Gå til innhold

Hva ble egentlig resultatet av unio-streiken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unio hadde en streik i sommer, som gikk over til tvungen lønnsnemd. 

Er det noen plass man kan se resultatet av det, da for barnehagelærere? Ble bare helt stille etter at det ble tvunget lønnsnemd. 

Anonymkode: 131b2...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 12.26):

For min del hadde streiken ingenting å si, dessverre. Her er info som kom på jobben min i dag:

https://www.universitetsavisa.no/lonnsforhandlinger-unio/unio-medlemmer-far-samme-lonnsvekst-som-andre-grupper/199935

Anonymkode: 9b56c...08a

Fikk du ingen lønnsøkning? Slik jeg forsto det så får alle noe, men jeg syns det var litt vrient å finne ut hvem som får hva. 

Anonymkode: 131b2...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fikk du ingen lønnsøkning? Slik jeg forsto det så får alle noe, men jeg syns det var litt vrient å finne ut hvem som får hva. 

Anonymkode: 131b2...e60

Udf har en egen kalkulator som du kan bruke til å se hva du får. 

Anonymkode: 3bfae...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det ble helt stille var de skulle i mekling/samtale tirsdag denne uka. 

Så vi fikk svaret først på tirsdag. 

 

For oss alle så gjelder det at vi får det samme tillegget som vi ble tilbudt før streiken, men siden vi var i streik så får vi etterbetaling en måned mindre. Vi får altså 0.1prosentpoeng mindre enn vi hadde fått om vi ikke hadde streiket. 

 

Gå inn på utdanningsforbundet sine sider for å se hva du med din utdannelse og ansiennitet får utbetalt.

Anonymkode: 5d39e...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...