Gå til innhold

Er vippeextensions pent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har klassiske og noen mm lenger enn "vanlig" lengde. Har blitt spurt flere ganger hvilken mascara jeg bruker, så regner med det ikke ser altfor gærent ut 😅

Jeg personlig synes ikke volumvipper er så pent, ei heller ikke om vippene er unaturlig lange.

Gjør at jeg slipper å bruke så mye sminke/eventuelt ingen sminke og det er veldig deilig :)

Anonymkode: a63d2...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peonjenta skrev (17 minutter siden):

Det hadde sikkert holdt for de fleste å sette på 10-20 vipper i forskjellige lengder på hvert øye for å få  mer fylde men vippene mange får minner meg om billige vipperemser man får på e-bay til 10 kr paret.  

Ja, og det er jo synd, når man går til byens beste vippetekniker, og betaler deretter. Nå var det et utrolig vakker resultat, bare for å ha sagt det, men det passet ikke til et usminket ansikt. 

Anonymkode: 70eab...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke pent, men direkte harry. De fleste ser både eldre og uopplagte ut med det. Jeg kunne slumpet til å kommentere det, men da er det helst fordi det er så påfallende at man ikke klarer å la være å si noe. Det kommer ut som et kompliment, men det er ikke fra hjertet (skal slutte med det heretter).

Anonymkode: 532ea...c5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ikke pent, men direkte harry. De fleste ser både eldre og uopplagte ut med det. Jeg kunne slumpet til å kommentere det, men da er det helst fordi det er så påfallende at man ikke klarer å la være å si noe. Det kommer ut som et kompliment, men det er ikke fra hjertet (skal slutte med det heretter).

Anonymkode: 532ea...c5a

Ja mange får så tunge og trøtte øyne av det....de ser det jo ikke selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (3 minutter siden):

Slik som dette synes jeg er pent.  men det er jo en look de færreste velger. 

 

Vippeextension utført hos Lashes by Kasja

Dette oppnår man vel med farge + vippeløft + litt mascara. Mine ser i alle fall slik ut de første ukene etter vippeløft og da får jeg spørsmål (på fest med full sminke) om jeg har på falsies 

Anonymkode: 9d646...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette oppnår man vel med farge + vippeløft + litt mascara. Mine ser i alle fall slik ut de første ukene etter vippeløft og da får jeg spørsmål (på fest med full sminke) om jeg har på falsies 

Anonymkode: 9d646...9b8

Jeg har veldig lange og buede vipper men de er tynne....gjør det vanskelig med mange typer maskara da vippene ofte klistrer seg sammen men har en favoritt som er fin på, det er max factor false lash effekt.  Blir også noen ganger spurt om de er ekte.  Men jeg setter noen ganger på limte punktvipper til fest.  Bruker medium lengde.  Fås i tress også, da holder det noen ganger bare med en i ytterkant av hvert øye.   Vet mange sliter med at vippene faller av  og blir skjørere når de setter på lashexstenisons og holder man på lenge kommer de vel aldri tilbake skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...