Gå til innhold

Noe seksuelt dere har gjort med jobb kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har klådd og klint en hel masse med kollegaer. Det var ikke smart, ble masse problemer, så nå har jeg helt slutta, er nå evig trofast mot min kjære. Det gir meg mye mer.

Anonymkode: 07670...d79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt så var jeg singel.. 

Men var lærling i håndtverkeryrke og hadde en flørt med en kollega... Ble kos både i firmabil, dusj, ute på prosjekt og når vi hadde reisejobb. Virkelig ikke stolt av det i ettertid heller. Han var jo minst 10 år eldre enn meg, og hadde ansvar for opplæringen min 

Anonymkode: e7084...6bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knuller sekretæren min nesten hver dag.. Synes det er helt uproblematisk. 

Anonymkode: 37ae1...874

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lot meg bli knulla av sjefen på et fast food-sted jeg jobbet for noen år siden. På arbeidsplassen etter stengetid og hjemme hos han. Kanskje ikke det smarteste valget, men et av flere dumme valg jeg gjorde på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt et forhold til en kollega i 2 år nå, ingen av kollegene våre vet om oss. Det var mye sex på jobb i starten, men ettersom tiden gikk og ting ble mer seriøst holdt vi oss til sex utenfor jobb.

Han har sagt opp nå for han vil gjerne se om vi kan utvikle forholdet. Jeg er noe usikker da han er 8 år yngre enn meg, jeg er 31.

Anonymkode: 53615...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yes, julebordsex all night long, sex på fellestoalettet og sex på lageret. 
Godt humør heile vegen heim.

Anonymkode: 1d70c...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klina med en kollega og knulla sjefen min mange ganger. Gikk opp i lønn, så var verdt det. 😊

Anonymkode: 9674f...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber innen offshore og vi har en del filippinsk besetning, blant annet i catering. Har hatt sex med noen av de filippinske damene opp gjennom årene. Men så er det kanskje enklere siden man bor på jobben flere uker av gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 1.07):

Har hatt sex med flere kollegaer, ser ikke helt problemet. Har gått helt fint å jobbe sammen etterpå.

Anonymkode: d138b...abe

æjs, må være det billigste ludderet i byen din. hvem er det som er voksen og har sex med kollegaer, og i ditt tilfelle flere kollegaer. hadde sparket deg hadde jeg vært sjefen din, eller en av de du hadde sex med, helt upassende for voksne mennesker

Anonymkode: e695a...818

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 10.18):

Først av alt så var jeg singel.. 

Men var lærling i håndtverkeryrke og hadde en flørt med en kollega... Ble kos både i firmabil, dusj, ute på prosjekt og når vi hadde reisejobb. Virkelig ikke stolt av det i ettertid heller. Han var jo minst 10 år eldre enn meg, og hadde ansvar for opplæringen min 

Anonymkode: e7084...6bb

Jeg jobber selv i samme yrket og hadde gitt dere begge fyken, fy faen så uppasende. Eller vertfall gitt han sparken, han burde vite langt bedre

tok du fagbrevet ? og i hvilket fag?

Anonymkode: e695a...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 15.37):

Innrøm noe dere har gjort med jobb reise/ hyttetur med kollegga/ etc? 

Anonymkode: c9217...5ac

Har ikke hatt sex med noen på jobben, er ikke white trash

Anonymkode: e695a...818

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

æjs, må være det billigste ludderet i byen din. hvem er det som er voksen og har sex med kollegaer, og i ditt tilfelle flere kollegaer. hadde sparket deg hadde jeg vært sjefen din, eller en av de du hadde sex med, helt upassende for voksne mennesker

Anonymkode: e695a...818

For å kalle folk for billig ludder er et tegn på å være voksen, tenker du eller? Jeg bruker aldri begrepet «white trash», men i dette tilfellet vil jeg slenge det rett tilbake på deg, for den ovenfra og ned holdningen din er veldig lite sjarmerende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jobben min hadde jeg sex med fem kolleger! Virker veldig mye når jeg skriver det nå, men det var ikke noe stress, bare gøy. Vi var en ung gjeng med single og festglade folk, i et firma med mye fest og moro og reiser. Det var mange flørter og forhold på gang hele tiden der, flere som har endt opp som ektefeller i det firmaet.

Nå har jeg en affære med en gift kollega. Vi leier hotellrom og puler i lunsjen av og til, pluss når vi er på jobbreise sammen. Jobben blir litt mer spennende når man har en flørt på gang.

Anonymkode: 31194...11b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En gang da jeg var lærer hadde jeg en ung mann som kollega. En gang kom han seg ikke på butikken fordi han hadde undervisning, så jeg gikk og kjøpte ham en agurk på supermarkedet. Heldigvis rødmet jeg ikke så mye da jeg ga den til ham.

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

æjs, må være det billigste ludderet i byen din. hvem er det som er voksen og har sex med kollegaer, og i ditt tilfelle flere kollegaer. hadde sparket deg hadde jeg vært sjefen din, eller en av de du hadde sex med, helt upassende for voksne mennesker

Anonymkode: e695a...818

Sjefer blir ikke sparket,de sparker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kollega og en sjef. Dog er dette slikt man bør legge fra seg når man er ferdig med deltidsstillingene og satser på å være i jobben framover og bygge karriere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 20.26):

Jeg drømmer om det, men vedkommende er en veldig uerfaren mann over 40, så blir vel med drømmen 😕

Anonymkode: 08e8b...fdd

Hvor kjenner du han fra?

Anonymkode: 62917...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...