h*n neste uke sant at vedkommende ikke skulle få flere vakter hos enkelte brukere. 

 

Jeg ble helt satt ut!! Dette var 'way too much information' og ganske sjokkerende at jeg skulle vite dette. H*n er en god kollega, jeg liker h*n og h*n går nå intetanende rundt og ikke vet at h*n snakkes om fra  lederhold. 

 

Noen som har noen innspill? Er dette greit? Eller kanskje ulovlig? Taushetsplikt? Uetisk? 

Anonymkode: d1f5c...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...