Gå til innhold

Bestilte laptop fra power, etter noen dager sluttet den å virke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestilte en lenovo laptop til 6 tusen kroner, den funket kjempebra de første 2 dagene, og jeg var 100% sikker på at jeg skulle beholde den, så jeg kastet bruksanvisning (tror det var med?), men har selve pakningen; plastikken og et annet lapp som det står info om, om selve laptopen. 
 

Nå vil ikke laptopen starte. Skjermen er helt svart, og jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Skrur den av og på men ingenting skjer. Skjermen er svart. Kan jeg sende den tilbake? Hva er rettighetene mine? Har angrefrist på 14 dager og det har bare gått 4 dager. Tar de i mot en ødelagt laptop selv om ikke alle bruksanvisningslappene er med?

Anonymkode: 530d5...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det går på reklamasjon/garanti, send den tilbake.

Anonymkode: c58cc...d9a

nå klarte jeg å starte pcn igjen, men dette fikk meg til å stusse over om jeg vil beholde den eller ikke? Hva tenker du/dere? om det skjer nå så tidlig i starten, så kommer det sikkert til å bli mye problemer med laptopen i fremtiden?

Anonymkode: 530d5...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Send den tilbake og kjøp en MacBook 

Anonymkode: 80671...363

mac er dyrt, og skjermen er for liten for min smak. Finnes det noe 14 tommer på mac?

Anonymkode: 530d5...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

nå klarte jeg å starte pcn igjen, men dette fikk meg til å stusse over om jeg vil beholde den eller ikke? Hva tenker du/dere? om det skjer nå så tidlig i starten, så kommer det sikkert til å bli mye problemer med laptopen i fremtiden?

Anonymkode: 530d5...0b0

Hadde samme problem, men den sluttet å virke samme kveld 😂 ingen reparasjon, ikke noe bs skal du akseptere!
Ny PC må være perfekt! Krev en helt ny PC eller pengene tilbake 

Anonymkode: 39585...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde samme problem, men den sluttet å virke samme kveld 😂 ingen reparasjon, ikke noe bs skal du akseptere!
Ny PC må være perfekt! Krev en helt ny PC eller pengene tilbake 

Anonymkode: 39585...84f

Ahh! dette er litt vanskelig fordi jeg virkelig likte denne laptopen, og prisen var helt perfekt liksom. Men tror ikke du at det samme skjer om de sender meg en ny pc? 

Hvilken laptop kjøpte du som sluttet å virke samme kveld?

Anonymkode: 530d5...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ahh! dette er litt vanskelig fordi jeg virkelig likte denne laptopen, og prisen var helt perfekt liksom. Men tror ikke du at det samme skjer om de sender meg en ny pc? 

Hvilken laptop kjøpte du som sluttet å virke samme kveld?

Anonymkode: 530d5...0b0

De har jo sikkert samme modell, men noe som faktisk funker 😁 Det var Asus 🙂

Anonymkode: 39585...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De har jo sikkert samme modell, men noe som faktisk funker 😁 Det var Asus 🙂

Anonymkode: 39585...84f

HAHHA, bestilte også asus for sånn 9tusen, og den var ødelagt fra første dag! Bestilte en annen asus, og det var fader meg MYE feil med den og.

men syns du jeg burde spørre om samme pc bare en helt ny som funker? Eller bestille litt dyrere fra samme merke?

Anonymkode: 530d5...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

HAHHA, bestilte også asus for sånn 9tusen, og den var ødelagt fra første dag! Bestilte en annen asus, og det var fader meg MYE feil med den og.

men syns du jeg burde spørre om samme pc bare en helt ny som funker? Eller bestille litt dyrere fra samme merke?

Anonymkode: 530d5...0b0

Hvorfor dyrere? PC skal virke uansett om den koster 3 tusen eller 10. Spør om samme modell 😊

Anonymkode: 39585...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...