Gå til innhold

For oss som ønsker å diskutere skinny jeans i det uendelige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skinny jeans minner meg om voksne damer eller jenter som bor i omsorgsbolig for rusproblemer. 

Anonymkode: 4f183...4b6

Herregud, nå begynner denne tråden å bli fryktelig teit.

Da er det jammen mange som ser ut som de har rusproblemer. Flesteparten av de jeg ser bruker skinny jeans (resten bruker treningsklær).

Anonymkode: e0009...f0f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Amerikanske kjendiser? Logg inn på insta, se på moteprofiler og street fashion, så ser du hva som er IN. Du følger tydeligvis ikke med, så jeg forstår ikke poenget med å late som at du vet hva som er populært i europeiske byer😄 Amerikanske eller europeiske, det spiller ingen rolle, de påvirker og inspirerer hverandre. 

Anonymkode: fcbb1...45b

Jeg sier  hva jeg faktisk så i byene. Og du har rett- det folk faktisk går i er ganske forskjellig fra hva folk har på seg i street fashion profiler på Insta. Sånn har det jo alltid vært. De fleste kler seg ikke i det som er IN, det store flertallet velger en mer klassisk, praktisk og komfortabel stil enn noen få influensere. Influensere får sponset klær vet du, og noen få prøver å kopiere dem slavisk med varierende hell. Det er tydelig, og ser som oftest rart ut.  Jeg har da aldri påstått at influensere på Insta ikke går i flared jeans?🤔

Anonymkode: e1173...39b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Men skjønner dere ikke a moten forandrer seg for å lure oss til å føle oss dritt i forrige mote og kjøpe mer. Der er en scam.  Miljøet takket den som bruker klær så lenge er hele. 

folk som skifter klær fordi industrien vil ha penga deres er noe er ett snev eller to idiot. Det dere syns er fint er fordi dere ser det overalt og breker med sauene

bæææææææææ 

makan til idioti

Anonymkode: dd29a...b0a

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...