Gå til innhold

Stusselige, avdanka menn på rundt 50 år uten tro på romantikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ABM
AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 18.19):

Jeg er 49 år og på Tinder. Det skjer noe med menn på rundt 50 år. De blir avdanka, vil bare ha ei hvilken som helst berte som bor nær dem som vil drikke øl og tilby hankypanky når de finner det for godt. De vil ikke ha romantikk, nærhet, seriøse forhold eller kjærlighet. Bare plain, kjedelig hverdagssex etter at de har pimpet alkohol. Ellers skal de jobbe, spille tv-spill og gå på pub med gutta. Noe eksklusivitet tilbyr de heller ikke alltid. De er kyniske, livsleie, utvaska og blottet for magi. Livets eksistensielle opp og nedturer vil ikke de forholde seg til. De har nok med å hate jobben sin og drikke. Dette ødelegger sexlysten min fullstendig. Jeg har ikke lyst å date menn på egen alder når de er så forbanna stusselige hele gjengen. 90 % av magien med sex forsvinner om man skal kjøre Lada-varianten 24/7. 

Anonymkode: f7d02...e22

Jøss..er jeg avdanka..? Jo men det var ikke så hyggelige nyheter da..🙄..og så jeg som trodde jeg fremdeles ble like lett forelsket som før.?..

Og at jeg veeldig skjelden drikker og at jeg fremdeles er 6 år når jeg står ute en kveld og ser på stjernene...og har like lyst til å reise dit som før..

Såå dette var triste nyheter ja...du er sikker på at ingenting av dette ligger i deg selv TS?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selvtilliten til halvskalla og bleikfeite 50-årgamle menn er det i hvert fall ikke noe å si på. Husker jeg ofte ble utsatt for tilnærmelser og ekle kommentarer fra sånne da jeg var i alderen 13-23. 

Anonymkode: 0c8a8...63d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
draug 75

Jeg holdt på å skrive et langt innlegg. Det ble alt for langt.

Ts, det er den haugen du leter i som avgjør hva du finner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

De er kyniske, livsleie, utvaska og blottet for magi. 

Bytt ut denne med uvaska, så er jeg med på den.

Anonymkode: 849ac...f28

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Alterego666
ItchyBitchySpider skrev (2 timer siden):

For intelligente mennesker i 50-årsalderen er den gode samtalen, like verdier og det å være på samme sted i livet mye viktigere enn snerten kropp.

Jeg tar gjerne begge deler. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ItchyBitchySpider
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvtilliten til halvskalla og bleikfeite 50-årgamle menn er det i hvert fall ikke noe å si på. Husker jeg ofte ble utsatt for tilnærmelser og ekle kommentarer fra sånne da jeg var i alderen 13-23. 

Anonymkode: 0c8a8...63d

Ja, det er rart hvordan vi kvinner hele tiden blir rådet til å senke planken, slanke oss, bytte garderobe, ikke ha kjerringsveis, ikke snakke for mye osv for å være attraktive. Mens menn er attraktive bare de er stått opp av senga på morgenen 😄 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

ItchyBitchySpider
Brunello skrev (3 timer siden):

Det er hovedsakelig to typer menn som er «på markedet» som femtiåringer. 

1) de som er forlatt av kona fordi de ikke virker

2) de som forlater kona fordi hun ikke virker

Gruppe 1havner på Tinder.

Gruppe 2 får ny dame et annet sted.

Og så har man flere andre typer:

1) Enkemenn

2) Menn som har blitt skilt fordi de har hatt for mye motgang sammen og ikke klarer å være sammen lenger

3) Menn som har prioritert karriere og glemte tiden

4) Menn som har vært sjenerte og ikke turt å involvere seg med damer.

Og sikkert mange andre.

Jeg har forresten funnet min mann på Tinder. Ikke drikker han, ikke er han dysfunksjonell, og han ble skilt fra kona fordi kona fant seg en med mer penger. Han er også yngre og mye penere enn meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ItchyBitchySpider
Hareena skrev (3 timer siden):

Penger, makt, prestisje, status, golddigging, trofékoner og deres mangel på framsynthet. Jo, de finnes og de trenger ikke være mange (håper jeg)

Men slike ekteskap varer jo ikke lenge. Hvis dama er sammen med mannen på grunn av penger og status, drar hun med en gang han blir gammel og pleietrengende og pengene tar slutt. Det bør disse mennene forstå. Vil de gå inn i alderdommen alene uten noen å være glad i, kan de fortsette å jakte fotomodeller. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brunello
ItchyBitchySpider skrev (1 time siden):

Og så har man flere andre typer:

1) Enkemenn

2) Menn som har blitt skilt fordi de har hatt for mye motgang sammen og ikke klarer å være sammen lenger

3) Menn som har prioritert karriere og glemte tiden

4) Menn som har vært sjenerte og ikke turt å involvere seg med damer.

Og sikkert mange andre.

Jeg har forresten funnet min mann på Tinder. Ikke drikker han, ikke er han dysfunksjonell, og han ble skilt fra kona fordi kona fant seg en med mer penger. Han er også yngre og mye penere enn meg.

Jeg skrev hovedsakelig, ikke utelukkende. Enkemenn er det relativt få av i den aldersgruppen. 
Gruppe tre er som oftest i en av de gruppene jeg skisserte.

Gruppe to og fire går  ofre i samme kategori som mennene kona har forlatt.

Å ikke drikke alkohol er ikke et kvalitetstegn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
20 hours ago, AnonymBruker said:

Det merkelige er at mye yngre, penere menn tar fram pidestallen og varter opp. Jeg mangler ikke menn, slik eldre menn synes å tro kvinner i slutten av 40-årene gjør. Jeg forstår bare ikke hva som har skjedd med de jevnaldrende mennene. Det gjelder ikke alle, men de ok på 50 + er stort sett fortsatt gift eller har kjæreste.

Hvis du drukner i tilbud fra kjekke unge menn, hva er problemet da? Hvis du uansett ikke vil ha jevnaldrende menn så har det vel ingenting å si for deg om de ikke er attraktive nok for deg?

Anonymkode: 71095...585

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du drukner i tilbud fra kjekke unge menn, hva er problemet da? Hvis du uansett ikke vil ha jevnaldrende menn så har det vel ingenting å si for deg om de ikke er attraktive nok for deg?

Anonymkode: 71095...585

Ti år yngre menn er ikke veldig sosialt akseptert, men jeg gjør jo det da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg er 49 år og på Tinder. Det skjer noe med menn på rundt 50 år. De blir avdanka, vil bare ha ei hvilken som helst berte som bor nær dem som vil drikke øl og tilby hankypanky når de finner det for godt. De vil ikke ha romantikk, nærhet, seriøse forhold eller kjærlighet. Bare plain, kjedelig hverdagssex etter at de har pimpet alkohol. Ellers skal de jobbe, spille tv-spill og gå på pub med gutta. Noe eksklusivitet tilbyr de heller ikke alltid. De er kyniske, livsleie, utvaska og blottet for magi. Livets eksistensielle opp og nedturer vil ikke de forholde seg til. De har nok med å hate jobben sin og drikke. Dette ødelegger sexlysten min fullstendig. Jeg har ikke lyst å date menn på egen alder når de er så forbanna stusselige hele gjengen. 90 % av magien med sex forsvinner om man skal kjøre Lada-varianten 24/7. 

Wow du nailet det fullstendig. 

men det skjer vel ikke alltid ved fylte 50. Hos mange skjer det hos før 50 år. Det er GRUSOMT og FORFERDELIG å være i samme rom som slike menn. 

Anonymkode: babff...3a5

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...