Gå til innhold

Noe seksuelt dere har gjort med jobb kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innrøm noe dere har gjort med jobb reise/ hyttetur med kollegga/ etc? 

Anonymkode: c9217...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt sex med to assistenter som jobbet direkte under meg. I to forskjellige selskaper. Begge gangene var det på deres initiativ. Håpløst tullete. Slik gjør man bare når man er ung og vil opp og frem i livet. 

Har ikke skjedd etter fylte tredve at jeg har hatt meg med kollegaer. 

Anonymkode: 97f19...32a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex to ganger med en kollega, ene gangen hos meg og andre gangen hjemme hos han. Det var det.

Han jobbet riktignok i en annen avdeling enn meg, men samme etasje, så jeg traff på han stadig vekk. Han var forferdelig i senga, så jeg fikset ikke mer enn de to forsøkene :fnise: Han presterte å ligge der og KNIPSE på klitoris. Trodde han det skulle være deilig, eller!??

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med en kollega, vi møttes ute på byen. Har også hatt sex med en student på jobben, vi matchet på Tinder. 

Anonymkode: 8ca0c...bab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har knullet tosifret antall damer fra jobb.

Det er nesten det beste stedet å høvle i vei.

Både da jeg jobbet med undervisning og senere IT var det nesten så man visste hvem dame som hadde bestemt seg for å pløyes til fredagspilsen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sagt at at kloakken tetta seg på Forus i Stavanger, Forus er et industri/kontor område. Da fant de en hel haug med kondomer som hadde tetta røret. 

Anonymkode: f5974...6ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om det, men vedkommende er en veldig uerfaren mann over 40, så blir vel med drømmen 😕

Anonymkode: 08e8b...fdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en kollega, så vi har gjort mye. Bare klining i heisen på kontoret, men skjer jo litt på hjemmekontoret... ellers har jeg hatt sex med to konsulenter (ene var bare innom noen mnd og vi hadde sex etter kontrakten hans var gått ut), og klint med en student i fylla på en jobbtur. Jobber i stor, mannsdominert bedrift og har vært ansatt i mange år, men ser jo at det får holde om det blir slutt med kjæresten min og meg. Kunne gjort veldig mye mer både med single og gifte kollegaer, men har styrt unna.

Anonymkode: 3c30b...2a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg drømmer om det, men vedkommende er en veldig uerfaren mann over 40, så blir vel med drømmen 😕

Anonymkode: 08e8b...fdd

Dersom han er single så er det vel ingen fare i å sende noen signaler.

Anonymkode: 9cbbd...1b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (3 timer siden):

Har knullet tosifret antall damer fra jobb.

Det er nesten det beste stedet å høvle i vei.

Både da jeg jobbet med undervisning og senere IT var det nesten så man visste hvem dame som hadde bestemt seg for å pløyes til fredagspilsen.

Hvordan ser man det?

Anonymkode: 08ebb...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innleda en affære med sjefen min i det jeg slutta i den stillingen.. Vi er begge gift, men hadde et forhold på si en god stund. Veldig spennende å få utløp for drømmen om å ligge med ham

Anonymkode: 24444...ac4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (5 timer siden):

Hatt sex to ganger med en kollega, ene gangen hos meg og andre gangen hjemme hos han. Det var det.

Han jobbet riktignok i en annen avdeling enn meg, men samme etasje, så jeg traff på han stadig vekk. Han var forferdelig i senga, så jeg fikset ikke mer enn de to forsøkene :fnise: Han presterte å ligge der og KNIPSE på klitoris. Trodde han det skulle være deilig, eller!??

Hvis du ikke fortalte det så trodde han sikkert det. Kommunikasjon kan være fint sånn innimellom og ikke bare forvente, men det er vel for mye å forvente?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med flere kollegaer, ser ikke helt problemet. Har gått helt fint å jobbe sammen etterpå.

Anonymkode: d138b...abe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...